logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakie wystawy pojawią się w tym roku na Gdynia Design Days?

  PR 11.05.2022, przeczytano 534 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już wystawy Gdynia Design Days 2022! Po dwóch edycjach w czasach pandemii, wystawy ponownie otwierają się w pełnym wymiarze. Będą dostępne zarówno na terenie PPNT Gdynia, jak i w kilku lokalizacjach w przestrzeni miasta. Co dokładnie czeka nas w tym roku?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakie-wystawy-pojawia-sie-w-tym-roku-na-gdynia-design-days,395797,artykul.html

Kilkanaście wystaw Gdynia Design Days 2022 to kilkanaście prób projektowego poszukiwania rozwiązań na światowe i lokalne wyzwania – zarówno te, które widzimy już teraz jak i  te, które dopiero mogą nadejść.

Wśród tematów pojawią się zupełnie nowe wątki, ale także takie, które od lat towarzyszą festiwalowi. Tak będzie chociażby w przypadku nadprodukcji, niepohamowanego konsumpcjonizmu i zbyt ekspansywnego korzystania z zasobów. W tych tematach zobaczyć będzie można wystawy poruszające zagadnienia związane z łańcuchami dostaw, drogą, jaką musi przebyć produkt zanim trafi do naszego domu oraz wystawę związaną z poszukiwaniem alternatywnych materiałów. Nowym wątkiem będzie natomiast wystawa dotycząca poszukiwania tożsamości i tradycji we współczesnym, migrującym społeczeństwie, a także wystawa dotycząca współpracy międzygatunkowej w metawersum.

Spotkajmy się na żywo

Po wielu miesiącach pandemicznych ograniczeń, organizatorzy wracają do prezentowania wystaw stacjonarnie. Wszystkie będą dostępne i otwarte dla odwiedzających w pełnym wymiarze. Do przestrzeni ekspozycyjnych będzie można wejść w godzinach 10:00-20:00, w czasie trwania festiwalu. Gdzie znajdziemy ekspozycje? Duża część zostanie ulokowana na terenie PPNT Gdynia. Wystawy będzie można też spotkać w kilku lokalizacjach w centrum Gdyni, dzięki czemu spacer po wystawach będzie można połączyć z wypoczynkiem nad morzem.

Gdynia Design Days nie chce jednak całkowicie porzucać rozwiązań, które wypracowało w ciągu ostatnich dwóch, pandemicznych lat. Dlatego choć organizatorzy zachęcają do odwiedzenia wystaw osobiście, to wszystkie będą dostępne również w przewodniku GDD. Już teraz można zobaczyć tam wszystkie wystawy z edycji 2020 i 2021 w ramach przedfestiwalowej rozgrzewki.

To tylko niektóre wątki, które będą się przewijać podczas tegorocznej edycji pod hasłem Współmorze. Festiwal odbędzie się w dniach 2 – 10 lipca.

ilustracjastrzałka

Źródło: PPNT Gdynia | Centrum Designu

www.gdyniadesigndays.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764