logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Kossut dołącza do Adlook

  PR 25.01.2024, przeczytano 482 razy
ilustracja

firma technologiczna Adlook ogłosiła dziś mianowanie Jakuba Kossuta na stanowisko globalnego wiceprezesa ds. strategii rozwoju nowych rynków (Global VP of Market Entry Strategy). W tej roli będzie nadzorował globalne inicjatywy rozwojowe i wspierał firmę, której produkty (m.in. dzięki algorytmom deep learning) pomagają markom, domom mediowym i agencjom zarządzać kampaniami reklamowymi efektywnie, oszczędnie i w sposób dostosowany do wymagań cookieless.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-kossut-dolacza-do-adlook,402866,artykul.html

Jakub Kossut posiada ponad 20 lat doświadczenia w branży mediowej – specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii wejścia na nowe rynki globalnych organizacji. Przez 20 lat pracował w EssenceMediacom Polska, przechodząc od stanowiska Research Specialist w 2003 do CEO firmy w 2018 roku. Pod kierownictwem Kossuta firma osiągnęła ponad 30 proc. wzrost sprzedaży netto i jednocześnie najwyższe oceny w rankingu COMvergence. W tym czasie w gronie klientów znajdowały się globalne marki takie jak Warner Bros Discovery, P&G czy Coca-Cola.

Niezmiernie się cieszę z dołączenia do Adlook i możliwości zrobienia w erze reklamy cyfrowej czegoś po raz pierwszy na świecie” - powiedział Kossut. „Rozwój i innowacyjne podejście Adlook, jako firmy dbającej o prywatność użytkowników, świetnie wpisuje się w moje osobiste wartości oraz w kierunek zmian, którego oczekuję od branży. Chcę wspierać tworzenie rozwiązań, które pozwolą marketerom efektywnie komunikować się z konsumentami także w erze cookieless, w którą właśnie weszliśmy” – dodaje.

Wszechstronne doświadczenie Kossuta – nie tylko biznesowe, ale również w zakresie ekonometrii, badań rynku, tworzenia treści czy e-commerce – idealnie uzupełnią plany spółki Adlook, które obejmują rozwój na cztery kolejne kraje jeszcze w 2024 roku. W tej chwili firma jest obecna w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Francji, a od listopada ubiegłego roku także w Polsce.

W tak kluczowym momencie w branży medialnej wszyscy próbują przygotować się do reklamowej rzeczywistości w erze cookieless. Musimy być pewni, że zapewniamy naszym klientom najlepsze w swojej klasie usługi. Mianowanie Jakuba pozwoli nam skutecznie realizować rynkową strategię i odpowiednio pozycjonować Adlook w globalnym ekosystemie” - mówi Daniel Surmacz, CEO Adlook. „Jego dogłębne zrozumienie strategii marki i doświadczenie we wdrażaniu ciekawych rozwiązań idealnie współgrają z naszymi celami. Ogromnie się cieszę, że Jakub dołącza do naszego zespołu i będzie miał wpływ na rozwój produktów, które pomagają markom, domom mediowym i agencjom w efektywny i oszczędny sposób zarządzać kampaniami reklamowymi.”***

Źródło: Adlook

www.adlook.com

Dodatkowe informacje:

O Adlook
Adlook to globalna firma technologiczna specjalizująca się w optymalizacji efektywności kampanii brandingowych oraz strategiach minimalizujących nieefektywne wydatki reklamowe. Rozwiązanie Adlook Smart to pierwsza platforma sprzedaży reklam (demand-side platform, DSP) zbudowana z myślą o kampaniach brandingowych, oferująca efektywny i zrównoważony zakup mediów dzięki zaawansowanym algorytmom Deep Learning.

Adlook priorytetowo traktuje zrównoważony rozwój oraz ochronę prywatności użytkowników. Misją firmy jest dostarczanie wartościowych interakcji w kluczowych momentach ścieżki konsumenta, przy niezmiennej jakości doświadczenia użytkownika. Dzięki temu, w ramach swojego ekosystemu, Adlook umożliwia tworzenie głębokich i autentycznych relacji pomiędzy markami a konsumentami.

Od momentu debiutu firmy w 2022 roku, Adlook nawiązał współpracę z wiodącymi partnerami w branży, dokonując pionierskiej integracji z Google’s Topics API, jako pierwszy DSP na świecie. Dzięki dostarczaniu zasobów najwyższej jakości, które są jednocześnie bezpieczne dla marek i wolne od nieuczciwych praktyk, firma umacnia swoją pozycję na rynku. Jako niezależny podmiot w sektorze technologii marketingowej Adlook aktywnie kształtuje przyszłość branży na skalę globalną.

Spółka Adlook powstała w 2022 r. jako część Grupy RTB House. W swoim globalnym portfolio ma takie marki, jak Mars, SC Johnson, Pepsico, Sanofi, Heinz, Unilever, Nestlé i Budweiser oraz agencje: WPP, Publicis, IPG, McCann, Africa Creative.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764