logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak zwiększyć o 400 proc. ruch w serwisie ogłoszeniowym?

  PR 26.08.2015, przeczytano 894 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Bluerank od 6 lat realizuje projekt SEO dla markt.de. Dzięki długofalowej współpracy serwis obecnie znajduje się w TOP3 największych niemieckich portali ogłoszeniowych. Kluczem do sukcesu okazała się dobrze zaplanowana kampania SEO i zapewnienie klientowi szkoleń z tego zakresu, dzięki temu markt.de zbudował kompetentny dział SEO oparty na doradztwie agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zwiekszyc-o-400-proc.-ruch-w-serwisie-ogloszeniowym,25792,artykul.html

Markt.de to niemiecki serwis ogłoszeniowy, dysponujący ofertą prawie 2 mln ogłoszeń. Można w nim umieścić darmowe ogłoszenia oraz znaleźć porady z różnych dziedzin, jak np. motoryzacja, ślub, zwierzęta, studia, etc. Codziennie markt.de odwiedza pół miliona użytkowników, co przekłada się na 100 milionów odsłon miesięcznie.

Na początku agencja przeprowadziła audyt SEO, następnie stopniowo wdrażała rekomendacje. Naszym celem było zwiększenie liczby ogłoszeń dodawanych przez użytkowników do serwisu, zwiększenie ruchu mimo wysoko konkurencyjnego otoczenia rynkowego oraz rozwiązanie problemu z indeksacją i duplikacją treści – mówi Jacek Tkaczuk, SEO Director w Bluerank.

Ponadto eksperci Bluerank przeprowadzali szkolenia dla zespołu markt.de oraz zapewniali profesjonalne wsparcie w zakresie SEO przez ponad 6 lat. W ten sposób po stronie klienta udało się stworzyć kompetentny dział, który stopniowo stawał się odpowiedzialny za realizację rekomendowanych przez Bluerank działań, jednocześnie będąc pod merytoryczną opieką agencji. Z pełnym przekonaniem możemy polecić Bluerank jako rzetelnego i kompetentnego partnera biznesowego. Agencja wykazała się bardzo dobrym zrozumieniem naszej strategii, a dodatkowo osiągnęła ponadprzeciętne rezultaty i zapewniła nam wsparcie eksperckie na najwyższym poziomie – mówi Clemens Henle, Chief Operations Officer, markt.de, GmBH & Co. KG.

Realizując projekt dla markt.de Bluerank zyskał doświadczenie w branży ogłoszeniowej zarówno w komunikacji C2C, jak i B2B.

Źródło: Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

To jaka jest odpowiedź na tytułowe pytanie?
Zatrudnić (na 6 lat) agencję Bluerank?

Super, świetna analiza...

avatar użytkownika
,

A Ty myślałeś że dostaniesz na talerzu receptę na taki wynik?  

avatar użytkownika
,

Raczej tak, a przynajmniej jakiegoś konkretu.
Podobnie, gdybym trafił na artykuł pt. "Jak zmienić koło w Fordzie?", to spodziewałbym się informacji, że trzeba poluzować śruby, podnieść auto i zamienić uszkodzone koło na zapasowe, a nie żeby zadzwonić po serwis.
  

avatar użytkownika
,

*jakieś konkrety.  

avatar użytkownika
,

Sam je podałeś. To notka PR ;-)  

avatar użytkownika
,

> Podobnie, gdybym trafił na artykuł pt. "Jak zmienić koło w Fordzie?", to spodziewałbym się informacji, że trzeba poluzować śruby

Trochę naciągasz - wiesz pewnie doskonale że zwiększenie ruchu w serwisie o taki współczynnik to co innego niż zmiana koła w Fordzie.
  

avatar użytkownika
,

Tekst jest w dziale "Techniki, porady, przykłady", co może być dodatkowo mylące. Ale nieważne, niech będzie, że czepiam się (tytułu, a nie treści) bezpodstawnie :)  

avatar użytkownika
,

Nie jest to wprawdzie klasyczne case study ale jednak materiał z gatunku "przykłady". Ale skoro może budzić takie mylne skojarzenia, to przesuńmy go do działu newsowego.  

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764