logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Korolczuk dyrektorem kreatywnym w Grey

  PR 06.09.2013, przeczytano 2636 razy

Jakub Korolczuk objął stanowisko Executive Creative Director w Grey group. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesami kreatywnymi we wszystkich spółkach grupy. Z tej okazji GREY group zdecydowała się wyprodukować napój energetyczny, dedykowany kreatywnym umysłom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-korolczuk-dyrektorem-kreatywnym-w-grey,19610,artykul.html

Jakub Korolczuk oficjalne rozpocznie pracę w GREY group na początku października bieżącego roku. Na stanowisku zastąpił Katarzynę Sośnierz, która opuściła agencję w czerwcu. Jakub Korolczuk zdobył w swojej karierze ponad 40 nagród na polskich i międzynarodowych festiwalach kreatywnych, takich jak Cannes Lion, Eurobest, Epica, a także Grand Prix na festiwalach Art Directors Club of Europe i Effie. Zdobył lwy w Cannes zarówno jako copywriter jak i dyrektor kreatywny.

Wiele tygodni prowadziliśmy rozmowy z kandydatami na stanowisko szefa kreacji GREY group. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kubą, gdyż jest on jedną z najbardziej utytułowanych osób polskiej branży reklamowej, a przy tym reprezentuje sposób myślenia, który jest bardzo bliski kierunkowi, w jakim podążamy. Jest wizjonerem, innowatorem, biegłym w kreatywnym łączeniu różnych kanałów komunikacji w ramach jednej wspólnej i długofalowej idei – mówi Rafał Baran, CEO GREY group. Nowy dyrektor kreatywny to zastrzyk energii dla całego naszego zespołu. Zdecydowaliśmy się nadać mu fizyczną formę. Napój energetyczny GREY group będzie naszą własną egzekucją idei „marketing in the heart of product development”.

Energy drink, sygnowany nazwiskiem Jakuba Korolczuka, będzie miał swoją premierę na początku października 2013. Za projekt puszki, logo i produkcję napoju będzie odpowiadać w całości GREY group.

Grey ma ambicje bycia najbardziej innowacyjną agencją w Polsce. Przekonał mnie o tym zarówno Rafał Baran, jak i Jon Williams (Executive Creative Director w regionie Grey EMEA). To jak pokazanie himalaiście kolejnego ośmiotysięcznika. A że z natury jestem himalaistą, postanowiłem zdobić ten szczyt
– Jakub Korolczuk komentuje swoje przejście do GREY group.

Przed dołączeniem do GREY Jakub Korolczuk pracował dla agencji sieciowych takich jak Change Integrated, Saatchi & Saatchi czy DDB. Jest autorem kampanii dla wielu międzynarodowych i polskich marek, m.in. Toyota, Skoda, Carlsberg, Tatra, P&G, T-Mobile, Plus, Lipton, McDonald’s, Tyskie, Bank Millennium, Hochland, Amika, Heinz czy Google. Nowy szef kreacji GREY zasłynął też jako jeden z twórców scenariusza amerykańskiego thrillera „After Life”, w którym zagrali m.in. Liam Neeson i Christina Ricci.

Źródło: Grey group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764