logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Jak wykorzystać odpady folii?

   23.07.2001, przeczytano 10385 razy
REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Proponuje pozbierać do dużego worka i przekazać do najbliższego przedszkola.
Zarówno Pani przedszkolanka jak i maluchy bardzo się ucieszą.
I ty możesz zostać "sponsorem" edukacji graficznej ;)

avatar użytkownika
,

całkowita racja, zawszę tak robimy. Dzieciaki to uwielbiają :-)  

avatar użytkownika
,

W mojej firmie sprawę odpadów załatwia się ugodowo ;-), czyli po trochę dla każdego. Z resztek płyt PCV oraz odpadów z folii robimy małe obrazki bądź z klipartów, bądź też ze wektoryzowanych metodą rastrową fotografii. Takie obrazki przekazujemy do przedszkola jako elementy ozdobne, czy też obdarowujemy nimi bliskich przy każdej nadarzającej się okazji. Oczywiście skrawki naprawde małe, lądują w kartoniku z napisem "Przedszkole". Niewiarygodne jest jakie rzeczy potrafią wykonywać z folii nasi Milusińscy.

avatar użytkownika
,

u nas robi się podobnie, z tego co widze co u większości. Większe kawałki, tzn. takie które wchodzą jeszcze do plotera wkładamy porolowane w kartony do wykorzystanie, a mniejsze kawałki do worka i dla dzieciaków.

avatar użytkownika
,

Owszem, tylko po długim leżakowaniu w rulonie folia odkształca się. Wtedy jest bezuzyteczna co cięcia. Ja resztki takiej folii składałam do wielkiego pudła. Jak się uzbierało całe - dzwoniłam do wybranego przedszkola i pytałam czy chcą resztki folii. Zawsze chcieli dla dzieciaków na zajęcia. Ja pozbywałam się folii, z którą nic już nie zrobię, a dzieciaki miały frajdę.

avatar użytkownika
,

tak, właśnie spojrzałam na wcześniejsze komantarze. Nie zabłsyłam :-)  

Najnowsze w tym dziale

Odwaga i trafiony insight podstawą sukcesu kampanii społecznej w Libanie
Kampanie społeczne stanowią dla wielu marketerów nie lada wyzwanie. Gdzie szukać insightu, by trafić w istotne potrzeby społeczne? Jak skonstruować komunikację, by spełnić cele kampanii? Kiedy wchodzimy na obszar tradycyjnych obrzędów religijnych, wykonanie założeń wydaje się jeszcze trudniejsze. Donner Sang Compter, organizacja społeczna z Libanu, stawiła czoło...
Internetowa ścieżka zakupowa a pandemia
Wiemy już, że lockdown i kryzys związany z pandemią miały wpływ na zakupy online – wielu użytkowników, w tym ludzi ze starszych grup wiekowych, przekonało się do tej formy zakupów i zmieniło swoją ścieżkę zakupową. Jak jednak wygląda jej początek, a gdzie kończymy nasze zakupy?
Wyrozumiały, cierpliwy, empatyczny – to klient ideał… Niestety taki nie istnieje! Według ankiety goMoxie, aż 40% potencjalnych nabywców ma trudności z realizacją nawet najprostszych zadań na stronie sklepu. To nie wszystko! Ponad połowa konsumentów, którzy mają trudności ze sfinalizowaniem transakcji online, porzuca koszyk.
W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk prognozowanych dopiero na nową dekadę stało się rzeczywistością. Eksperci platformy sklepów internetowych Shoper spojrzeli z dystansem na miniony rok. Oceniają, co wywarło największy wpływ na sektor e-zakupów w ostatnich miesiącach i...
Reklamy z brodatym sprzedawcą skuteczniejsze
Badania pokazują, że mężczyźni z zapuszczoną brodą jako handlowcy mogą pomóc zwiększyć sprzedaż. Naukowcy przeprowadzili pięć badań, aby sprawdzić moc brody. Okazało się, że reklama na Facebooku z brodatą wersją przedstawiciela handlowego była w stanie zapewnić wyższy współczynnik klikalności na poziomie 2,66 proc, co znacznie przewyższa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764