Opieram się na podstawie druku z nowej KM1060L
No ja Ciem proszem..
Na ostatniej DRUPie (tegorocznej) pani z Pantonea oficjalnie mi potwierdziła, że inch wzorniki nie mogą być traktowane jako wyznacznik a tylko sugestia, to samo tyczy się farb procesowych. Inny producent inny odcień, tylko LAB i akceptacje przy maszynie Cię ratują a tak naprawdę drukujesz pierwszy rozjazd do czarnej teczki i tego używasz jako wzorca kolorystycznego. Koniec Kropka. Dlaczego taka różnica,... bo drukarz siedział obok zamiast kontrolować.
-----------------
Sprzęt mam jaki mam. Offsetowcem nie jestem.
Może źle sprecyzowałem pytanie:
"Poza tym skąd różnice w kolorze na początku i w połowie długości druku?" - na jednej teczce?
Tzn. tak jakby połowa (tył) teczki ma inny odcień i to miało być podstawą reklamacji.
Tak. Wiem, ale to klienta miałem upierdliwego i tego się mocno czepiał.
-----------------
wszystko jest trudne, nim stanie się proste
Czepiał się... ja bym Ci oddał całe nakłady, zlecił u konkurencji i przysłał fakturę do opłacenia...
-----------------
Nie rozumiem do końca całej tej debaty, temat jest prosty jak pier....nie, druk jest wykonany niewłaściwie i koniec, to że kostki ma wydrukowanie dobrze (na krawędzi arkusza) to nie znaczy że maszyna kładzie równą aplę, jeśli kolorystyka była taka sama na obu pasach taka rozbieżność w kolorze nie może mieć miejsca i MOŻE to być jak najbardziej powód do reklamacji. W większości przypadków nikomu by to nie przeszkadzało ale jak się trafi upierdliwiec to nic się nie poradzi. Z drugiej strony popieram przedmówcę, jak drukuje się w "drukarni internetowej" za połowę ceny którą wzięła by "normalna" drukarnia to nie powinno się oczekiwać fajerwerków.
PS: Żeby zaraz nie było że oczerniam ludzi korzystających z tego typu drukarni, wyraziłem jedynie pogląd na jakość produktów jakie oferują.
Wystarczy gołym okiem rzucić na reflex z początku wzornika i na ten ze środka, mój rekord, ∂4.
-----------------
Dziękuję za zainteresowanie i pomoc w sub-temacie reklamacji.
Wróćmy do głównego tematu wątku. Jak Caffe wypada na tle innych drukarń internetowych w temacie jakości. Chodzi o to, gdzie według Was jest mniejsze ryzyko na trafienie na podobny przypadek. Gdzie macie niemal 100% zadowolenia z druku? I przede wszystkim gdzie jest normalny kontakt telefoniczny, bo w Caffe to jest tylko Pani która "nie posiada odpowiednich kompetencji" (cytat jej słów).
PS
Oczywiście taką normalną drukarnię mam na miejscu, ale jak wspomniane było wcześniej odpowiednio drożej. Jak jest potrzeba to korzystam.
-----------------
wszystko jest trudne, nim stanie się proste
ja tam wole chrome... przy wolumenie obrotu mam ceny porównywalne z "internetowymi" a szybkość reakcji i czas realizacji są jak dla mnie wystarczające
-----------------
Pracuj ciężko, graj mocno, bądź twardy. !