logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Karólewski – nowy Project Manager w The Dust

  PR 13.02.2018, przeczytano 605 razy

Już od najmłodszych lat zamiłowaniem Jakuba są gry. Jego pasja, poparta doświadczeniem w branży game development, będzie miała szansę zrealizować się w nowych wyzwaniach w zespole The Dust, lidera advergamingu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-karolewski-%E2%80%93-nowy-project-manager-w-the-dust,35439,artykul.html

Z grami komputerowymi związany jest niemal od 20 lat, początkowo jako gracz i obserwator, następnie jako praktyk. W pracy zawodowej rozpoczynał od testowania gier, by wkrótce opanować języki skryptowe, takie jak Python czy Groovy. Zajmował się także testami automatycznymi oraz pisaniem oprogramowania, wspierającego tworzenie konkretnych rozwiązań.

Współtworzył dział DevOps, w ramach którego napisał autorski system ciągłej integracji.

Jakub posiada też doświadczenie w zarządzaniu projektami.

- Specyfika tej pracy polega na uwzględnieniu w danym przedsięwzięciu działań nie tylko własnych, ale też wszystkich członków zespołu, szczególnie w kontekście nieprzewidzianych zmian. Jestem tu gorącym zwolennikiem stwierdzenia Dwighta Eisenhowera – „Plans are worthless, but planning is everything” (tłum. „Plany są niczym, a planowanie jest wszystkim”). - Jakub Karólewski, Project Manager w The Dust, Grupa Me & My Friends

W The Dust Jakub Karólewski będzie realizował m.in. takie zadania jak agregowanie wymagań dla projektu, definiowanie jego zakresu, kontrola oraz zarządzanie zespołami developerskimi, złożonymi z programistów, rysowników, artystów 3D i projektantów poziomów.

Prywatnie (oprócz zamiłowania do gier komputerowych i planszowych) pasją Jakuba jest muzyka – w szczególności jazz i progresywny rock.

Źródło: The Dust

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764