logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Antoniewicz poprowadzi sprzedaż globalną w Senuto

  PR 28.09.2018, przeczytano 434 razy
ilustracja

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Jan Antoniewicz, który objął stanowisko Head of Global Sales.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-antoniewicz-poprowadzi-sprzedaz-globalna-w-senuto-,379546,artykul.html

Jan odpowiada w Senuto za rozwój strategii sprzedaży międzynarodowej oraz sieci partnerskiej za granicą, a także buduje zespół dedykowany tym zadaniom.

Karierę rozpoczął w branży technologicznej związanej z elektronicznymi rozliczeniami w spółkach grupy BZA ­– najpierw w Polsce, następnie w Niemczech. W latach 2006–2009 odpowiedzialny był za rozwój nowej spółki grupy BZA w branży fotowoltaicznej w Niemczech. W kolejnych latach, w ramach własnej działalności konsultingowej, doradzał przy projektach związanych z międzynarodowym rozwojem biznesu oraz partnerstwach.

Z modelem biznesowym SaaS związany jest od 2014 roku. Początkowo był odpowiedzialny za rozwój międzynarodowej sprzedaży w emplo.com (startup technologiczny Grupy Pracuj), a następnie w Plastream (spółka grupy MediaCap).

Jesień 2018 to niezwykle gorący okres dla Senuto, związany z wyjściem na rynki zagraniczne. Targi oraz konferencje branżowe w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i USA są szansą na pozyskanie nowych klientów z różnych części świata. Dlatego też, najbliższe miesiące będą dla zespołu Global Sales bardzo pracowite. Jednak doświadczenie i ogrom wiedzy Jana dają Senuto wyjątkowo dobrą pozycję startową.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764