logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Korolczuk z Grey Group członkiem jury Golden Drum

  PR 01.10.2013, przeczytano 1648 razy

Jakub Korolczuk, który 1. października obejmuje stanowisko Executive Creative Director w GREY group, został członkiem jury 20. edycji jednego z największych europejskich festiwali reklamowych – Golden Drum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-korolczuk-z-grey-group-czlonkiem-jury-golden-drum,19802,artykul.html

Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 9 – 11 października w Portorož i Piran w Słowenii. Korolczuk będzie przewodniczył jury działającemu w kategorii Single Channel.

Członkostwo Jakuba w jury Golden Drum stanowi wspaniałą inaugurację jego współpracy z GREY group. To kolejny dowód na to, że Kuba jest uznaną i bardzo cenioną postacią w branży reklamowej – zarówno w Polsce jak i na świecie. Jesteśmy dumni, że dołącza do GREY group – mówi Rafał Baran, CEO GREY group 

Tegoroczny Golden Drum świętuje swoje 20-lecie. Jak co roku, organizatorzy spodziewają się około 900 delegatów z 40 różnych krajów. Program przewiduje wykłady ponad 30 osób, warsztaty, panele oraz konkursy na najlepsze pomysły kreatywne. Tegoroczna edycja Festiwalu przewiduje także nową nagrodę dla najlepszego Dyrektora Kreatywnego – Golden Watch Award. 

Chciałbym, żeby Grey w krótkim czasie stał się najbardziej innowacyjną agencją w regionie. Jako przewodniczący jury na festiwalu Golden Drum będę miał okazję przyjrzeć się pracom z całej Europy Środkowo-Wschodniej. Trzymam kciuki, żeby poziom był jak najwyższy, bo nic nie motywuje bardziej niż dobra konkurencja. – mówi Jakub Korolczuk

Przed dołączeniem do GREY Jakub Korolczuk pracował dla agencji sieciowych takich jak Change Integrated, Saatchi & Saatchi czy DDB. Jest autorem kampanii dla wielu międzynarodowych i polskich marek, m.in. Toyota, Skoda, Carlsberg, Tatra, P&G, T-Mobile, Plus, Lipton, McDonald’s, Tyskie, Bank Millennium, Hochland, Amika, Heinz czy Google. Nowy szef kreacji GREY zasłynął też jako jeden z twórców scenariusza amerykańskiego thrillera „After Life”, w którym zagrali m.in. Liam Neeson i Christina Ricci.

Źródło: GREY group

www.greygroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764