logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Jaki ploter wybrać

Strona 2/3  1 2 3

KASIA KASIA | 23.10.2006 13:10

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych

(Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 06.06.2010 22:47)

KASIA
+ +

Bydgoszcz
wiadomości: 21
w Signs.pl od 22.05.2002
IP: 83.19.159.XXX

| 23.10.2006 18:10

Muszę prosić aby nie wykorzystywać dyskusji do reklamowania własnych produktów. Każdy ma prawo uważać (i napisać), że Roland wyznacza jakość druku, ale w tym miejscu ludzie szukają argumentów, a nie haseł reklamowych. Co by było, gdyby w odpowiedzi na powyższy post pozostali dystrybutorzy zechcieli uraczyć nas własnymi hasłami?

Pozdrawiam
Łukasz Łukasiewicz

avatar użytkownika
SIGNS.PL

Liszki
Małopolskie
wiadomości: 8358
w Signs.pl od 10.11.2000
IP: 83.7.254.XXX

| 23.10.2006 21:10

cześć miałem ten sam problem wybrałem hp9000s z ripem caldera,coś piękngo sprzęt i wydruki. Po przelocie 1500 metrów ploter drkuje ciągle jak nowy. (narazie) ale głowice są podobno niedozajechania w tym ploterze.


Polecam.

avatar użytkownika
+ +

Warszawa
wiadomości: 92
w Signs.pl od 24.03.2003
IP: 81.210.21.XXX

| 24.10.2006 14:10

Odradzam MUTOHA SPITFIRA.

avatar użytkownika
+

Lublin
wiadomości: 7
w Signs.pl od 17.05.2006
IP: 86.63.155.XXX

| 24.10.2006 15:10


On 2006-10-24 14:46, marekartom wrote:
Odradzam MUTOHA SPITFIRA.


bo? gdyż albowiem? nie pasuje Tobie serwis Atrium? moze tak troche merytorycznego uzasadnienia!!

(Wiadomość zmodyfikowana przez: KseroCom dnia 24.10.2006 15:36)

avatar użytkownika
+ + + +

KseroCom
wiadomości: 414
w Signs.pl od 04.11.2005
IP: 83.23.171.XXX

| 24.10.2006 15:10


On 2006-10-24 14:46, marekartom wrote:
Odradzam MUTOHA SPITFIRA.


Pan Marek odradza kupno Spitfirea bo wlał sobie jakieś tanie badziewie zamiast atramentu do plotera i potem padły mu głowice.
Najlepiej więc krytykować później ploter, zamiast patrzeć na to, co się samemu robi i być odpowiedzialnym za swoje decyzje.
Brawo Panie Marku.

-----------------
Mariusz Fronia
Zing Sp. z o.o.
LFM Consulting

brak ikonki
+ + + +

Opole
wiadomości: 260
w Signs.pl od 11.04.2005
IP: 80.53.129.XXX

| 03.11.2006 19:11

Może Pan Mariusz napisze coś o paskowaniu w maszynach, których tak zaciekle broni. Z tego co wyczytałem to nowy MS ma "zminimalizowany" efekt paskowania - tym samym trudnonie oprzeć się wrażeniu, że starsze modele mają z całą pewnością świetne paskowanie... A co do jakości wydruków z tego "urządzenia" to muszę obiektywnie stwierdzi, że wydruki tzw. wzorcowe z nowego MS II 64 są o niebo gorszej jakości od zwykłych wydruków z np. Rolanda...

(Wiadomość zmodyfikowana przez: bigbaster dnia 03.11.2006 19:40)

avatar użytkownika
?

Lublin
wiadomości: 1
w Signs.pl od 03.11.2006
IP: 212.2.100.XXX

| 03.11.2006 20:11

A co do jakości wydruków z tego "urządzenia" to muszę obiektywnie stwierdzi, że wydruki tzw. wzorcowe z nowego MS II 64 są o niebo gorszej jakości od zwykłych wydruków z np. Rolanda...


nowe Spitfire wymagaj przeprofilowania i niestety nie na każdym mmedium drukuja łądnie z uwagi na zmnijeszoną temp pod głowicami. ja mam spitfire z pierwszej serii i nie mam problemów z drukiem na wszelkich mediach i nie wiem co to paskowanie.

i zeby nie bylo - nie bronie Atrium...

avatar użytkownika
+ + + +

KseroCom
wiadomości: 414
w Signs.pl od 04.11.2005
IP: 83.23.117.XXX

| 09.11.2006 19:11


On 2006-10-24 15:55, Mariusz_Fronia wrote:
[quote]
On 2006-10-24 14:46, marekartom wrote:
Odradzam MUTOHA SPITFIRA.


Pan Marek odradza kupno Spitfirea bo wlał sobie jakieś tanie badziewie zamiast atramentu do plotera i potem padły mu głowice.
Najlepiej więc krytykować później ploter, zamiast patrzeć na to, co się samemu robi i być odpowiedzialnym za swoje decyzje.
Brawo Panie Marku.

