logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Jak wykorzystać odpady folii?

   23.07.2001, przeczytano 10911 razy
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Proponuje pozbierać do dużego worka i przekazać do najbliższego przedszkola.
Zarówno Pani przedszkolanka jak i maluchy bardzo się ucieszą.
I ty możesz zostać "sponsorem" edukacji graficznej ;)

avatar użytkownika
,

całkowita racja, zawszę tak robimy. Dzieciaki to uwielbiają :-)  

avatar użytkownika
,

W mojej firmie sprawę odpadów załatwia się ugodowo ;-), czyli po trochę dla każdego. Z resztek płyt PCV oraz odpadów z folii robimy małe obrazki bądź z klipartów, bądź też ze wektoryzowanych metodą rastrową fotografii. Takie obrazki przekazujemy do przedszkola jako elementy ozdobne, czy też obdarowujemy nimi bliskich przy każdej nadarzającej się okazji. Oczywiście skrawki naprawde małe, lądują w kartoniku z napisem "Przedszkole". Niewiarygodne jest jakie rzeczy potrafią wykonywać z folii nasi Milusińscy.

avatar użytkownika
,

u nas robi się podobnie, z tego co widze co u większości. Większe kawałki, tzn. takie które wchodzą jeszcze do plotera wkładamy porolowane w kartony do wykorzystanie, a mniejsze kawałki do worka i dla dzieciaków.

avatar użytkownika
,

Owszem, tylko po długim leżakowaniu w rulonie folia odkształca się. Wtedy jest bezuzyteczna co cięcia. Ja resztki takiej folii składałam do wielkiego pudła. Jak się uzbierało całe - dzwoniłam do wybranego przedszkola i pytałam czy chcą resztki folii. Zawsze chcieli dla dzieciaków na zajęcia. Ja pozbywałam się folii, z którą nic już nie zrobię, a dzieciaki miały frajdę.

avatar użytkownika
,

tak, właśnie spojrzałam na wcześniejsze komantarze. Nie zabłsyłam :-)  

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764