logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zarobić na druku fototapet? Kolejna Akademia Atrium pod patronatem Signs.pl

   09.01.2013, przeczytano 2690 razy
ilustracjastrzałka

Fototapety w aranżacji wnętrz to temat drugiego spotkania z cyklu Akademia Atrium, które odbędzie się 18 stycznia 2013 w opolskiej siedzibie firmy Atrium. Prelegentem Akademii Atrium #2 będzie Justyna Smolec, która na co dzień prowadzi autorską pracownię projektowania wnętrz i architektury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zarobic-na-druku-fototapet-kolejna-akademia-atrium-pod-patronatem-signs.pl,17646,artykul.html

Justyna Smolec tworzy koncepcje przestrzeni mieszkalnych i obiektów użyteczności publicznej jak i projekty mebli. W swoich aranżacjach wykorzystuje fototapety i folie dekoracyjne kierując się zasadą zachowania równowagi kolorystycznej, materiałowej i stylistycznej. Od 12 lat związana jest z miesięcznikiem Dobre Wnętrze.

Uczestnicy AA#2 dowiedzą się jak poszerzyć swój biznes o druk fototapet. Wzbogacą swoją wiedzę na temat wykorzystania folii dekoracyjnych i fototapet w dekoracji wnętrz. Poznają zasady stosowania perspektywy i złudzeń, gry kolorem i oświetleniem oraz zasad dobrego druku i aplikacji. Uzyskane od prowadzącej wskazówki będą mogli wykorzystać do nawiązania współpracy z projektantami.

Na koniec spotkania, specjaliści firmy Ikonos zaprezentują folie dekoracyjne, płótna, fototapety. W demo-roomie Atrium można będzie także zapoznać się z ploterami eko-solwentowymi Mutoh ValueJet 1638 i Zenith A1802S.

Spotkania z cyklu Akademia Atrium objęte są patronatem Signs.pl.

Źródło: Atrium

www.atrium.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Ciekawe czy powiedzą o tym że do druku tapet najlepsze są plotery Latexowe ?

avatar użytkownika
,


IntegartNorth, 10.01.2013
plotery lateksowe nadają się do "pchania karuzeli".... tak jak zenith do fototapet :)

avatar użytkownika
,

Wszystko pięknie, ale jak pojechałem do atrium po fototapetę z ich wzornika, którą wybrał sobie klient to usłyszałem to co zawsze. "Nie ma i nie wiadomo kiedy przyjdzie, ale mamy piękną w złotym kolorze w dobrej cenie". I tak jest zawsze. Jadę po baner powlekany, to proponują mi laminowany, bo powlekany się skończył dwa tygodnie wcześniej. Dobrze, że w budynku obok jest konkurencyjna firma, gdzie przeważnie mają wszystko co potrzeba ;)

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764