Z początkiem sierpnia br. w strukturach agencji SeoFly awansował Jakub Kuszyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Head of SEO.
Jakub Kuszyński związany jest z SeoFly od 2017 roku. Wcześniej pełnił funkcję SEO Managera. Na nowym stanowisku stoi na czele całego działu SEO i kieruje jego zadaniami, zarządza sprawami kadrowymi, jest także odpowiedzialny za rozwój kompetencji członków zespołu, m.in. przez rekomendację narzędzi i licencji oraz planowanie i wdrażanie szkoleń.
W zakres jego obowiązków wchodzi także zarządzanie finansami działu, wsparcie działań New Business, analiza ofert i potrzeb rynkowych oraz nadzór współpracy z kluczowymi klientami agencji. Odpowiada za przygotowanie specyfikacji i wytycznych dotyczących optymalizacji treści wybranych projektów agencji, a także analizuje ich efektywność. Dodatkowo, będzie aktywnie reprezentował agencję SeoFly na zewnątrz i uczestniczył w działaniach wizerunkowych, m.in. rozwoju kanału YouTube.
Jakub Kuszyński posiada 16-letnie doświadczenie zawodowe, w ramach którego realizował projekty z branży HoReCa, Health&Beauty, prawniczej, moto, nieruchomości czy szeroko pojętego e-commerce. Był odpowiedzialny zarówno za promocję biznesów lokalnych, z sektora MŚP, jak i globalnych przedsiębiorstw. Posiada bogatą wiedzę na temat funkcjonalności sklepów i witryn internetowych na różnorodnym oprogramowaniu. Wdraża procesy promocji e-commerce, usług i aplikacji w różnych wyszukiwarkach. W codziennej pracy wykorzystuje wiedzę i umiejętności z zakresu SEM, front-end web development, AI i digital marketingu.
Źródło: SeoFly