logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Antoniewicz poprowadzi sprzedaż globalną w Senuto

  PR 28.09.2018, przeczytano 697 razy
ilustracja

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Jan Antoniewicz, który objął stanowisko Head of Global Sales.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-antoniewicz-poprowadzi-sprzedaz-globalna-w-senuto-,379546,artykul.html

Jan odpowiada w Senuto za rozwój strategii sprzedaży międzynarodowej oraz sieci partnerskiej za granicą, a także buduje zespół dedykowany tym zadaniom.

Karierę rozpoczął w branży technologicznej związanej z elektronicznymi rozliczeniami w spółkach grupy BZA ­– najpierw w Polsce, następnie w Niemczech. W latach 2006–2009 odpowiedzialny był za rozwój nowej spółki grupy BZA w branży fotowoltaicznej w Niemczech. W kolejnych latach, w ramach własnej działalności konsultingowej, doradzał przy projektach związanych z międzynarodowym rozwojem biznesu oraz partnerstwach.

Z modelem biznesowym SaaS związany jest od 2014 roku. Początkowo był odpowiedzialny za rozwój międzynarodowej sprzedaży w emplo.com (startup technologiczny Grupy Pracuj), a następnie w Plastream (spółka grupy MediaCap).

Jesień 2018 to niezwykle gorący okres dla Senuto, związany z wyjściem na rynki zagraniczne. Targi oraz konferencje branżowe w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i USA są szansą na pozyskanie nowych klientów z różnych części świata. Dlatego też, najbliższe miesiące będą dla zespołu Global Sales bardzo pracowite. Jednak doświadczenie i ogrom wiedzy Jana dają Senuto wyjątkowo dobrą pozycję startową.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764