logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jakub Prószyński z agencją Think Kong

   15.03.2012, przeczytano 858 razy
ilustracjastrzałka

Jakub Prószyński, autor bloga „Pijaru Koksu Blog” rozpoczyna stałą współpracę jako konsultant z agencją social mediową Think Kong.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jakub-proszynski-z-agencja-think-kong,14982,artykul.html

W ramach rozpoczynającej się współpracy Jakub Prószyński będzie pełnił funkcję konsultanta i wspierał agencję Think Kong przy realizacji projektów w mediach społecznościowych.

Jakub Prószyński ukończył Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z wykształcenia jest socjologiem. Doświadczenie zdobywał m.in. jako specjalista ds. ePR w StudentsWatch.pl. Prowadzi własny blog o tematyce dot. PR i marketingu pod nazwą „Pijaru Koksu Blog”. Jest miłośnikiem wszelkiego rodzaju mediów społecznościowych. Jakub jest też autorem wielu artykułów w magazynach i serwisach branżowych.

Źródło: Think Kong

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764