logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Krawczyk CEO agencji kreatywno – technologicznej Spacecamp

  PR 08.12.2017, przeczytano 727 razy
ilustracjastrzałka

Od listopada br. stanowisko CEO w agencji kreatywno – technologicznej Spacecamp objął Jakub Krawczyk, były Chief Digital Officer w Publicis Communications oraz Dyrektor Zarządzający w Saatchi & Saatchi IS. Wcześniej związany m.in. z Ogilvy & Mather czy K2 Internet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-krawczyk-ceo-agencji-kreatywno-%E2%80%93-technologicznej-spacecamp,34772,artykul.html

- Spacecamp to unikalna kombinacja utalentowanych ludzi, którzy przez ostatnie lata pracowali dla największych globalnych marek, realizując projekty z Genewą, Londynem, Nowym Jorkiem czy Dubajem. Są autorami strategii, designu i wdrożeń kompleksowych ekosystemów digitalowych. Jestem ogromnie podekscytowany tym projektem, bo z góry zakładamy nieustanny rozwój, który jest połączony z ciągłymi zmianami w innowacyjnych technologiach i zachowaniach konsumenckich – mówi Jakub Krawczyk, CEO Spacecamp.

- Przynależność do platformy marketingowo – technologicznej Brand New Galaxy, daje ogromne możliwości wykorzystania efektu synergii. Jestem przekonana, że Kuba idealnie sprawdzi się w nowej roli i miejscu, w 100% czerpiąc z potencjału zarówno Spacecampu jak i BNG – dodaje Olga Adamkiewicz, CEO platformy Brand New Galaxy.

- Jestem pewien, że wspólnie z Kubą będziemy w stanie realizować projekty na niespotykanym do tej pory poziomie, tworząc nową jakość na rynku digitalowym, która nie ma konkurencji nie tylko w Polsce, ale i na świecie  – dodaje Marek Palak, Managing Partner Spacecamp.

Źródło: Spacecamp

www.spacecampx.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764