logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Bauman nowym dyrektorem kreatywnym DPG

  PR 31.01.2013, przeczytano 1092 razy
ilustracjastrzałka

Jakub Bauman objął funkcję Dyrektora Kreatywnego w wydawnictwie custom  content – Direct Publishing Group. Odpowiada za projekty magazynów i aplikacji internetowych dedykowanych platformom mobilnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-bauman-nowym-dyrektorem-kreatywnym-dpg,17842,artykul.html

Do jego zadań należy również rozbudowa działu graficznego i tworzenie rozwiązań łączących w sobie druk i publikacje internetowe.

Bauman wcześniej pracował w agencji reklamowej G7 oraz w wydawnictwie Valkea Media. Współpracował też z magazynem „Elle” oraz Katedrą Mody
na ASP w Warszawie.

Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.

Źródło: DPG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa przestrzeń w Forum Koszalin. Bałtyk i industrialne akcenty
Forum Koszalin zakończyło modernizację przestrzeni food courtu, oferując klientom nową jakość miejsca do spożywania posiłków i odpoczynku. Projekt wnętrza, opracowany przez zespół projektowy z Hamburga, łączy inspiracje bliskością Bałtyku z industrialnym charakterem regionu.
Labcon wspiera komunikację programu Climate Leadership
Labcon relevant stories, będący częścią największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce – Group One, nawiązał strategiczne partnerstwo z UNEP/GRID-Warszawa. W ramach współpracy agencja odpowiada za pomoc w komunikacji programu Climate Leadership oraz innych działań, których celem jest wsparcie partnerów organizacji w dążeniu do...
Mapa Branży Interaktywnej na 2025 rok od IAB Polska
Już po raz trzynasty IAB Polska publikuje Mapę Branży Interaktywnej – to jedyny w swoim rodzaju kompas ułatwiający poruszanie się po dynamicznie zmieniającym się świecie digital. Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest...
Kampania oferty wyprzedażowej Kia
Kia Polska wystartowała z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z szerokiej gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnego finansowania, rabatów gotówkowych i wielu innych dostępnych korzyści. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Sceny z życia w kampanii Skyrów z Piątnicy
W raz z nowym rokiem OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764