logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zadbać o dobrą formę firmy – nowa kampania JLL

  PR 28.03.2023, przeczytano 197 razy

Odpowiednie biuro może podnieść produktywność, poprawić komfort i zwiększyć potencjał firmy. JLL, doradca na rynku nieruchomości w Polsce, w globalnej kampanii Business Fit, podkreśla zmianę roli przestrzeni do pracy oraz konieczność jej dostosowania do aktualnych i przyszłych potrzeb.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zadbac-o-dobra-forme-firmy-%E2%80%93-nowa-kampania-jll,399437,artykul.html

Ostatnie lata znacząco wpłynęły na formę pracy, co zainspirowało pracowników do poszukiwania pracodawców mających do zaoferowania coś więcej niż tylko cztery ściany. Aby sprostać tym wymaganiom, jak i rachunkowi zysków oraz strat, firmy stawiają na bardziej wszechstronne przestrzenie sprzyjające elastyczności, interakcji i kreatywności.

- Ze względu na lukę nowej podaży w tym i przyszłym roku w Warszawie, wyzwaniem dla najemców poszukujących większych powierzchni może być znalezienie odpowiedniego biura. Szczególnie dotyczy to nieruchomości nowych, o odpowiednich parametrach technicznych, oferujących pełną elastyczność w kwestii zaprojektowania biura. Obecny rok to tak naprawdę ostatni moment na jego zmianę i zabezpieczenie umów najmu przy poziomie czynszowym, do którego się przyzwyczailiśmy przez ostanie lata. Część najemców nie będzie mogła jednak zrealizować swoich planów i jedynym rozwiązaniem stanie się dla nich renegocjacja umów najmu w obecnych lokalizacjach oraz dostosowanie powierzchni, tak by jak najefektywniej wspierała pracowników w codziennej pracy – mówi Jakub Sylwestrowicz, Head of Office Tenant Representation, JLL.

Jak wykorzystać zalety hybrydowego modelu pracy?

Po okresie pandemicznym, pracownicy zaczęli oczekiwać większej elastyczności w zakresie świadczenia pracy z dowolnej lokalizacji. Jednocześnie waga kontaktów osobistych w biurze pozostała ważnym elementem codzienności, co wywiera presję na pracodawców, by zaspokajali obie te potrzeby – niezależnie od wybranego modelu. Odpowiednio przemyślana i zaplanowana przestrzeń biurowa jest ważnym elementem wpływającym na satysfakcję pracowników, co wpływa na rozwój organizacji.

- Aż 63%[1] zatrudnionych preferuje pracować hybrydowo, dlatego tak ważne jest stworzenie biura wspierającego łączenie pracy stacjonarnej ze zdalną. Mimo, że nie ma jednej drogi do efektywnego wdrożenia tej koncepcji, po szczegółowej analizie zarówno organizacji, w tym potrzeb jej pracowników możliwe jest zastosowanie odpowiednich rozwiązań sprzyjających tej metodzie pracy – mówi Jakub Zieliński, Head of Workplace Strategy & Change Management, JLL.

Przestrzeń dla wszystkich

Firmy, które wspierają swoich pracowników odnoszą największe sukcesy – a ich powodzenie zaczyna się od stworzenia odpowiedniej kultury organizacyjnej, której nieodzownym elementem jest środowisko pracy. Dobre samopoczucie pracowników, zgrany zespół i zorientowanie na rezultaty to recepta na sukces organizacji. Interakcji i komunikacji zespołów sprzyja odpowiednio zaprojektowana przestrzeń, zaplanowana jako system wsparcia, a nie bariera. Jako rzecznik ESG dla sektora real estate w Polsce, JLL buduje zorientowaną na przyszłość ofertę doradczą wykraczającą szeroko poza obszar rynku nieruchomości. W ramach szerzenia inkluzywności, JLL Polska pomaga również polskim klientom wdrażać najlepsze globalne praktyki z zakresu wspierania DEI (Diversity, Equity, and Inclusion), które przynoszą wymierne korzyści organizacyjne.

- Pracownicy muszą czuć się komfortowo w środowisku pracy, nie tylko pod względem atmosfery, lecz również przestrzeni fizycznej, która powinna dostarczać jej użytkownikom przemyślane i zaplanowane pozytywne doświadczenia. Z tego względu, biura powinny być tworzone w sposób przyjazny dla różnorodnych grup, a same przestrzenie wspierane przez edukację kształtującą odpowiednie postawy – dodaje Jakub Zieliński.

Źródło: JLL

Dodatkowe informacje:

[1] JLL Worker Preferences Barometer, 2021.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764