Z początkiem września na stanowisko Consulting Directora w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Będzie odpowiedzialny za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.
Kuba jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 10 lat. Swoją karierę rozpoczął w MEC (aktualny Wavemaker), skąd po 2,5 roku przeszedł do Havas Media. Jego szerokie doświadczenie zawodowe obejmuje pracę z klientami z wielu sektorów, m.in. finanse i bankowość (Visa, PKO BP, BNP Paribas), FMCG (Johnson & Johnson, Red Bull, Tarczyński) oraz retail (Pepco, Deichmann). Ponadto, brał dział w pierwszej edycji programu Havas Emerge – międzynarodowego projektu rozwojowego dla najbardziej obiecujących managerów i liderów z rynków europejskich. Poza osobistym zainteresowaniem mediami i marketingiem, swoje umiejętności rozwijał także w trakcie 25. edycji Szkoły Strategii Marek organizowanej przez SAR.
Na nowym stanowisku będzie zarządzać podległym zespołem oraz raportować do Marcina Błońskiego, Business Unit Managing Partnera. Do jego obowiązków będzie należeć strategia oraz nadzór nad realizacją działań dla klientów Deichmann, Ricola i Žemaitijos Pienas.
Źródło: Havas Media Network Poland