logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Jak wykorzystać odpady folii?

   23.07.2001, przeczytano 10420 razy
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Proponuje pozbierać do dużego worka i przekazać do najbliższego przedszkola.
Zarówno Pani przedszkolanka jak i maluchy bardzo się ucieszą.
I ty możesz zostać "sponsorem" edukacji graficznej ;)

avatar użytkownika
,

całkowita racja, zawszę tak robimy. Dzieciaki to uwielbiają :-)  

avatar użytkownika
,

W mojej firmie sprawę odpadów załatwia się ugodowo ;-), czyli po trochę dla każdego. Z resztek płyt PCV oraz odpadów z folii robimy małe obrazki bądź z klipartów, bądź też ze wektoryzowanych metodą rastrową fotografii. Takie obrazki przekazujemy do przedszkola jako elementy ozdobne, czy też obdarowujemy nimi bliskich przy każdej nadarzającej się okazji. Oczywiście skrawki naprawde małe, lądują w kartoniku z napisem "Przedszkole". Niewiarygodne jest jakie rzeczy potrafią wykonywać z folii nasi Milusińscy.

avatar użytkownika
,

u nas robi się podobnie, z tego co widze co u większości. Większe kawałki, tzn. takie które wchodzą jeszcze do plotera wkładamy porolowane w kartony do wykorzystanie, a mniejsze kawałki do worka i dla dzieciaków.

avatar użytkownika
,

Owszem, tylko po długim leżakowaniu w rulonie folia odkształca się. Wtedy jest bezuzyteczna co cięcia. Ja resztki takiej folii składałam do wielkiego pudła. Jak się uzbierało całe - dzwoniłam do wybranego przedszkola i pytałam czy chcą resztki folii. Zawsze chcieli dla dzieciaków na zajęcia. Ja pozbywałam się folii, z którą nic już nie zrobię, a dzieciaki miały frajdę.

avatar użytkownika
,

tak, właśnie spojrzałam na wcześniejsze komantarze. Nie zabłsyłam :-)  

Najnowsze w tym dziale

Sponsoring sportowy – legendarne współprace i miliardowe wydatki
Kiedy w 1928 roku Coca-Cola dostarczając napoje dla amerykańskiej reprezentacji na Igrzyska Olimpijskie w Amsterdamie zamieściła przy tym swoje reklamy, być może jeszcze nieświadomie rozpoczęła erę sponsoringu w sporcie. Pół wieku później ten sposób reklamowania wkroczył na stadiony w USA i Europie Zachodniej, a potem dotarł również do środowisk klubowych w Polsce.[1]...
Marki, które nie używają przyjaznych środowisku opakowań mogą pozostać w tyle
Konsumenci coraz częściej wolą kupować ekologiczne produkty. To oznacza, że marki, które nie stosują przyjaznych środowisku opakowań mogą zostać pominięte przez klientów. W miarę rozwoju handlu elektronicznego DS Smith, wiodący dostawca opakowań z tektury falistej, ujawnia nowe dane, które wskazują na gwałtowny wzrost popytu na w pełni nadające się do recyklingu i...
Branża ubezpieczeniowa

Branże regulowane w social media: Branża ubezpieczeniowa

W przypadku branży ubezpieczeniowej, regulacje dotyczące promowania usług i produktów ubezpieczeniowych wynikają z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń z 2017 r. Zgodnie z nią, wszystkie informacje mające charakter reklamowy oraz marketingowy powinny być jasne, rzetelneoraz nie wprowadzać odbiorców w błąd. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social...
Branża kosmetyczna

Branże regulowane w social media: Branża kosmetyczna

Rosnąca popularność social media uczyniła z nich integralną część strategii marketingowej praktycznie każdej marki. Przemysł kosmetyczny odniósł z tego tytułu ogromne korzyści, przez co jego wartość jest wyceniana na 5.5 miliarda dolarów.Komunikacja produktu kosmetycznego podlega pod tzw. system współregulacji, na który składają się przepisy prawa, samoregulacje i szereg...
360 lat polskiej prasy. Jak zmieniał się druk?
Dokładnie 360 lat temu wydano pierwszą gazetę na ziemiach polskich. Rocznica powstania „Merkuriusza Polskiego” to dobry pretekst do przyjrzenia się, jak na przestrzeni lat ewoluowały techniki druku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764