Jakub Korolczuk objął stanowisko Executive Creative Director w Grey group. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesami kreatywnymi we wszystkich spółkach grupy. Z tej okazji GREY group zdecydowała się wyprodukować napój energetyczny, dedykowany kreatywnym umysłom.
Jakub Korolczuk oficjalne rozpocznie pracę w GREY group na początku października bieżącego roku. Na stanowisku zastąpił Katarzynę Sośnierz, która opuściła agencję w czerwcu. Jakub Korolczuk zdobył w swojej karierze ponad 40 nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach kreatywnych, takich jak Cannes Lion, Eurobest, Epica, a także Grand Prix na festiwalach Art Directors Club of Europe i Effie. Zdobył lwy w Cannes zarówno jako copywriter jak i dyrektor kreatywny.
Wiele tygodni prowadziliśmy rozmowy z kandydatami na stanowisko szefa kreacji GREY group. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kubą, gdyż jest on jedną z najbardziej utytułowanych osób polskiej branży reklamowej, a przy tym reprezentuje sposób myślenia, który jest bardzo bliski kierunkowi, w jakim podążamy. Jest wizjonerem, innowatorem, biegłym w kreatywnym łączeniu różnych kanałów komunikacji w ramach jednej wspólnej i długofalowej idei – mówi Rafał Baran, CEO GREY group. Nowy dyrektor kreatywny to zastrzyk energii dla całego naszego zespołu. Zdecydowaliśmy się nadać mu fizyczną formę. Napój energetyczny GREY group będzie naszą własną egzekucją idei „marketing in the heart of product development”.
Energy drink, sygnowany nazwiskiem Jakuba Korolczuka, będzie miał swoją premierę na początku października 2013. Za projekt puszki, logo i produkcję napoju będzie odpowiadać w całości GREY group.
Grey ma ambicje bycia najbardziej innowacyjną agencją w Polsce. Przekonał mnie o tym zarówno Rafał Baran, jak i Jon Williams (Executive Creative Director w regionie Grey EMEA). To jak pokazanie himalaiście kolejnego ośmiotysięcznika. A że z natury jestem himalaistą, postanowiłem zdobić ten szczyt – Jakub Korolczuk komentuje swoje przejście do GREY group.
Przed dołączeniem do GREY Jakub Korolczuk pracował dla agencji sieciowych takich jak Change Integrated, Saatchi & Saatchi czy DDB. Jest autorem kampanii dla wielu międzynarodowych i polskich marek, m.in. Toyota, Skoda, Carlsberg, Tatra, P&G, T-Mobile, Plus, Lipton, McDonald’s, Tyskie, Bank Millennium, Hochland, Amika, Heinz czy Google. Nowy szef kreacji GREY zasłynął też jako jeden z twórców scenariusza amerykańskiego thrillera „After Life”, w którym zagrali m.in. Liam Neeson i Christina Ricci.
Źródło: Grey group