logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zamienić zwykłą środę w apetyczną śroladę?

  PR 22.02.2017, przeczytano 1158 razy
ilustracjastrzałka

W lutym ruszyła nowa kampania wizerunkowa serków kremowych Arla Apetina pod hasłem „Codziennie baw się smakiem”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zamienic-zwykla-srode-w-apetyczna-srolade,31553,artykul.html

Każdy dzień jest dobry, żeby zrobić sobie coś dobrego na obiad. Dlatego w najnowszej kampanii Apetina zachęca do zabawy smakiem, najlepiej każdego dnia. Marka Apetina stawia na proste i codzienne potrawy, które każdy może przygotować po pracy. Dzięki serkom kremowym Apetina można w łatwy sposób odmienić smak tradycyjnych potraw, a dzięki kampanii reklamowej, w której zmieniamy nazwy dniom tygodnia, dodatkowo można bawić się również słowem. Takim oto sposobem serki kremowe Apetina zmieniają zwykły poniedziałek w pennedziałek, środę w śroladę, a piątek w piątacos.

Na stronie www.apetyczneinspiracje.pl można znaleźć apetyczne przepisy i filmiki. Marka kontynuuje współpracę z vlogerką kulinarną – Darią Ładochą, która zachęca do zabawy smakiem z serkami Apetina w przygotowanych na potrzeby kampanii spotach:

Ciekawe połączenia kuszą także na fanpage’u marki oraz w komunikacji outdoorowej, w której wykorzystano 5 różnych kreacji reprezentujących różne dni tygodnia. Dodatkowym wsparciem komunikacji jest także kampania prasowa (konsumencka i handlowa) oraz odsłonowa kampania w Internecie.

Za stworzenie idei kreatywnej oraz jej realizację odpowiada agencja XConcept. Agencja współpracuje z marką Arla Apetina od 2014 roku.

Źródło: XConcept

www.xconcept.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764