logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zarobić na druku fototapet? Kolejna Akademia Atrium pod patronatem Signs.pl

   09.01.2013, przeczytano 3046 razy
ilustracjastrzałka

Fototapety w aranżacji wnętrz to temat drugiego spotkania z cyklu Akademia Atrium, które odbędzie się 18 stycznia 2013 w opolskiej siedzibie firmy Atrium. Prelegentem Akademii Atrium #2 będzie Justyna Smolec, która na co dzień prowadzi autorską pracownię projektowania wnętrz i architektury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zarobic-na-druku-fototapet-kolejna-akademia-atrium-pod-patronatem-signs.pl,17646,artykul.html

Justyna Smolec tworzy koncepcje przestrzeni mieszkalnych i obiektów użyteczności publicznej jak i projekty mebli. W swoich aranżacjach wykorzystuje fototapety i folie dekoracyjne kierując się zasadą zachowania równowagi kolorystycznej, materiałowej i stylistycznej. Od 12 lat związana jest z miesięcznikiem Dobre Wnętrze.

Uczestnicy AA#2 dowiedzą się jak poszerzyć swój biznes o druk fototapet. Wzbogacą swoją wiedzę na temat wykorzystania folii dekoracyjnych i fototapet w dekoracji wnętrz. Poznają zasady stosowania perspektywy i złudzeń, gry kolorem i oświetleniem oraz zasad dobrego druku i aplikacji. Uzyskane od prowadzącej wskazówki będą mogli wykorzystać do nawiązania współpracy z projektantami.

Na koniec spotkania, specjaliści firmy Ikonos zaprezentują folie dekoracyjne, płótna, fototapety. W demo-roomie Atrium można będzie także zapoznać się z ploterami eko-solwentowymi Mutoh ValueJet 1638 i Zenith A1802S.

Spotkania z cyklu Akademia Atrium objęte są patronatem Signs.pl.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Ciekawe czy powiedzą o tym że do druku tapet najlepsze są plotery Latexowe ?

avatar użytkownika
,


IntegartNorth, 10.01.2013
plotery lateksowe nadają się do "pchania karuzeli".... tak jak zenith do fototapet :)

avatar użytkownika
,

Wszystko pięknie, ale jak pojechałem do atrium po fototapetę z ich wzornika, którą wybrał sobie klient to usłyszałem to co zawsze. "Nie ma i nie wiadomo kiedy przyjdzie, ale mamy piękną w złotym kolorze w dobrej cenie". I tak jest zawsze. Jadę po baner powlekany, to proponują mi laminowany, bo powlekany się skończył dwa tygodnie wcześniej. Dobrze, że w budynku obok jest konkurencyjna firma, gdzie przeważnie mają wszystko co potrzeba ;)

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764