logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Jak zmniejszyć koszty druku UV?

  PR 26.07.2009, przeczytano 10796 razy

Każdy potencjalny nabywca urządzenia drukującego, boryka się z kłopotem właściwego wyboru urządzenia dla swoich potrzeb. Na rynku jest wiele kuszących propozycji zakupu, mamy do wyboru: rabat 50% na drukarkę, gratisowe dofinansowanie, atrakcyjny przelicznik kursu Euro, promocje targowe, specjalne ceny i inne oferty przedstawiane jako okazje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zmniejszyc-koszty-druku-uv,9276,artykul.html

Ważną rolę odgrywa tutaj właściwe rozpoznanie oferty, ponieważ za tzw. okazyjną cenę możemy uzyskać wzrost kosztów wydruku. Wiele producentów używa np. tuszy z czipem. Zdaniem firmy TeleTRADE oferującej drukarki NEO UV-LED Evolution jest to często stosowany zabieg przy urządzeniach wielkoformatowych z "górnej półki". Wygląda to tak że kupujemy "fajną" drukarkę UV, a dodatkowo otrzymujemy smycz w postaci obowiązkowego kontraktu na zakup tuszy+czipu. TeleTRADE przestrzega przed takimi rozwiązaniami: w dłuższym czasie będziecie drukowali coraz więcej materiałów, zużycie tuszy będzie rosło i nagle może się okazać, że w ciągu kilku miesięcy możemy "na czysto" zaoszczędzić na nową maszynę. Z czysto ekonomicznego punktu korzystniejsze jest kupno maszyny drukującej z systemem ciągłego zasilania pigmentem, niż zastosowanie przestarzałego systemu kaset lub pojemników z czipem. Oczywiście w większości przypadków tusze "z litra" są wiele tańsze niż czip + mała kasetka z farbą. Zyskujemy podwójnie, może się bowiem okazać, że konkurencja wytwarza lepszej jakości tusze i jako właściciel możemy zdecydować się na zmianę dostawcy mediów.

Następną kwestią pozostaje koszt obsługi serwisowej, ale o tym i innych ciekawostkach w maszynie drukującej NEO UV-LED Evolution w następnym artykule.

Źródło: TeleTRADE


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UV-LED

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764