logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Macyszyn awansował w agencji Good One PR

  PR 29.11.2021, przeczytano 652 razy
ilustracja

W październiku br. w agencji Good One PR na stanowisko PR Account Executive awansował Jakub Macyszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-macyszyn-awansowal-w-agencji-good-one-pr,393926,artykul.html

Jakub Macyszyn związany jest z Good One PR od października 2020 roku. W strukturze firmy poprzednio obejmował stanowisko Junior Account Executive. Na stanowisku PR Account Executive kontynuuje działania dla marek HempKing, Foods Brothers, Pets Diag oraz Fundacji Kultury bez Barier. Do jego obecnych obowiązków należy przygotowywanie i realizacja strategii komunikacyjnych, budowanie relacji z mediami oraz współpraca z influencerami.

Jakub Macyszyn posiada 2,5-letnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywał pracując dla takich marek, jak m.in.: Manufaktura Czekolady Chocolate Story, Coders Lab czy Stocznia Cesarska. Wcześniej związany był z gdyńską agencją Ultra Relations, gdzie realizował projekty z zakresu marketingu i public relations. Pracował także jako dziennikarz i prezenter radiowy w Radiu Żnin FM. Jest absolwentem kierunków dyplomacja ze specjalizacją dyplomacja publiczna oraz zarządzanie ze specjalizacją marketing na Uniwersytecie Gdańskim. 

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764