logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

CASE STUDY: Jak zwiększyć sprzedaż o 70% dzięki monitoringowi Internetu

  PR 13.09.2021, przeczytano 1123 razy

Dotychczas w 2021 r. na Facebooku pojawiło się 214 mln wypowiedzi publicznych tylko w języku polskim. Na Twitterze opublikowano ponad 103 mln postów, na Instagramie 5 mln, a na blogach i forach dodano 34 mln wpisów. Firmy, które chcą osiągnąć sukces na rynku, powinny zwrócić uwagę na te liczby i skupić się na analizie opinii Internautów.  Dzięki współpracy z polskim SentiOne przy monitoringu Internetu operator komórkowy MobileVikings zwiększył miesięczną sprzedaż o 70 proc., a zasięgi aż o 300 proc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zwiekszyc-sprzedaz-o-70procent-dzieki-monitoringowi-internetu,392977,artykul.html

Wśród działających na polskim rynku operatorów nowatorskim działaniem wyróżnia się Mobile Vikings. W analizie wyników swoich kampanii skorzystał z pomocy SentiOne, polskiej firmy wspierającej marki w monitoringu Internetu i automatyzacji obsługi klienta z użyciem zaawansowanej sztucznej inteligencji.

Dzięki analizie opinii Internautów zasięgi Mobile Vikings wzrosły o 300 proc. miesięcznie

Bieżący monitoring reakcji na działania firmy przyniósł błyskawiczne efekty. W porównaniu do 12 miesięcy przed jego wprowadzeniem miesięczne zasięgi Mobile Vikings wzrosły średnio aż o 300 proc., a miesięczna sprzedaż o 70 proc.

- Naszym głównym celem w 2020 r. było skupienie się na podniesieniu zasięgu - mówi Magdalena Broj, Head of Communication w Mobile Vikings - Dzięki wprowadzeniu nowej metody pracy oraz korzystaniu z narzędzi SentiOne mogliśmy dokładnie monitorować efekty naszych działań i na bieżąco modyfikować kolejne zaplanowane akcje. W rezultacie osiągnęliśmy stabilne wzrosty, a w obliczu takich wyników trudno ocenić współpracę z SentiOne inaczej, niż pozytywnie. Z chęcią będziemy ją kontynuować.

- W przypadku kampanii internetowych liczy się przede wszystkim nieustanna, bieżąca analiza wyników i błyskawiczne reagowanie - mówi Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne, polskiej firmie zajmującej się monitoringiem Internetu i automatyzacją obsługi klienta z użyciem zaawansowanej sztucznej inteligencji - Dotychczas w 2021 r. na Facebooku pojawiło się 214 mln wypowiedzi publicznych tylko w języku polskim. Na Twitterze opublikowano ponad 103 mln postów, na Instagramie 5 mln, a na blogach i forach dodano 34 mln wpisów. Analizując te wypowiedzi, można poznać sugestie i zastrzeżenia Internautów, odnieść się do nich i ewentualnie uwzględnić je w działaniach, co przełoży się na wizerunek firmy przyjaznej i zwracającej uwagę na potrzeby konsumentów.

Zdaniem Polaków firmy powinny angażować się w cele społeczne

Mobile Vikings, którego siedziba mieści się we Wrocławiu, postanowiło skoncentrować się na lokalnych działaniach charytatywnych i proekologicznych. Firma m.in. adoptowała wilka z wrocławskiego ZOO, sfinansowali zakup testów na COVID-19 dla Wrocławskiego Hospicjum Bonifratrówi wsparli pierwsze polskie schronisko dla koni TARA. Z kolei specjalny projekt Viking Support stworzony na czas pandemii miał na celu pomóc w walce z koronawirusem. Wykorzystano HelpDesk firmy, by zorganizować infolinię dla osób, które potrzebowały pomocy w codziennych sprawach, jak zakupy czy wyprowadzenie psa w trakcie przebywania na kwarantannie. Wsparcie nieśli wolontariusze z różnych organizacji, a nierzadko sami pracownicy Mobile Vikings. W czasie lockdownów zorganizowali również akcję Virusong, w ramach której zachęcali do nagrywania i udostępniania w social media piosenek o tym, co najbardziej denerwuje ludzi zamkniętych w domach, by pomóc im rozładować negatywne emocje i uświadomić, że są w nich osamotnieni.

Źródło: Mobile Vikings

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Psychologia koloru w marketingu - znane marki i ich strategie
Kolory to nie tylko estetyka, ale i potężne narzędzie marketingowe, które wpływa na emocje i decyzje zakupowe. W drugiej części artykułu odkrywamy, jak marki takie jak Coca-Cola, Netflix czy Starbucks wykorzystują psychologię kolorów, by budować wizerunek i przyciągać klientów.
W dzisiejszym świecie marketingu, w którym konsumenci są coraz bardziej wymagający, a konkurencja nieustannie rośnie, standardowe rozwiązania przestają robić wrażenie. Klienci oczekują nie tylko wysokiej jakości usług i produktów, ale także indywidualnego podejścia. Właśnie dlatego personalizacja stała się jednym z najważniejszych trendów w branży reklamowej. Jednym z...
Kampanie edukacyjne – jak to robią w wodociągach?
Zmiana postaw społecznych poprzez kampanie edukacyjne to duże wyzwanie, które wymaga dobrego pomysłu i przyciągnięcia uwagi lokalnej społeczności. Aby dotrzeć z przekazem do mieszkańców, trzeba im uświadomić, że problem poruszany w kampanii faktycznie ich dotyczy, a dobre nawyki poprawią jakość życia w najbliższym otoczeniu.
Historia opakowań na jajka - wielkanocne inspiracje z Antalis
Opakowania na jajka, choć często niedoceniane, to prawdziwy przykład ludzkiej kreatywności i innowacyjności. Od prostych słomianych koszyków po nowoczesne, ekologiczne wytłaczanki – ich historia pokazuje, jak design i technologia ewoluowały, by sprostać praktycznym potrzebom.
Cięcie laserowe w reklamie i poligrafii: precyzja, która robi różnicę
Współczesna poligrafia i reklama nieustannie dążą do innowacji, które umożliwiają tworzenie produktów o coraz wyższej jakości, większej estetyce i lepszym dopasowaniu do indywidualnych potrzeb klienta. W tym kontekście jedną z technologii, która w ostatnich latach zdobywa coraz większą popularność, jest cięcie laserowe. Ta nowoczesna metoda obróbki materiałów nie tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764