logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zrozumieć i wykorzystać potencjał AI - bezpłatny webinar

   01.11.2023, przeczytano 2694 razy
ilustracja
Andrzej Jankowski

Instytut Marki Online i Komunikacji (IMOK.edu.pl) ma zaszczyt zaprosić na darmowy webinar, który odbędzie się 09.11.2023 roku. Wydarzenie to organizowane jest we współpracy z partnerami. Celem spotkania jest zrozumienie i wykorzystanie pełnego potencjału sztucznej inteligencji w życiu zawodowym i prywatnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zrozumiec-i-wykorzystac-potencjal-ai---bezplatny-webinar,401928,artykul.html

Goście specjalni:

  • Andrzej Jankowski, Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel Corporation,
  • Paula Skrzypecka, Starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal,
  • Łukasz Kuchna, Growth Leader w Automation House.

Spotkanie poprowadzi Radosław Ceplin, ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu oraz współzałożyciel Instytutu Marki Online i Komunikacji.

Sztuczna inteligencja stała się nieodłącznym elementem naszej codzienności. Jej obecność możemy zaobserwować w wielu aspektach życia, od smartfonów, przez systemy rekomendacji w sklepach internetowych, aż po samochody autonomiczne. Zrozumienie podstaw działania AI pozwala na bardziej świadome korzystanie z nowoczesnych technologii oraz lepsze dostosowanie się do szybko zmieniającego się otoczenia.

"Sztuczna inteligencja nie jest już odległą wizją przyszłości – mówi Andrzej Jankowski, Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel CorporationDzisiaj wpływa na wiele aspektów naszego życia, ułatwiając codzienne czynności i otwierając przed nami nowe możliwości. To, jak skutecznie ją wykorzystamy, zależy od naszego zrozumienia i adaptacji."

Coraz większa liczba zawodów wymaga od pracowników umiejętności związanych bezpośrednio z sztuczną inteligencją lub przynajmniej podstawowego zrozumienia tej technologii. Nawet jeśli nie zajmujemy się bezpośrednio programowaniem systemów AI, zdolność do współpracy z ekspertami w tej dziedzinie staje się niezwykle cenna w wielu branżach.

"W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zrozumienie sztucznej inteligencji staje się kluczowe dla każdego z nas - podkreśla Radosław Ceplin, ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu oraz współzałożyciel Instytutu Marki Online i KomunikacjiTen webinar to doskonała okazja, by zgłębić tajniki AI i dowiedzieć się, jak może ona wpłynąć na naszą przyszłość."

W dzisiejszych czasach wiele kluczowych decyzji biznesowych, medycznych czy finansowych opiera się na wsparciu sztucznej inteligencji. Zrozumienie możliwości i ograniczeń AI pozwala na bardziej świadome i efektywne podejmowanie decyzji, które mogą wpływać na losy przedsiębiorstw i jednostek.

Współczesne dzieci dorastają w świecie, w którym sztuczna inteligencja odgrywa kluczową rolę. Aby skutecznie przygotować je do życia w takim otoczeniu, konieczne jest zrozumienie podstaw tej technologii i przekazanie tej wiedzy młodszym pokoleniom.

Korzystanie z treści tworzonych przez AI (tekstów, grafik, kodów źródłowych itp.) może także naruszać prawa autorskie, a odpowiedzialność za te naruszenia zawsze będzie obciążać tego, kto się taką treścią posługuje, dlatego – choć nie brzmi to kusząco - nie warto pomijać prawnych aspektów stosowania AI” – informuje Paula Skrzypecka.

Nie tak dawno temu umiejętność korzystania z komputera czy internetu była kluczem do sukcesu w wielu dziedzinach życia. Dziś znajomość sztucznej inteligencji może być decydującym czynnikiem, który wpływa na nasze możliwości zawodowe i prywatne.

"Dzięki mocy sztucznej inteligencji, przedsiębiorstwa nie tylko podkręcają swoje wyniki, ale również zwiększają jakość, skuteczność i przejrzystość operacyjną w firmie. ."– wyjaśnia Łukasz Kuchna, Growth Leader w Automation House W efekcie, zyskują szybki dostęp do informacji i otwierają sobie drzwi do możliwości, które kiedyś były bardzo trudne do zdobycia.”

Technologia rozwija się w zawrotnym tempie, a sztuczna inteligencja jest jednym z kluczowych kierunków tego rozwoju. Zrozumienie mechanizmów działania AI oraz śledzenie najnowszych trendów pozwala lepiej orientować się w świecie nowoczesnych technologii i być zawsze o krok przed konkurencją.

Nie zostawaj w tyle!

Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami i kompetencjami w dziedzinie sztucznej inteligencji, dołącz do naszego webinaru i odkryj potencjał technologii przyszłości.

To spotkanie online jest wyjątkową okazją, by poszerzyć swoją wiedzę na temat sztucznej inteligencji, bezpośrednio od ekspertów w tej dziedzinie. Dowiedz się, jak AI może wpłynąć na Twoje życie zawodowe i prywatne, oraz jak efektywnie ją wykorzystać. Uwaga! Ilość miejsc na webinarze jest ograniczona. Zachęcamy do szybkiej rejestracji, by nie przegapić tej niepowtarzalnej okazji!

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

Dodatkowe informacje:

Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl) oferuje najwyższej jakości kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji, sprzedaży i sztucznej inteligencji. Firma wspiera rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi trendami. Partnerami merytorycznymi programów edukacyjnych są najlepsze na rynku agencje marketingowe, eksperci i menedżerowie z doświadczeniem w światowych kampaniach.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

...gdyby jeszcze rejestracja działała, pewnie było by więcej zgłoszeń :]

avatar użytkownika
,

@naitsabes: dzięki, przekażemy organizatorom  

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764