Jakub Korolczuk, który 1. października obejmuje stanowisko Executive Creative Director w GREY group, został członkiem jury 20. edycji jednego z największych europejskich festiwali reklamowych – Golden Drum.
Festiwal Golden Drum odbędzie się w dniach 9 – 11 października w Portorož i Piran w Słowenii. Korolczuk będzie przewodniczył jury działającemu w kategorii Single Channel.
Członkostwo Jakuba w jury Golden Drum stanowi wspaniałą inaugurację jego współpracy z GREY group. To kolejny dowód na to, że Kuba jest uznaną i bardzo cenioną postacią w branży reklamowej – zarówno w Polsce jak i na świecie. Jesteśmy dumni, że dołącza do GREY group – mówi Rafał Baran, CEO GREY group
Tegoroczny Golden Drum świętuje swoje 20-lecie. Jak co roku, organizatorzy spodziewają się około 900 delegatów z 40 różnych krajów. Program przewiduje wykłady ponad 30 osób, warsztaty, panele oraz konkursy na najlepsze pomysły kreatywne. Tegoroczna edycja Festiwalu przewiduje także nową nagrodę dla najlepszego Dyrektora Kreatywnego – Golden Watch Award.
Chciałbym, żeby Grey w krótkim czasie stał się najbardziej innowacyjną agencją w regionie. Jako przewodniczący jury na festiwalu Golden Drum będę miał okazję przyjrzeć się pracom z całej Europy Środkowo-Wschodniej. Trzymam kciuki, żeby poziom był jak najwyższy, bo nic nie motywuje bardziej niż dobra konkurencja. – mówi Jakub Korolczuk
Przed dołączeniem do GREY Jakub Korolczuk pracował dla agencji sieciowych takich jak Change Integrated, Saatchi & Saatchi czy DDB. Jest autorem kampanii dla wielu międzynarodowych i polskich marek, m.in. Toyota, Skoda, Carlsberg, Tatra, P&G, T-Mobile, Plus, Lipton, McDonald’s, Tyskie, Bank Millennium, Hochland, Amika, Heinz czy Google. Nowy szef kreacji GREY zasłynął też jako jeden z twórców scenariusza amerykańskiego thrillera „After Life”, w którym zagrali m.in. Liam Neeson i Christina Ricci.
Źródło: GREY group