logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Karólewski – nowy Project Manager w The Dust

  PR 13.02.2018, przeczytano 341 razy

Już od najmłodszych lat zamiłowaniem Jakuba są gry. Jego pasja, poparta doświadczeniem w branży game development, będzie miała szansę zrealizować się w nowych wyzwaniach w zespole The Dust, lidera advergamingu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-karolewski-%E2%80%93-nowy-project-manager-w-the-dust,35439,artykul.html

Z grami komputerowymi związany jest niemal od 20 lat, początkowo jako gracz i obserwator, następnie jako praktyk. W pracy zawodowej rozpoczynał od testowania gier, by wkrótce opanować języki skryptowe, takie jak Python czy Groovy. Zajmował się także testami automatycznymi oraz pisaniem oprogramowania, wspierającego tworzenie konkretnych rozwiązań.

Współtworzył dział DevOps, w ramach którego napisał autorski system ciągłej integracji.

Jakub posiada też doświadczenie w zarządzaniu projektami.

- Specyfika tej pracy polega na uwzględnieniu w danym przedsięwzięciu działań nie tylko własnych, ale też wszystkich członków zespołu, szczególnie w kontekście nieprzewidzianych zmian. Jestem tu gorącym zwolennikiem stwierdzenia Dwighta Eisenhowera – „Plans are worthless, but planning is everything” (tłum. „Plany są niczym, a planowanie jest wszystkim”). - Jakub Karólewski, Project Manager w The Dust, Grupa Me & My Friends

W The Dust Jakub Karólewski będzie realizował m.in. takie zadania jak agregowanie wymagań dla projektu, definiowanie jego zakresu, kontrola oraz zarządzanie zespołami developerskimi, złożonymi z programistów, rysowników, artystów 3D i projektantów poziomów.

Prywatnie (oprócz zamiłowania do gier komputerowych i planszowych) pasją Jakuba jest muzyka – w szczególności jazz i progresywny rock.

Źródło: The Dust

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone