logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Kiwior na warszawskim muralu adidas

  PR 12.06.2024, przeczytano 478 razy
ilustracja

Wschodząca gwiazda reprezentacji Polski Jakub Kiwior i legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Dariusz Szpakowski spotkali się w ramach cyklu adidas „Three Moments with”. W szczerej rozmowie obrońca Arsenalu opowiada o trzech momentach największej presji w jego karierze. Piłkarz jako ambasador marki adidas znalazł się także na muralu zlokalizowanym niedaleko Stadionu Narodowego w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-kiwior-na-warszawskim-muralu-adidas,404608,artykul.html

W wywiadzie przeprowadzonym w przededniu UEFA EURO 2024, Kiwior opowiada o tym jak od najmłodszych lat radzi sobie z presją związaną z pięciem się po szczeblach piłkarskiej kariery. Obrońca wspomina pierwsze mecze w lidze włoskiej i reprezentacji Polski. - Przed debiutem w Serie A, na San Siro ta presja na pewno się pojawiła. Była jednak przy mnie do momentu, gdy sędzia nie zagwizdał po raz pierwszy. Potem myśli się już tylko o meczu i zero presji. W reprezentacji na pewno jest presja, ale to też duża radość. Gdy wychodzi się na Narodowy i słyszy się hymn to jest ogromna motywacja, by czekać na ten pierwszy gwizdek i żeby zrobić wszystko by ten mecz wygrać – przyznaje defensor z Tychów.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W dalszej części rozmowy Kiwior opowiada także o tym jak wzrosła i czym różniła się presja, z jaką spotkał się w Londynie przy przejściu do Arsenalu. Piłkarz wspomina także Mistrzostwa Świata w Katarze i to jak wpłynęła na niego presja związana z rywalizacją z gwiazdami światowej piłki, m.in. z Leo Messim: - To jest presja, ale też motywacja. Nakręca mnie każdy wygrany pojedynek. Po meczu, jeżeli ci się to uda, to masz taką satysfakcję. „Powstrzymałem Messiego, odebrałem mu tyle razy piłkę” – to na pewno jesteś dumny z samego siebie – wspomina Kiwior.

O swojej presji związanej z komentowaniem najważniejszych meczów w polskim futbolu opowiada też Szpakowski, który przyznaje że komentowanie finału mundialu to więcej niż spełnienie jego największego marzenia z dzieciństwa. Cała rozmowa „Three moments with Kiwior and Szpakowski”: youtu.be/Eli5LUA58MI

W dniu ostatniego sprawdzianu kadry przed wylotem na Mistrzostwa Europy do Niemiec, w okolicach Stadionu Narodowego odsłonięty został mural z Kiwiorem w roli głównej. To już drugi tego typu mural przygotowany przez adidas z wizerunkiem czołowego ambasadora marki w Polsce. Pierwszy z nich powstał w Tychach tuż obok stadionu tamtejszego GKS-u. Znalazł się on na ścianie wieżowca, w którym Kiwior mieszkał, gdy trenował w drużynie juniorów GKS-u.

Warszawski mural jest spójnym elementem globalnej kampanii, w której adidas pomaga mierzyć się z presją, która jest nieodłączną częścią futbolu. W roku najważniejszych sportowych wydarzeń adidas z pomocą swoich gwiazd pokazuje, jak zapanować nad presją, aby czerpać jak najwięcej radości z uprawiania sportu.

Niezależnie czy jesteś zawodowcem, czy amatorem – w ważnych chwilach presja będzie ci towarzyszyć. Kampania pokazuje, jak przemienić ją w motywację, która pozwala dać z siebie na boisku to, co najlepsze. Daje to wszystkim sportowcom prosty przekaz: „You Got This”.

Źródło: adidas Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764