logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jaki znak nasz? Dyskusja

   12.01.2021, przeczytano 975 razy
ilustracja

„Jaki znak nasz?” to rozmowa panelowa, której rejestracja odbyła się 14.10.2020 w warszawskim studiu filmowym Bank. Studio Bank mieści się w zabytkowym budynku zaprojektowanym na początku XX wieku przez ówczesnego rektora Akademii Sztuk Pięknych w Petersburgu, profesora Leontija Nikołajewicza Benois dla rosyjskiego Banku Państwa, który następnie stał się przedwojenną siedzibą Banku Polskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaki-znak-nasz-dyskusja,389807,artykul.html

Naszym założeniem  jest pobudzenie dyskusji o polskim herbie oraz identyfikacji wizualnej naszego państwa. Do dyskusji „Jaki znak nasz?” zaprosiliśmy: Lenę Mitkową, Adam Twardocha, Marcina Władykę oraz Andrzeja-Ludwika Włoszczyńskiego. Całość moderowanej przez Mateusza Machalskiego rozmowy podzieliliśmy na 4 bloki tematyczne, z których każdy poświęcony był  innym aspektom uspójnienia komunikacji wizualnej naszego państwa. Celem tego spotkania była wymiana wiedzy i doświadczenia, ale przede wszystkim – edukacja. Chcemy dotrzeć szeroko z wiedzą o tym, jak bardzo spójna, przemyślana komunikacja jest konieczna – zarówno z punktu widzenia obywateli państwa, budowania autorytetu aparatu państwowego, jak i ze względów budżetowych. 

W dyskusji udział wzięli:

  • Adam Twardoch (FontLab) 
  • Marcin Władyka (Headmade Studio, ASP w Warszawie)  
  • Andrzej-Ludwik Włoszczyński (projekt Orli Dom)  

Oraz później w formie artykułu oraz wywiadu w ramach #STGUasks:

  • Lena Mitkowa (Leniva° Studio, STGU)   

prowadzący: Mateusz Machalski (STGU, ASP w Warszawie)

JAKI ZNAK NASZ – BLOK 1

 JAKI ZNAK NASZ – BLOK 2

 JAKI ZNAK NASZ – BLOK 3

 JAKI ZNAK NASZ – BLOK 4

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak sprawić, by muzyka U2 znalazła się w filmie lub reklamie?
To ich konsultantom zawdzięczamy, że muzyka w filmie, serialu czy reklamie bawi, wzrusza, buduje napięcie. Pracownicy Sirens od ponad 15 lat synchronizują muzykę z obrazem, pozyskują prawa autorskie, negocjują podpisanie umów. To oni są odpowiedzialni za to, że muzykę Lany del Rey, U2, Queen, Davida Bowiego, Run the Jewels, Harrego Stylesa i innych gwiazd światowego formatu...
Peris+Toral Arquitects - finaliści Mies van der Rohe Award z wizytą w Polsce
Jose Toral wraz z Martą Peris, architekci z obsypanej nagrodami pracowni PERIS+TORAL ARQUITECTES, byli gośćmi specjalnymi Cosentino podczas targów Warsaw Home 2022. Hiszpańska firma, producent powierzchni Dekton, Silestone i Sensa by Cosentino, od lat współpracuje z gwiazdami świata architektury, a Jose Toral i Marta Peris to finaliści jednego z najbardziej...
Black Friday - czy warto organizować promocje?
Koszty prowadzenia działalności i firmy rosną obecnie z każdym miesiącem. Firmy płacą więcej za utrzymanie biura, produkcji, logistykę, surowce i wynagrodzenia pracowników. Czy w takim momencie opłaca się im obniżać ceny na Black Friday za towary lub usługi, obniżać swoją marżę, a tym samym zyski? I jeszcze dodatkowo zwiększać wydatki na kreację i promocję?
Marketing jest obecnie kluczowym elementem większości strategii sprzedażowych. Korzystając z dostępnych narzędzi, marketerzy budują świadomość marki, docierają do grup docelowych czy zwiększają wartość produktu. Co jeśli dostępne narzędzia ulegną gwałtownej (r)ewolucji? Jaki kształt przybierze marketing w erze Web3? Wspólnie z ekspertką Binance postaramy się...
Siła i wartość kreacji
O pracy w FCB&theMilkman i o tym, jak kreatywne myślenie zmienia zachowania i nawyki konsumentów na całym świecie, opowiadają Małgorzata Drozdowska i Agnieszka Klimczak, Creative Partners agencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764