logo
WIADOMOŚCI

Jakub Karólewski – nowy Project Manager w The Dust

Mateusz Zawiślak  PR 13.02.2018, przeczytano 233 razy

Już od najmłodszych lat zamiłowaniem Jakuba są gry. Jego pasja, poparta doświadczeniem w branży game development, będzie miała szansę zrealizować się w nowych wyzwaniach w zespole The Dust, lidera advergamingu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-karolewski-–-nowy-project-manager-w-the-dust,35439,artykul.html

Z grami komputerowymi związany jest niemal od 20 lat, początkowo jako gracz i obserwator, następnie jako praktyk. W pracy zawodowej rozpoczynał od testowania gier, by wkrótce opanować języki skryptowe, takie jak Python czy Groovy. Zajmował się także testami automatycznymi oraz pisaniem oprogramowania, wspierającego tworzenie konkretnych rozwiązań.

Współtworzył dział DevOps, w ramach którego napisał autorski system ciągłej integracji.

Jakub posiada też doświadczenie w zarządzaniu projektami.

- Specyfika tej pracy polega na uwzględnieniu w danym przedsięwzięciu działań nie tylko własnych, ale też wszystkich członków zespołu, szczególnie w kontekście nieprzewidzianych zmian. Jestem tu gorącym zwolennikiem stwierdzenia Dwighta Eisenhowera – „Plans are worthless, but planning is everything” (tłum. „Plany są niczym, a planowanie jest wszystkim”). - Jakub Karólewski, Project Manager w The Dust, Grupa Me & My Friends

W The Dust Jakub Karólewski będzie realizował m.in. takie zadania jak agregowanie wymagań dla projektu, definiowanie jego zakresu, kontrola oraz zarządzanie zespołami developerskimi, złożonymi z programistów, rysowników, artystów 3D i projektantów poziomów.

Prywatnie (oprócz zamiłowania do gier komputerowych i planszowych) pasją Jakuba jest muzyka – w szczególności jazz i progresywny rock.

Źródło: The Dust

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Grudzień 1998: Encad w hotelu Victoria
Zapraszamy na kolejny etap naszej podróży w czasie. Tym razem cofamy się do grudnia 1998 roku. Zbliżają się Święta, a w Warszawskim hotelu Victoria firma Visitronics prezentuje możliwości ploterów ENCAD. W latach 90-tych nikt nie przypuszczał, że marka z takim potencjałem zniknie z rynku niemal bez echa... Jak do tego doszło?
Kombi 9 – reaktywacja
Od Stefana Nawrockiego, właściciela firmy 3n i twórcy polskiego systemu składu tekstu „Kombi”, otrzymaliśmy informację, że po 10 latach przerwy pakiet ten wraca na rynek. Producent zamierza wykorzystać niszę jaka powstała po wprowadzeniu zasady abonamentowego dostępu do oprogramowania, proponując tradycyjny model licencjonowania i pracy z programem. Oto kilka słów wyjaśnienia decyzji o reaktywa...
Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac
Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digi...
3 premiery LED-UV marki Mutoh na targach Fespa 2018
Mutoh, jak co roku pokazuje kilka przełomowych rozwiązań z zakresu druku wielkoformatowego, można rzec wizjonerskich. Nie inaczej było na tego rocznej FESPIE.
Epson: nowe drukarki atramentowe A3 i A4
Seria drukarek monochromatycznych zapewnia druk 40 tys. stron – to największa wydajność w tym segmencie produktów
 
sobota 26.05.2018, 57 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone