logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jaki znak nasz? Dyskusja

   12.01.2021, przeczytano 301 razy
ilustracja

„Jaki znak nasz?” to rozmowa panelowa, której rejestracja odbyła się 14.10.2020 w warszawskim studiu filmowym Bank. Studio Bank mieści się w zabytkowym budynku zaprojektowanym na początku XX wieku przez ówczesnego rektora Akademii Sztuk Pięknych w Petersburgu, profesora Leontija Nikołajewicza Benois dla rosyjskiego Banku Państwa, który następnie stał się przedwojenną siedzibą Banku Polskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaki-znak-nasz-dyskusja,389807,artykul.html

Naszym założeniem  jest pobudzenie dyskusji o polskim herbie oraz identyfikacji wizualnej naszego państwa. Do dyskusji „Jaki znak nasz?” zaprosiliśmy: Lenę Mitkową, Adam Twardocha, Marcina Władykę oraz Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego. Całość moderowanej przez Mateusza Machalskiego rozmowy podzieliliśmy na 4 bloki tematyczne, z których każdy poświęcony był  innym aspektom uspójnienia komunikacji wizualnej naszego państwa. Celem tego spotkania była wymiana wiedzy i doświadczenia, ale przede wszystkim – edukacja. Chcemy dotrzeć szeroko z wiedzą o tym, jak bardzo spójna, przemyślana komunikacja jest konieczna – zarówno z punktu widzenia obywateli państwa, budowania autorytetu aparatu państwowego, jak i ze względów budżetowych. 

W dyskusji udział wzięli:

  • Adam Twardoch (FontLab) 
  • Marcin Władyka (Headmade Studio, ASP w Warszawie)  
  • Andrzej-Ludwik Włoszczyński (projekt Orli Dom)  

Oraz później w formie artykułu oraz wywiadu w ramach #STGUasks:

  • Lena Mitkowa (Leniva° Studio, STGU)   

prowadzący: Mateusz Machalski (STGU, ASP w Warszawie)

JAKI ZNAK NASZ – BLOK 1

 JAKI ZNAK NASZ – BLOK 2

 JAKI ZNAK NASZ – BLOK 3

 JAKI ZNAK NASZ – BLOK 4

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Audio is (not) a new video? – czy mamy do czynienia z rewolucją?
Pandemia i lockdown zrewolucjonizowały konsumpcję mediów w ostatnich miesiącach, inny tryb życia i rytm dnia odbiorców stały się niespodziewaną trampoliną dla niektórych form, inne musiały mocno walczyć o uwagę i udział w czasie słuchania i oglądania. Podcasty były w tej pierwszej grupie, ich popularność gwałtownie wzrosła, co jest kolejnym dowodem na...
Wielu polskich konsumentów zwraca się mocniej w kierunku mniejszych sklepów, zlokalizowanych poza tradycyjnymi centrami handlowymi, które wzmacniają ich poczucie bezpieczeństwa. To szansa, którą właściciele lokali przy ulicach handlowych mogą teraz wykorzystać.
Antyreklama ma kolor Spleśniałej Zieleni
Już od dwudziestu lat Instytut Pantone wskazuje kolor, który będzie wyznaczał trendy w nadchodzącym roku. W 2020 dominującym odcieniem miał być „zachęcający do wychodzenia poza schematy” Classic Blue. I choć w minionym roku pod wieloma względami wcale nie było kolorowo, to warto jednak przyłożyć do tego okresu wzornik barw marketingowych i podsumować 2020...
Sieci handlowe powinny wykorzystać wzrost popularności gazetek online
Z obserwacji sieci handlowych wynika, że duża grupa Polaków jest wciąż mocno przywiązana do papierowych gazetek. I nie są to sami seniorzy. Natomiast w czasie pandemii zyskała na popularności wersja online, która daje retailerom większe możliwości. Eksperci twierdzą, że przyszłością jest sprzedaż towarów w tym kanale. Ale najpierw trzeba pokonać sporą barierę mentalną i...
COVID-19 i ekosystem reklamy cyfrowej - zamiany i trendy
Zapytaliśmy, jakie zmiany i trendy branżowe powstałe pod wpływem pandemii COVID-19 zostaną z nami na dłużej oraz jakie kluczowe zjawiska wpłyną na ekosystem reklamy cyfrowej w 2021 roku? Przeczytajcie odpowiedzi Elżbiety Kondzioły, Barbary Drapały, Justyny Oracz oraz Tomasza Wileńskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764