logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Jak zdobywać klientów?

   12.11.2016, przeczytano 755 razy

Jesteś freelancerem? Prowadzisz agencję? A może zdobywasz dla niej agentów? Weź udział w badaniu i dowiedz się, jak projektanci zdobywają swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zdobywac-klientow,30519,artykul.html

Inspiracją do przeprowadzenia badania było spore zainteresowanie oraz social wsparcie otrzymane od czytelników po publikacji artykułu w serwisie Fuse Collective. Jak projektanci zdobywają klientów. Opisano w nim wszystkie metody o które pytamy w ankiecie.

Z przeprowadzonego raportu dowiesz się:

  • Jakie strategie i metody stosują inni
  • Które z nich są najskuteczniejsze
  • Które mają niski zwrot z inwestycji
  • Jakie są efekty i na co zwracać uwagę


Zbieranie danych kończy się 6 grudnia 2016r.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Mam wątpliwość, czy takie badanie powinna prowadzić firma aktywna na rynku usług, których badanie dotyczy.

avatar użytkownika
,

Czy biorą się one z obawy, że firma ta zachowa dla siebie wyniki, wykorzystując je w walce konkurencyjnej o klienta?  

,

Cóż, ankieta jest tak opracowana, że bardziej przypomina sondowanie konkurencji aniżeli badanie.  

avatar użytkownika
,

Potencjalni kandydaci do udziału w badaniu mogą zatem wziąć Twoje wątpliwości pod uwagę.  

Najnowsze w tym dziale

Płynna i bezproblemowa łączność między aparatem i aplikacją. Nowa funkcja, która pozwala rejestrować Twoją aktywność fotograficzną w stylu dziennika fotograficznego, aby w jeszcze większym stopniu uatrakcyjnić korzystanie z aparatów serii GFX i X
Orifarm i agencja Ancymony z nową kampanią z okazji Dnia Matki
Trwa kolejna wspólna kampania digitalowa marki Vita Buerlecithin oraz Ancymonów. Akcja „Z miłości do Mamy” przypomina o Dniu Matki i relacjach rodzinnych. Na odbiorców kampanii czeka kreator życzeń, poradnik do pobrania oraz kolorowanki gotowe do druku.
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową przebudowę serwisu www marki. Głównym zadaniem agencji jest stworzenie w pełni responsywnego serwisu odpowiadającego standardom UX, atrakcyjnego wizualnie i zoptymalizowanego pod kątem SEO w celu uzyskania wysokich wyników w wyszukiwarkach internetowych.
Szczecin 2023

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Szczecin 2023

Przystąpienie do prac nad uchwałą w Szczecinie poprzedziła szczegółowa inwentaryzacja. Pokazała ona, że jedynie 19% reklam w mieście jest ustawionych legalnie. Jako jedyne miasto w G8 Szczecin skonstruował swój kodeks na bazie istniejących planów miejscowych (pozostałe miasta wprowadzając uchwały reklamowe zmienią miejscowe plany zagospodarowania...
Ogilvy stworzyło żywą czcionkę, by razem z WWF przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
Ogilvy we współpracy z Ogrodem Zoologicznym w Lizbonie stworzyło kampanię dla WWF przy wsparciu Associação Natureza Portugal, która ma być ostrzeżeniem przed postępującą utratą różnorodności biologicznej na naszej planecie. Motto kampanii brzmi „Żywa czcionka, zrodzona dla ochrony życia wszystkich zwierząt”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764