logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Antoniewicz poprowadzi sprzedaż globalną w Senuto

  PR 28.09.2018, przeczytano 391 razy
ilustracja

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Jan Antoniewicz, który objął stanowisko Head of Global Sales.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-antoniewicz-poprowadzi-sprzedaz-globalna-w-senuto-,379546,artykul.html

Jan odpowiada w Senuto za rozwój strategii sprzedaży międzynarodowej oraz sieci partnerskiej za granicą, a także buduje zespół dedykowany tym zadaniom.

Karierę rozpoczął w branży technologicznej związanej z elektronicznymi rozliczeniami w spółkach grupy BZA ­– najpierw w Polsce, następnie w Niemczech. W latach 2006–2009 odpowiedzialny był za rozwój nowej spółki grupy BZA w branży fotowoltaicznej w Niemczech. W kolejnych latach, w ramach własnej działalności konsultingowej, doradzał przy projektach związanych z międzynarodowym rozwojem biznesu oraz partnerstwach.

Z modelem biznesowym SaaS związany jest od 2014 roku. Początkowo był odpowiedzialny za rozwój międzynarodowej sprzedaży w emplo.com (startup technologiczny Grupy Pracuj), a następnie w Plastream (spółka grupy MediaCap).

Jesień 2018 to niezwykle gorący okres dla Senuto, związany z wyjściem na rynki zagraniczne. Targi oraz konferencje branżowe w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i USA są szansą na pozyskanie nowych klientów z różnych części świata. Dlatego też, najbliższe miesiące będą dla zespołu Global Sales bardzo pracowite. Jednak doświadczenie i ogrom wiedzy Jana dają Senuto wyjątkowo dobrą pozycję startową.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rekordowe zyski WP w 2018 roku
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2018 roku miała ponad 542 mln zł wpływów gotówkowych ze sprzedaży. W porównaniu do 2017 roku, zysk spółki wzrósł o 90% i wyniósł prawie 76 mln zł. Telewizja WP osiągnęła break-even point i cały czwarty kwartał ubiegłego roku zamknęła z zyskiem. Wirtualna Polska kontynuuje strategię rozwoju...
Popularni blogerzy i vlogerzy są dla marek coraz lepszą formą reklamy
Blisko połowa internautów w Polsce ma zainstalowane aplikacje blokujące reklamy, które skutecznie ograniczają widoczność marek. W takiej sytuacji niezastąpieni stają się influencerzy. Pozwalają skuteczniej, a przede wszystkim w sposób atrakcyjny i bardziej autentyczny trafiać z komunikacją marketingową do odbiorców, szczególnie tych młodych...
Porównywarka Loando.pl właśnie rozpoczęła kooperację ze znaną siecią zrzeszającą twórców z portalu You Tube. Sieć skupia się na polskim rynku i współdziała z wieloma znanymi youtuberami, angażując ich w ciekawe kampanie i doskonale wpisując się w trend influencer marketingu. Grono youtuberów współpracujących z agencją LifeTube liczy...
Prezes UKE: Rewolucja 5G już w przyszłym roku
Nadchodzi rewolucja 5G w Polsce. Już w 2020 roku może zacząć działać telekomunikacyjna sieć piątej generacji, choć na początku tylko w wybranych lokalizacjach. W ciągu 3–4 lat może zyskać krajowy zasięg, choć część bardziej zaawansowanych funkcji może być komercyjnie dostępna dopiero w drugiej połowie przyszłej dekady. Przygotowywane są już podwaliny pod budowę 5G...
Przetrzymywanie w areszcie Michała Lisieckiego w opinii ekspertów jest bezprawne!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764