-----------------


[/quote]

Panie Mariuszu uporządkujmy kolejność zdarzeń: ten badziewiasty tusz zacząłem lać po tym jak poszły mi głowice a nie odwrotnie. Po wymianie wszystkich głowic na oryginalnych atramentach czarny drukował się badziewiasto - jeszcze gorzej niż wcześniej, rady serwisu aby czarny drukować z CMYKa zamiast z samego czarnego przyjąłem ze zrozumieniem.
Tak więc do badziewiastej maszyny wlewam badziewiasty tusz i mam to co mam. Po co przepłacać.
A tak a propos ostatnio miałem reklamację na wydruk sprzed kilku miesięcy (na oryginalnych tuszach i folii ORACAL) z którego ulotniły się kolory: czerwony i niebieski, a miały być takie trwałe ( 2 lata). I właśnie mój BYŁY już klient mówił coś o badziewiastych wydrukach i badziewiastej maszynie, telepatia czy co. Pewnie oczywiście ja źle wydrukowałem, bo przecież SPITFIRE jest super w ogóle nie paskuje, i dlatego MUTOH wypuścił nowego który niweluje efekt "paskowania", czy coś w tym guście. Za swoje decyzję biorę odpowiedzialność - w przeciwieństwie do MUTOHA który walczy z problemami których podobno powinno nie być - za brawa dziękuję, zawsze to jakiś miły akcent na zakończenie dyskusji. I ja biję brawo Działowi Mediów Atrium za czujność.

avatar użytkownika
+

Lublin
wiadomości: 7
w Signs.pl od 17.05.2006
IP: 86.63.155.XXX

| 10.11.2006 09:11


On 2006-11-09 19:46, marekartom wrote:
[quote]
Panie Mariuszu uporządkujmy kolejność zdarzeń: ten badziewiasty tusz zacząłem lać po tym jak poszły mi głowice a nie odwrotnie. Po wymianie wszystkich głowic na oryginalnych atramentach czarny drukował się badziewiasto - jeszcze gorzej niż wcześniej, rady serwisu aby czarny drukować z CMYKa zamiast z samego czarnego przyjąłem ze zrozumieniem.
Tak więc do badziewiastej maszyny wlewam badziewiasty tusz i mam to co mam. Po co przepłacać.
A tak a propos ostatnio miałem reklamację na wydruk sprzed kilku miesięcy (na oryginalnych tuszach i folii ORACAL) z którego ulotniły się kolory: czerwony i niebieski, a miały być takie trwałe ( 2 lata). I właśnie mój BYŁY już klient mówił coś o badziewiastych wydrukach i badziewiastej maszynie, telepatia czy co. Pewnie oczywiście ja źle wydrukowałem, bo przecież SPITFIRE jest super w ogóle nie paskuje, i dlatego MUTOH wypuścił nowego który niweluje efekt "paskowania", czy coś w tym guście. Za swoje decyzję biorę odpowiedzialność - w przeciwieństwie do MUTOHA który walczy z problemami których podobno powinno nie być - za brawa dziękuję, zawsze to jakiś miły akcent na zakończenie dyskusji. I ja biję brawo Działowi Mediów Atrium za czujność.


Panie Marku z tego co wiem, to gdy serwis przyjechał sprawdzić co się dzieje z głowicami, to widział u Pana niepełne już butelki jakiegoś innego atramentu, dodatkowo podobno Pan twierdził, że jakoby kupił go Pan u nas, co oczywiście było nieprawdą. Sam niech Pan powie jakie wnioski mogą się wtedy nasunąć, oczywiście takie, że głowice padły po użyciu niewłaściwego atramentu, a wszystko na to właśnie wskazuje.

Co do blaknięcia wydruków, to zwala Pan na maszynę i atramenty, a co z folią?? Każdy producent maszyn testuje trwałość wydruków na oryginalnych oczywiście tuszach, ale i na swojej folii, a także innych dedykowanych przez niego (wtedy bez problemu są te 2 lata), jeśli później chce się jak najbardziej wytanić wydruki, to stosuje się najtańszą folię i potem właśnie niekiedy tak to wygląda. A może tak naprawdę ten wydruk wyszedł właśnie z tych badziewiastych już tuszy, te kilka miesięcy??
To wie tylko Pan, ale i tak wiadomo już co Pan powie, więc darujmy sobie już tą bezcelową dyskusję bo Pan ma swoje argumenty, ja mam swoje, a tak naprawdę pomijamy tutaj właściwy temat tej dyskusji.

-----------------
Mariusz Fronia
Zing Sp. z o.o.
LFM Consulting

brak ikonki
+ + + +

Opole
wiadomości: 260
w Signs.pl od 11.04.2005
IP: 80.53.129.XXX
Strona 2/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764