logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Antoniewicz poprowadzi sprzedaż globalną w Senuto

  PR 28.09.2018, przeczytano 404 razy
ilustracja

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Jan Antoniewicz, który objął stanowisko Head of Global Sales.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-antoniewicz-poprowadzi-sprzedaz-globalna-w-senuto-,379546,artykul.html

Jan odpowiada w Senuto za rozwój strategii sprzedaży międzynarodowej oraz sieci partnerskiej za granicą, a także buduje zespół dedykowany tym zadaniom.

Karierę rozpoczął w branży technologicznej związanej z elektronicznymi rozliczeniami w spółkach grupy BZA ­– najpierw w Polsce, następnie w Niemczech. W latach 2006–2009 odpowiedzialny był za rozwój nowej spółki grupy BZA w branży fotowoltaicznej w Niemczech. W kolejnych latach, w ramach własnej działalności konsultingowej, doradzał przy projektach związanych z międzynarodowym rozwojem biznesu oraz partnerstwach.

Z modelem biznesowym SaaS związany jest od 2014 roku. Początkowo był odpowiedzialny za rozwój międzynarodowej sprzedaży w emplo.com (startup technologiczny Grupy Pracuj), a następnie w Plastream (spółka grupy MediaCap).

Jesień 2018 to niezwykle gorący okres dla Senuto, związany z wyjściem na rynki zagraniczne. Targi oraz konferencje branżowe w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i USA są szansą na pozyskanie nowych klientów z różnych części świata. Dlatego też, najbliższe miesiące będą dla zespołu Global Sales bardzo pracowite. Jednak doświadczenie i ogrom wiedzy Jana dają Senuto wyjątkowo dobrą pozycję startową.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za kwiecień 2019 r.
Kwiecień na YouTube upłynął użytkownikom pod znakiem muzyki. Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się bowiem reklama płatności Blik z orientalną piosenką. Pozostałe dwie pozycje na podium zajął ING Bank Śląski z Katarzyną Nosowską śpiewającą pozytywne opinie o małych przedsiębiorstwach w ramach akcji Dobry głos dla firm. Czwarte miejsce przypadło zwyciężczyni...
Według ostatnich badań przeprowadzonych na 31 rynkach i obejmujących ok. 34 000 konsumentów na całym świecie aż 83 proc. dorosłych aktywnych online zrobiło zakupy w sieci w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Możliwość znalezienia unikatowego produktu w online za niższą od rynkowej cenę, kusi coraz większą liczbę klientów. Jednak w biznesie oprócz ceny, liczy...
Liczba wykupionych dostępów Premium Radia TOK FM dynamicznie rośnie – z oferty stacji na koniec marca br. korzystało już ponad 17 tys. subskrybentów, czyli o 70% więcej w porównaniu z ubiegłym rokiem. Cyfrowa oferta Radia TOK FM w formie podcastów to ponad 65 tys. archiwalnych audycji Radia TOK FM i codziennie dodawane nowe, które powstają na...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2019 r.
Rekordowe wpływy z działalności filmowej i rosnąca dwukrotnie szybciej niż na rynku dynamika sprzedaży biletów do kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora wzrost przychodów w 1. kwartale 2019 r. Grupa z sukcesem rozwija sprzedaż treści w modelu subskrypcyjnym – w tym dostępów Premium TOK FM, a także działalność gastronomiczną, otwierając kolejne lokale...
Podsumowanie I kwartału 2019 r. w Grupie Cyfrowy Polsat
Grupa Cyfrowy Polsat bardzo dobrze rozpoczęła 2019 r. – odnotowała ok. 300 tys. więcej klientów multiplay i ponad 500 tys. dodatkowych usług kontraktowych rok do roku, a wskaźnik odejść klientów był kolejny raz na rekordowo niskim poziomie 7,2%. O silnych wynikach finansowych świadczy wynik EBITDA, który na bazie nowo obowiązujących standardów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764