logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zarobić na druku fototapet? Kolejna Akademia Atrium pod patronatem Signs.pl

   09.01.2013, przeczytano 3058 razy
ilustracjastrzałka

Fototapety w aranżacji wnętrz to temat drugiego spotkania z cyklu Akademia Atrium, które odbędzie się 18 stycznia 2013 w opolskiej siedzibie firmy Atrium. Prelegentem Akademii Atrium #2 będzie Justyna Smolec, która na co dzień prowadzi autorską pracownię projektowania wnętrz i architektury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zarobic-na-druku-fototapet-kolejna-akademia-atrium-pod-patronatem-signs.pl,17646,artykul.html

Justyna Smolec tworzy koncepcje przestrzeni mieszkalnych i obiektów użyteczności publicznej jak i projekty mebli. W swoich aranżacjach wykorzystuje fototapety i folie dekoracyjne kierując się zasadą zachowania równowagi kolorystycznej, materiałowej i stylistycznej. Od 12 lat związana jest z miesięcznikiem Dobre Wnętrze.

Uczestnicy AA#2 dowiedzą się jak poszerzyć swój biznes o druk fototapet. Wzbogacą swoją wiedzę na temat wykorzystania folii dekoracyjnych i fototapet w dekoracji wnętrz. Poznają zasady stosowania perspektywy i złudzeń, gry kolorem i oświetleniem oraz zasad dobrego druku i aplikacji. Uzyskane od prowadzącej wskazówki będą mogli wykorzystać do nawiązania współpracy z projektantami.

Na koniec spotkania, specjaliści firmy Ikonos zaprezentują folie dekoracyjne, płótna, fototapety. W demo-roomie Atrium można będzie także zapoznać się z ploterami eko-solwentowymi Mutoh ValueJet 1638 i Zenith A1802S.

Spotkania z cyklu Akademia Atrium objęte są patronatem Signs.pl.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Ciekawe czy powiedzą o tym że do druku tapet najlepsze są plotery Latexowe ?

avatar użytkownika
,


IntegartNorth, 10.01.2013
plotery lateksowe nadają się do "pchania karuzeli".... tak jak zenith do fototapet :)

avatar użytkownika
,

Wszystko pięknie, ale jak pojechałem do atrium po fototapetę z ich wzornika, którą wybrał sobie klient to usłyszałem to co zawsze. "Nie ma i nie wiadomo kiedy przyjdzie, ale mamy piękną w złotym kolorze w dobrej cenie". I tak jest zawsze. Jadę po baner powlekany, to proponują mi laminowany, bo powlekany się skończył dwa tygodnie wcześniej. Dobrze, że w budynku obok jest konkurencyjna firma, gdzie przeważnie mają wszystko co potrzeba ;)

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764