Havas Media Group wzmacnia kompetencje w obszarze strategii komunikacji marketingowej. W lutym do zespołu Havas Intelligence dołączył Jakub Polakowski, który objął stanowisko Strategy Director.
W lutym do Havas Media Group dołączył Jakub Polakowski obejmując stanowisko Strategy Director w zespole strategiczno-badawczym Havas Intelligence. Jakub sprawnie łączy wiedzę o kanałach online i offline – przez ostatnie 8 lat jako Strategy Director w K2 Precise zajmował się tworzeniem strategii mediowych i doradztwem strategicznym zarówno dla głównych klientów agencji, jak i w ramach procesów new business. To strateg mediowy z kilkunastoletnim doświadczeniem w prowadzeniu klientów z wielu różnych kategorii, m.in. Coca-Cola, Mondelez, Fiat, Honda, Samsung, LG, PZU, Raiffeisen Polbank, UPC, TUI, Allegro, Carrefour, Nutricia, Danone, GSK, USP Zdrowie czy L'Oréal. Współtworzył jeden z pierwszych działów digital media na polskim rynku agencyjnym w ramach Grupy Publicis.
Źródło: Havas Media Group