WIEDZA

Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców w kampanii DOOH?

Mateusz Zawiślak  PR 09.11.2017, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka
Jak zwiększyć zaangażowanie odbiorców w kampanii DOOH?

W pierwszym badaniu polskiego rynku DOOH MyLED - 67% specjalistów z branży reklamowej odpowiedziało, że najbardziej interesującą i atrakcyjną możliwością wykorzystywaną przy tworzeniu cyfrowej reklamy OOH jest integracja dwóch przestrzeni reklamowych - online z offline’m.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zwiekszyc-zaangazowanie-odbiorcow-w-kampanii-dooh,34430,artykul.html

Możliwość łączenia online’u z offline’m jest wykorzystywana przez reklamodawców na wiele różnych sposobów. Może to być cross z social mediami lub dedykowanym landing page bądź też wykorzystanie danych pobieranych w czasie rzeczywistym z sieci. Taki sposób tworzenia spotów reklamowych jest bardzo ciekawy - wpływa angażująco na odbiorców, przez co czyni kampanię jeszcze bardziej interesującą.

Tego typu rozwiązania są praktykowane na całym świecie. W zeszłym roku firma Amazon uruchomiła dynamiczną kampanię DOOH, która miała zwiastować nadejście nowego sezonu serialu Catastrophe. Spoty humorystycznie nawiązywały do scen ze znanego brytyjskiego sitcomu i zapraszały do udziału w zabawie polegającej na udostępnianiu wpisów na Twitterze z wybranym hashtagiem. Działania reklamowe objęły zasięgiem cały Nowy York.

Innym świetnym przykładem kampanii z tego roku wykorzystującej cross online’u z offline’m była reklama brytyjskiej stacji telewizyjnej, która promowała nadejście nowych odcinków znanego wszystkim serialu “Gry o Tron”. Sky Atlantic uruchomiła kampanię DOOH, w której zachęciła widzów kultowego serialu do robienia sobie zdjęć przedstawiających ich reakcje na zaskakujące epizody oraz publikowania ich z wybranym hashtagiem na portalach społecznościowych.

W Polsce, doskonałymi przykładami tego typu realizacji są kampanie znanych marek, takich jak: Rossmann czy Merci. W obu przypadkach były to kampanie tematyczne, które w interaktywnej zabawie przekierowywały przechodniów na specjalnie stworzony na tę okazję landing page oraz zachęcały do tworzenia treści, które następnie były wyświetlane na cyfrowych nośnikach DOOH. Wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych w kampanii przyczyniło się do zwiększenia rozpoznawalności obu marek, zbudowania dobrej relacji z klientem oraz wzmocnieniem pozytywnego wizerunku firmy.

ilustracjastrzałka

Najlepsze kampanie reklamowe to takie, które na długo wpisują się w pamięć odbiorców oraz przynoszą  duży zysk dla reklamodawców. Ważne jest zatem aby przyciągnąć wzrok potencjalnych klientów oraz zachęcić ich do interakcji. Z DOOH jest to możliwe. Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych możliwości tego medium każdy jest w stanie stworzyć niepowtarzalny komunikat, który wzbudzi zainteresowanie odbiorców i zachęci ich do działania.

Źródło: MyLED

www.myled.pl

WIĘCEJ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Czym są nagłówki Hx i jakie jest ich wykorzystanie?
Stosowanie nagłówków treści na stronach WWW to popularny temat, wokół którego narosło wiele mitów pokutujących do dziś. Czym zatem są, po co się je stosuje i jak wdrożyć optymalną strukturę nagłówków na swojej stronie?
Content produktowy - jaka jest jego wartość w generowaniu sprzedaży?
Czym jest content produktowy, jak go tworzyć i jak wykorzystać do poprawienia wyników sprzedaży? Odpowiedź na te pytania znajdą Państwo w poniższym artykule.
Digital POS, czyli marketing elektroniczny
W dzisiejszych czasach komputer czy Internet to już nic nowego. Praktycznie każdy z nas ma do nich na co dzień dostęp, ponieważ technologia pędzi do przodu sprawiając, że coś, co było dla nas kiedyś innowacyjne, stało się normalne i dostępne.
Wszystkie firmy, które przechowują jakiekolwiek informacje na temat pracowników, kontrahentów czy klientów, muszą przestrzegać Ustawy o ochronie danych. Ma ona zastosowanie do wszelkich skomputeryzowanych lub ręcznych zapisów zawierających dane osobowe. Dlatego ważne jest, aby każdy przedsiębiorca zapoznał się wymaganiami stawianymi przez GIODO. Zwłaszcza w erze rewolucji, jaką niesie ze ...
Kolory Walentynek na świecie: Nie tylko czerwień
W Polsce Walentynki, nazywane także dniem zakochanych, kojarzą się przede wszystkim z kolorami czerwonym oraz różowym. Moda, która przybyła do Polski z Zachodu i rozpowszechniła się w latach 90 XX w. sprawiła, że witryny sklepowe przepełniły się pluszowymi serduszkami, misiami oraz innymi gadżetami i podarkami w kolorach czerwonym i różowym. Jednak w Korei Południowej to święto potrafi...
 
piątek 23.02.2018, 93 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone