logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zrozumieć i wykorzystać potencjał AI - bezpłatny webinar

   01.11.2023, przeczytano 3769 razy
ilustracja
Andrzej Jankowski

Instytut Marki Online i Komunikacji (IMOK.edu.pl) ma zaszczyt zaprosić na darmowy webinar, który odbędzie się 09.11.2023 roku. Wydarzenie to organizowane jest we współpracy z partnerami. Celem spotkania jest zrozumienie i wykorzystanie pełnego potencjału sztucznej inteligencji w życiu zawodowym i prywatnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zrozumiec-i-wykorzystac-potencjal-ai---bezplatny-webinar,401928,artykul.html

Goście specjalni:

  • Andrzej Jankowski, Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel Corporation,
  • Paula Skrzypecka, Starsza prawniczka w kancelarii Creativa Legal,
  • Łukasz Kuchna, Growth Leader w Automation House.

Spotkanie poprowadzi Radosław Ceplin, ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu oraz współzałożyciel Instytutu Marki Online i Komunikacji.

Sztuczna inteligencja stała się nieodłącznym elementem naszej codzienności. Jej obecność możemy zaobserwować w wielu aspektach życia, od smartfonów, przez systemy rekomendacji w sklepach internetowych, aż po samochody autonomiczne. Zrozumienie podstaw działania AI pozwala na bardziej świadome korzystanie z nowoczesnych technologii oraz lepsze dostosowanie się do szybko zmieniającego się otoczenia.

"Sztuczna inteligencja nie jest już odległą wizją przyszłości – mówi Andrzej Jankowski, Specjalista ds. Sztucznej Inteligencji w firmie Intel CorporationDzisiaj wpływa na wiele aspektów naszego życia, ułatwiając codzienne czynności i otwierając przed nami nowe możliwości. To, jak skutecznie ją wykorzystamy, zależy od naszego zrozumienia i adaptacji."

Coraz większa liczba zawodów wymaga od pracowników umiejętności związanych bezpośrednio z sztuczną inteligencją lub przynajmniej podstawowego zrozumienia tej technologii. Nawet jeśli nie zajmujemy się bezpośrednio programowaniem systemów AI, zdolność do współpracy z ekspertami w tej dziedzinie staje się niezwykle cenna w wielu branżach.

"W dobie dynamicznego rozwoju technologii, zrozumienie sztucznej inteligencji staje się kluczowe dla każdego z nas - podkreśla Radosław Ceplin, ekspert w dziedzinie komunikacji i marketingu oraz współzałożyciel Instytutu Marki Online i KomunikacjiTen webinar to doskonała okazja, by zgłębić tajniki AI i dowiedzieć się, jak może ona wpłynąć na naszą przyszłość."

W dzisiejszych czasach wiele kluczowych decyzji biznesowych, medycznych czy finansowych opiera się na wsparciu sztucznej inteligencji. Zrozumienie możliwości i ograniczeń AI pozwala na bardziej świadome i efektywne podejmowanie decyzji, które mogą wpływać na losy przedsiębiorstw i jednostek.

Współczesne dzieci dorastają w świecie, w którym sztuczna inteligencja odgrywa kluczową rolę. Aby skutecznie przygotować je do życia w takim otoczeniu, konieczne jest zrozumienie podstaw tej technologii i przekazanie tej wiedzy młodszym pokoleniom.

Korzystanie z treści tworzonych przez AI (tekstów, grafik, kodów źródłowych itp.) może także naruszać prawa autorskie, a odpowiedzialność za te naruszenia zawsze będzie obciążać tego, kto się taką treścią posługuje, dlatego – choć nie brzmi to kusząco - nie warto pomijać prawnych aspektów stosowania AI” – informuje Paula Skrzypecka.

Nie tak dawno temu umiejętność korzystania z komputera czy internetu była kluczem do sukcesu w wielu dziedzinach życia. Dziś znajomość sztucznej inteligencji może być decydującym czynnikiem, który wpływa na nasze możliwości zawodowe i prywatne.

"Dzięki mocy sztucznej inteligencji, przedsiębiorstwa nie tylko podkręcają swoje wyniki, ale również zwiększają jakość, skuteczność i przejrzystość operacyjną w firmie. ."– wyjaśnia Łukasz Kuchna, Growth Leader w Automation House W efekcie, zyskują szybki dostęp do informacji i otwierają sobie drzwi do możliwości, które kiedyś były bardzo trudne do zdobycia.”

Technologia rozwija się w zawrotnym tempie, a sztuczna inteligencja jest jednym z kluczowych kierunków tego rozwoju. Zrozumienie mechanizmów działania AI oraz śledzenie najnowszych trendów pozwala lepiej orientować się w świecie nowoczesnych technologii i być zawsze o krok przed konkurencją.

Nie zostawaj w tyle!

Jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami i kompetencjami w dziedzinie sztucznej inteligencji, dołącz do naszego webinaru i odkryj potencjał technologii przyszłości.

To spotkanie online jest wyjątkową okazją, by poszerzyć swoją wiedzę na temat sztucznej inteligencji, bezpośrednio od ekspertów w tej dziedzinie. Dowiedz się, jak AI może wpłynąć na Twoje życie zawodowe i prywatne, oraz jak efektywnie ją wykorzystać. Uwaga! Ilość miejsc na webinarze jest ograniczona. Zachęcamy do szybkiej rejestracji, by nie przegapić tej niepowtarzalnej okazji!

Źródło: Instytut Marki Online i Komunikacji

Dodatkowe informacje:

Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl) oferuje najwyższej jakości kompleksowe programy zawodowe w obszarze online marketingu, komunikacji, sprzedaży i sztucznej inteligencji. Firma wspiera rozwój umiejętności i kompetencji cyfrowych zgodnie z najnowszymi trendami. Partnerami merytorycznymi programów edukacyjnych są najlepsze na rynku agencje marketingowe, eksperci i menedżerowie z doświadczeniem w światowych kampaniach.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

...gdyby jeszcze rejestracja działała, pewnie było by więcej zgłoszeń :]

avatar użytkownika
,

@naitsabes: dzięki, przekażemy organizatorom  

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764