logo
WIADOMOŚCI

Jamam.pl na outdoorze

  PR 14.11.2017, przeczytano 334 razy
ilustracjastrzałka

W listopadzie, między innymi na nośnikach Cityboard Media, ruszyła kampania promocyjna MAM. Jest to platforma internetowa, która w zamian za dokonywane za jej pośrednictwem zakupów dopłaca do rachunków konsumentów za prąd, gaz, telefon, internet i telewizję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jamam.pl-na-outdoorze,34483,artykul.html

Platforma dostępna jest pod adresem Jamam.pl. To koncept, który pojawił się po raz pierwszy w Polsce i na świecie, gdyż nikt dotychczas nie dawał możliwości finansowania rachunków, w stały sposób, z innych źródeł, niż własne środki konsumenta.  Wykorzystany w kampanii layout prezentuje benefit dla użytkowników zachęcając ich do odwiedzenia witryny i rejestracji do platformy.

Kampania jest realizowana w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, a także w Trójmieście. Wykorzystano w niej nośniki typu supercityboard (12x4 m). Ekspozycja potrwa do końca listopada 2017. Działania reklamowe są wspierane innymi formatami m.in.: spotami radiowymi, reklamą digital, działaniami z influencerami oraz PR.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone