WIADOMOŚCI

Jamam.pl na outdoorze

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 14.11.2017, przeczytano 148 razy
ilustracjastrzałka
Jamam.pl na outdoorze

W listopadzie, między innymi na nośnikach Cityboard Media, ruszyła kampania promocyjna MAM. Jest to platforma internetowa, która w zamian za dokonywane za jej pośrednictwem zakupów dopłaca do rachunków konsumentów za prąd, gaz, telefon, internet i telewizję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jamam.pl-na-outdoorze,34483,artykul.html

Platforma dostępna jest pod adresem Jamam.pl. To koncept, który pojawił się po raz pierwszy w Polsce i na świecie, gdyż nikt dotychczas nie dawał możliwości finansowania rachunków, w stały sposób, z innych źródeł, niż własne środki konsumenta.  Wykorzystany w kampanii layout prezentuje benefit dla użytkowników zachęcając ich do odwiedzenia witryny i rejestracji do platformy.

Kampania jest realizowana w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, a także w Trójmieście. Wykorzystano w niej nośniki typu supercityboard (12x4 m). Ekspozycja potrwa do końca listopada 2017. Działania reklamowe są wspierane innymi formatami m.in.: spotami radiowymi, reklamą digital, działaniami z influencerami oraz PR.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
środa 22.11.2017, 119 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone