logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zaprojektować produkt „pod klienta”? Bezpłatne warsztaty

  PR 20.08.2018, przeczytano 717 razy

Przedsiębiorcy tworząc produkt bądź usługę muszą brać pod uwagę potrzeby klienta. To właśnie one są bodźcem do nadania produktowi takich cech, aby przyszły użytkownik był zadowolony i zaufał marce na długie lata. W jaki sposób dowiedzieć się, czy nasz produkt lub usługa będzie odpowiadać na potrzeby użytkowników? Na czym polega projektowanie doświadczeń użytkownika i czy możemy zrobić to sami? Już w najbliższy czwartek, 23 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub, etapy badania użyteczności zaprezentuje Maria Borowy, User Experience Designer w Merixstudio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zaprojektowac-produkt-_pod-klienta_-bezplatne-warsztaty,37618,artykul.html

Była prezes Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, Beata Bochińska stwierdziła na podstawie badań przeprowadzonych wśród Polaków, że dobrze zaprojektowany produkt może podnieść wartość produktu nawet o 40 proc. Produkt lub usługa, niezależnie od tego, czy istnieje fizycznie, czy też jest dopiero w fazie pomysłu, potrzebuje konfrontacji z rzeczywistymi potrzebami użytkowników. Specjalistyczne agencje poświęcają takim analizom wiele tygodni. Przedsiębiorcy nie zawsze jednak mają na to tyle czasu. Problemem okazać się może również brak budżetu na zlecenie takich działań firmom zewnętrznym. Jednak znajomość podstawowych tajników User Experience pozwoli nawet początkującym biznesmenom zbadać, jakich cech oczekują od nas potencjalni klienci oraz jak sprostać im oczekiwaniom.

Już w najbliższy czwartek, 23 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Maria Borowy, User Experience Designer. Uczestnicy poznają metody przeprowadzenia badań i testów, które są w zasięgu ręki każdego przedsiębiorcy, co więcej, nie muszą trwać długo ani pochłaniać dużej części budżetu. Prelegentka skupi się również na tym, dlaczego wyniki takich analiz powinny stanowić podstawę rozwoju produktu przedsiębiorcy.

Maria Borowy od 2009 roku związana z rozwojem produktów i usług cyfrowych. Przez wiele lat pracowała w Allegro, obecnie współtworzy zespół UX w Merixstudio. Posiada doświadczenie w pracy z projektami dla dużych organizacji oraz startupów. Miała okazję współtworzyć rozwiązania z zakresu e-commerce, bezpieczeństwa i jakości transakcji, wyszukiwania obrazem, narzędzi dla copywriterów, obsługi dokumentów prawniczych, rekrutacji i wielu innych.

Udział w warsztatach jest bezpłatny, jednak wymagany jest zapis pod adresem garbary[at]ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764