W lutym ruszyła nowa kampania wizerunkowa serków kremowych Arla Apetina pod hasłem „Codziennie baw się smakiem”.
Każdy dzień jest dobry, żeby zrobić sobie coś dobrego na obiad. Dlatego w najnowszej kampanii Apetina zachęca do zabawy smakiem, najlepiej każdego dnia. Marka Apetina stawia na proste i codzienne potrawy, które każdy może przygotować po pracy. Dzięki serkom kremowym Apetina można w łatwy sposób odmienić smak tradycyjnych potraw, a dzięki kampanii reklamowej, w której zmieniamy nazwy dniom tygodnia, dodatkowo można bawić się również słowem. Takim oto sposobem serki kremowe Apetina zmieniają zwykły poniedziałek w pennedziałek, środę w śroladę, a piątek w piątacos.
Na stronie www.apetyczneinspiracje.pl można znaleźć apetyczne przepisy i filmiki. Marka kontynuuje współpracę z vlogerką kulinarną – Darią Ładochą, która zachęca do zabawy smakiem z serkami Apetina w przygotowanych na potrzeby kampanii spotach:
Ciekawe połączenia kuszą także na fanpage’u marki oraz w komunikacji outdoorowej, w której wykorzystano 5 różnych kreacji reprezentujących różne dni tygodnia. Dodatkowym wsparciem komunikacji jest także kampania prasowa (konsumencka i handlowa) oraz odsłonowa kampania w Internecie.
Za stworzenie idei kreatywnej oraz jej realizację odpowiada agencja XConcept. Agencja współpracuje z marką Arla Apetina od 2014 roku.
Źródło: XConcept