logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BADANIE: Jak zdobywać klientów?

   12.11.2016, przeczytano 712 razy

Jesteś freelancerem? Prowadzisz agencję? A może zdobywasz dla niej agentów? Weź udział w badaniu i dowiedz się, jak projektanci zdobywają swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zdobywac-klientow,30519,artykul.html

Inspiracją do przeprowadzenia badania było spore zainteresowanie oraz social wsparcie otrzymane od czytelników po publikacji artykułu w serwisie Fuse Collective. Jak projektanci zdobywają klientów. Opisano w nim wszystkie metody o które pytamy w ankiecie.

Z przeprowadzonego raportu dowiesz się:

  • Jakie strategie i metody stosują inni
  • Które z nich są najskuteczniejsze
  • Które mają niski zwrot z inwestycji
  • Jakie są efekty i na co zwracać uwagę


Zbieranie danych kończy się 6 grudnia 2016r.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Mam wątpliwość, czy takie badanie powinna prowadzić firma aktywna na rynku usług, których badanie dotyczy.

avatar użytkownika
,

Czy biorą się one z obawy, że firma ta zachowa dla siebie wyniki, wykorzystując je w walce konkurencyjnej o klienta?  

,

Cóż, ankieta jest tak opracowana, że bardziej przypomina sondowanie konkurencji aniżeli badanie.  

avatar użytkownika
,

Potencjalni kandydaci do udziału w badaniu mogą zatem wziąć Twoje wątpliwości pod uwagę.  

Najnowsze w tym dziale

Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i  rysownika
Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764