logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakdojade z kampanią wizerunkową do studentów i pokolenia Z

  PR 10.10.2023, przeczytano 658 razy
ilustracjastrzałka

Jakdojade rusza z nową kampanią wizerunkową. W odświeżonej komunikacji marka kieruje przekaz do studentów i użytkowników z pokolenia Z.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakdojade-z-kampania-wizerunkowa-do-studentow-i-pokolenia-z,401677,artykul.html

W tym roku Jakdojade obchodzi 15-lecie działalności. Przez ten czas serwis internetowy służący do planowania podróży komunikacją miejską zyskał sympatię milionów Polaków. Od lat jednak główną grupę wiekową użytkowników Jakdojade stanowią studenci. W tym roku w ramach kluczowej kampanii jesiennej komunikację skierowano właśnie do nich. 

Odświeżona linia kreatywna zestawia barwne elementy z chwytliwymi hasłami. Abstrakcyjne grafiki w połączeniu ze swobodnym językiem tworzą młodzieżowy przekaz pełen charakteru. 

- Jakdojade pełni rolę przewodnika po miejskiej dżungli. To nie tylko aplikacja. To dobry kumpel, który podpowie najszybszą trasę, podrzuci bilet i da znać o opóźnieniach - mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade - Chcemy, żeby młodzi ludzie myśleli o nas w taki sposób i właśnie tą ideą kierowaliśmy się, tworząc kampanię.

W jesiennej kampanii po raz pierwszy wykorzystano przestrzeń outdoorową w największych polskich miastach, takich jak Warszawa, Gdańsk, Kraków, Wrocław, Poznań czy Łódź. Outdoor uzupełniono o działania digitalowe. Do projektu zaproszono również influencerów działających na Instagramie i TikToku, a także nawiązano współpracę z kluczowymi uczelniami w Polsce.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

Dodatkowe informacje:

O aplikacji
Jakdojade to pierwszy w Polsce serwis internetowy i aplikacja mobilna służąca do kompleksowego planowania podróży komunikacją miejską. Aplikacja dostępna jest w blisko 50 miastach, oferuje rozbudowaną wyszukiwarkę połączeń miejskich oraz międzymiastowych, a także rozkłady jazdy linii tramwajowych, autobusowych, metra i kolei miejskich. Za pośrednictwem aplikacji możliwy jest również zakup biletów komunikacji miejskiej oraz PKP Intercity.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wrześniowa konferencja GrafConf w Toruniu
GrafConf powraca w tym roku z piątą edycją. Konferencja odbędzie się 7 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jej program jest pełen inspirujących wystąpień, warsztatów i konsultacji z ekspertami.
Proevent świętuje ma 18 lat działalności
Udało nam się przez ten czas zrealizować setki eventów, które dla uczestników pozostają miłymi wspomnieniami, a dla nas i naszych klientów - sukcesami wartymi celebrowania. To nasza misja - tworzyć niezapomniane chwile i dostarczać profesjonalne usługi eventowe.
Influencer marketing rośnie i potrzebuje nowych standardów
W ubiegłym roku globalne wydatki na influencer marketing wyniosły blisko 35 mld dolarów[1], a prognozowane wzrosty najlepiej świadczą o rozwoju tego rynku. Niewątpliwie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sektorów, którego globalna wartość jeszcze w tym roku ma osiągnąć 24 mld dolarów[2]. Zgodnie ze światowym trendem polski rynek także notuje wzrosty rok...
Wejdź na wyższy poziom: olimpijska kampania Visa
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paralimpijskich, startuje z nową europejską kampanią, w której olimpijczyjcy i paralimpijczycy z Team Visa zachęcają do podążania za swoimi pasjami i osiągania sukcesów.
Joomp współpracuje z targami Promosyon Show
Jest nam niezmiernie miło poinformować o kontynuacji naszej współpracy z Promosyon Show, największymi w Turcji targami produktów promocyjnych i reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764