logo
WIADOMOŚCI

Jamam.pl na outdoorze

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 266 razy
ilustracjastrzałka

W listopadzie, między innymi na nośnikach Cityboard Media, ruszyła kampania promocyjna MAM. Jest to platforma internetowa, która w zamian za dokonywane za jej pośrednictwem zakupów dopłaca do rachunków konsumentów za prąd, gaz, telefon, internet i telewizję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jamam.pl-na-outdoorze,34483,artykul.html

Platforma dostępna jest pod adresem Jamam.pl. To koncept, który pojawił się po raz pierwszy w Polsce i na świecie, gdyż nikt dotychczas nie dawał możliwości finansowania rachunków, w stały sposób, z innych źródeł, niż własne środki konsumenta.  Wykorzystany w kampanii layout prezentuje benefit dla użytkowników zachęcając ich do odwiedzenia witryny i rejestracji do platformy.

Kampania jest realizowana w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, a także w Trójmieście. Wykorzystano w niej nośniki typu supercityboard (12x4 m). Ekspozycja potrwa do końca listopada 2017. Działania reklamowe są wspierane innymi formatami m.in.: spotami radiowymi, reklamą digital, działaniami z influencerami oraz PR.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mickiewicz w gumiakach: Identyfikacja i koncept komunikacyjny winnicy Mickiewiczów
Zespół Opus B Brand Design stworzył identyfikację oraz koncept komunikacyjny rodzinnej winnicy Mickiewiczów.
Podwójny sukces promocyjny SGGW
Anna Kiryjow z Biura Prasowego SGGW została wybrana na Prezeskę Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom", a ubiegłoroczna kampania promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego prowadzona pod hasłem "SGGW - sukces z natury" otrzymała wyróżnienie podczas XXXI konferencji Stowarzyszenia "PRom". Obydwa te osiagnięcia świadczą...
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla marki LOVI, aż 8 na 10 młodych mam w Polsce doświadczyło problemów związanych z karmieniem dziecka piersią.
Kampania reklamowa żelków Akuku
Marka Akuku! postawiła na super bohatera. Został nim sympatyczny AKUK, który ukrył się w każdej paczce żelków, zawadiacko uśmiecha się do konsumentów ze wszystkich opakowań, a ponadto gra główną rolę w najnowszej kampanii marki. Niebieski stworek przetestował odmienione żelki i nowe propozycje Akuku!. Słodkości podbiły jego serce za sprawą...
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup
Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja ...
 
poniedziałek 18.06.2018, 140 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone