logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają: „Bądź kumplem, nie dokuczaj”

  PR 03.04.2017, przeczytano 594 razy
ilustracjastrzałka

Startuje trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej „Bądź kumplem, nie dokuczaj” organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski - Jakub Błaszczykowski, który zachęca dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-blaszczykowski-i-cartoon-network-zachecaja%3A-_badz-kumplem%2C-nie-dokuczaj_,32031,artykul.html

Akcja pod patronatem honorowym Rzecznika Praw Dziecka ma pomóc najmłodszym, rodzicom i nauczycielom radzić sobie z problemem dokuczania. Miesięczna kampania zostanie wsparta działaniami w mediach społecznościowych oraz ogólnopolską kampanią. Spot z udziałem Jakuba Błaszczykowskiego będzie emitowany na antenie Cartoon Network, w wybranych kanałach platformy nc+ (Canal+ Sport, Canal + Sport 2 Ale Kino+, PLANETE+, DOMO+, Kuchnia+, nSport), w sieci kin Multikino i Cinema City i w internecie. Za produkcję i kreację spotu odpowiada Filmpoint, a za zakup mediów dom mediowy MediaOn. Działania komunikacyjne prowadzi grupa dotPR:  social media - Get More Social, a działania public relations dotPR. Kampania potrwa do końca kwietnia.

– Dokuczanie to poważny, powszechny problem i bardzo ważne jest, aby od początku uczyć dzieci gry fair play. „Bądź kumplem, nie dokuczaj” to akcja, która nie tylko propaguje koleżeńskie zachowania, ale też podpowiada maluchom i dorosłym, jak radzić sobie z problemem i gdzie szukać pomocy – podkreśla reprezentant Polski Jakub Błaszczykowski, ambasador kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”.

Jak co roku, na specjalnej stronie internetowej badzkumplem.cartoonnetwork.pl przygotowano nowe materiały dla nauczycieli, dzieci i rodziców, które pomogą im radzić sobie z problemem dokuczania. W ramach kampanii Cartoon Network ogłasza także konkurs dla klas szkół podstawowych pt.:„Bądź kumplem”. Zadanie polega na przygotowaniu pod kierownictwem nauczyciela ciekawej pracy zbiorowej, która będzie przedstawiała koleżeńskie zachowania wśród uczniów.

Wszystkie dzieci, które są ofiarami dokuczania, mogą szukać pomocy, dzwoniąc pod bezpłatny numer Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111. Najmłodsi mogą również skorzystać z pomocy online www.116111.pl/napisz. Z kolei rodzice i opiekunowie dzieci, mogą kontaktować się z Telefonem dla Rodziców i Nauczycieli w sprawie Bezpieczeństwa Dzieci pod numerem 800 100 100.

Źródło: Turner International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony i PADS4: innowacje w dziedzinie Digital Signage
PADS4, międzynarodowy lider i 30-letni weteran tworzenia inteligentnych doświadczeń cyfrowych, połączył siły z Sony Professional Displays & Solutions Europe, aby ulepszyć ofertę dynamicznego Digital Signage. Modułowa platforma PADS4 zapewnia usługi dla branż takich jak transport, lotnictwo i handel detaliczny, więc wydajność i spójność są kluczowe dla jej...
Advanced DOOH w GroupM
GroupM (mediowa grupa inwestycyjna należąca do WPP) wprowadza do swojej oferty narzędzie Advanced DOOH, które umożliwia precyzyjne i elastyczne planowanie oraz zakup kampanii DOOH w Polsce. Narzędzie to wykorzystuje autorską platformę umożliwiającą planowanie, aktywację i pomiar kampanii DOOH. W ramach rynkowego debiutu Advanced DOOH zostało wykorzystane w działaniach dla...
Barany, kogut i AI w kampanii Aflofarm
Aflofarm, jeden z największych reklamodawców w Polsce, rozpoczął współpracę z domem produkcyjnym SUPERMASSIVE specjalizującym się w realizacji wideo z wykorzystaniem generatywnej sztucznej inteligencji. Owocem współpracy jest kampania promująca Inventum Max – lek na erekcję. Spot emitowany jest we wszystkich dużych stacjach ogólnopolskich oraz w mediach online.
Coca-Cola podsumowuje kampanię „Świat potrzebuje więcej Mikołajów”
W ramach wspólnego odliczania do świąt, Coca-Cola ponownie zachęcała do odkrywania w sobie wewnętrznego Mikołaja i dzielenia się życzliwością. Dzięki zaangażowaniu konsumentów marka przekazała aż 150 tysięcy złotych na wsparcie Banków Żywności.
Newline Interactive na Integrated Systems Europe 2025
Newline Interactive podczas targów ISE 2025 zaprezentuje na nowo zdefiniowane standardy współpracy w oparciu o technologie interaktywne. Firma zaspokaja dynamicznie zmieniające się potrzeby sektora biznesowego i edukacyjnego w obszarze współpracy na odległość i Digital Signage. Na odwiedzających czekają eksperci, którzy podpowiedzą, jak poprawić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764