logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zarobić na druku fototapet? Kolejna Akademia Atrium pod patronatem Signs.pl

   09.01.2013, przeczytano 3328 razy
ilustracjastrzałka

Fototapety w aranżacji wnętrz to temat drugiego spotkania z cyklu Akademia Atrium, które odbędzie się 18 stycznia 2013 w opolskiej siedzibie firmy Atrium. Prelegentem Akademii Atrium #2 będzie Justyna Smolec, która na co dzień prowadzi autorską pracownię projektowania wnętrz i architektury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zarobic-na-druku-fototapet-kolejna-akademia-atrium-pod-patronatem-signs.pl,17646,artykul.html

Justyna Smolec tworzy koncepcje przestrzeni mieszkalnych i obiektów użyteczności publicznej jak i projekty mebli. W swoich aranżacjach wykorzystuje fototapety i folie dekoracyjne kierując się zasadą zachowania równowagi kolorystycznej, materiałowej i stylistycznej. Od 12 lat związana jest z miesięcznikiem Dobre Wnętrze.

Uczestnicy AA#2 dowiedzą się jak poszerzyć swój biznes o druk fototapet. Wzbogacą swoją wiedzę na temat wykorzystania folii dekoracyjnych i fototapet w dekoracji wnętrz. Poznają zasady stosowania perspektywy i złudzeń, gry kolorem i oświetleniem oraz zasad dobrego druku i aplikacji. Uzyskane od prowadzącej wskazówki będą mogli wykorzystać do nawiązania współpracy z projektantami.

Na koniec spotkania, specjaliści firmy Ikonos zaprezentują folie dekoracyjne, płótna, fototapety. W demo-roomie Atrium można będzie także zapoznać się z ploterami eko-solwentowymi Mutoh ValueJet 1638 i Zenith A1802S.

Spotkania z cyklu Akademia Atrium objęte są patronatem Signs.pl.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ciekawe czy powiedzą o tym że do druku tapet najlepsze są plotery Latexowe ?

avatar użytkownika
,


IntegartNorth, 10.01.2013
plotery lateksowe nadają się do "pchania karuzeli".... tak jak zenith do fototapet :)

avatar użytkownika
,

Wszystko pięknie, ale jak pojechałem do atrium po fototapetę z ich wzornika, którą wybrał sobie klient to usłyszałem to co zawsze. "Nie ma i nie wiadomo kiedy przyjdzie, ale mamy piękną w złotym kolorze w dobrej cenie". I tak jest zawsze. Jadę po baner powlekany, to proponują mi laminowany, bo powlekany się skończył dwa tygodnie wcześniej. Dobrze, że w budynku obok jest konkurencyjna firma, gdzie przeważnie mają wszystko co potrzeba ;)

Najnowsze w tym dziale

Ampfutbolistki hohaterkami kampanii Orlen
ORLEN przygotował outdoorową kampanię społeczną, żeby uhonorować bohaterki Mistrzostw Świata w Amp Futbolu. W 13 miastach zawisły billboardy z wizerunkiem reprezentantek wspieranych przez ORLEN, Sponsora Głównego drużyny.
Maxi Zoo podsumowuje akcję świątecznej pomocy zwierzętom
Ponad 27 tysięcy spełnionych marzeń zwierząt i dziesiątki wspartych organizacji - tak wygląda podsumowanie siódmej edycji akcji charytatywnej Maxi Zoo. Od 14 listopada do 31 grudnia klienci sieci mieli okazję wziąć udział w świątecznej zbiórce darów, która przyniosła rekordowe rezultaty. Dzięki wspólnemu wysiłkowi pracowników i...
Tarczyński Sponsorem Głównym finału WOŚP we Wrocławiu
Już 26 stycznia marka Tarczyński ponownie zagra wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, obejmując rolę sponsora głównego wrocławskiego finału. Tegoroczny finał WOŚP dedykowany jest wsparciu dziecięcej onkologii i hematologii. Zebrane środki pozwolą na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego, który może odmienić życie najmłodszych pacjentów...
15 akcji buy&get w rok. Greenman Poland premiuje lojalnych klientów
Greenman Poland zwiększa udział akcji buy&get w swojej aktywności marketingowej, stawiając mocno na wsparcie najemców i premiowanie klientów, którzy wybierają na codzienne zakupy centra handlowe z jego portfolio.
Canon na RemaDays 2025: innowacje w druku i automatyzacji
Firma Canon, jako lider w innowacyjnych technologiach druku, podczas tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów RemaDays Warsaw 2025 zaprezentuje nowoczesne rozwiązania poligraficzne, które wspierają rozwój firm w obszarze efektywnego zarządzania produkcją, personalizacji materiałów reklamowych oraz wdrażania zrównoważonych praktyk. Motywem przewodnim prezentacji będzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764