logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

  PR 30.09.2024, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących smacznych, wysokobiałkowych przekąsek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-blachowicz-ambasadorem-produktow-linii-tarczynski-protein,405885,artykul.html

Marka Tarczyński i Jan Błachowicz dzięki współpracy chcą wspólnie inspirować konsumentów do łączenia zdrowej diety z aktywnością fizyczną jako kluczowego elementu sukcesu zarówno w sporcie i ważnej części naszego codziennego życia. Jan Błachowicz weźmie aktywny udział w działaniach reklamowych producenta w digitalu i social mediach. Spot z jego udziałem można zobaczyć pod linkiem https://youtu.be/lJscxNjwo2o.

ilustracjastrzałka

Sportowiec nie odpoczywa – sportowiec się regeneruje. Dlatego nawet sięgając po przekąski myślę o ich wpływie na moje ciało. Bo każda podjęta decyzja na temat treningu, regeneracji czy odżywienia ma znaczenie. Lubię sięgnąć po Tarczyński Protein, które są nie tylko smaczne, ale – jak sama nazwa wskazuje, zawierają w składzie dużo białka. Aż 32 gramy białka na 80 gramów produktu to naprawdę sporo, co pozwala dobrze zaspokoić głód. – powiedział Jan Błachowicz.

Jan Błachowicz to nie tylko utytułowany zawodnik MMA – jego charyzma i wszechstronność sprawiają, że jest również wyjątkową osobowością poza areną sportową. Obecnie widzowie mogą śledzić jego przygody w programie "Azja Express" emitowanym na antenie TVN, którego jednym ze sponsorów jest marka Tarczyński.

Jan jest uosobieniem siły, determinacji i pasji – wartości, które łączą się z produktami z linii Tarczyński Protein. Wierzymy, że ta współpraca pozwoli nam wspólnie zachęcać konsumentów do świadomego wybierania zdrowych rozwiązań i dążenia do najwyższych standardów, zarówno w sporcie, jak i w codziennych wyzwaniach – powiedział Dawid Tarczyński, członek zarządu Tarczyński S.A.

Źródło: Tarczyński S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii
Agencje VML i SEC Newgate CEE stoją za kampanią Koalicja Przeciwko Samotności, której inicjatorką jest Joanna Przetakiewicz i ruch społeczny Era Nowych Kobiet. W Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego organizatorzy akcji ogłaszają kolejne działania, mające na celu edukację na temat zdrowia psychicznego mężczyzn i normalizację rozmów na temat kryzysów...
 Spark Foundry, LiquidThread i Performics z projektem dla Blika
Po sukcesie pierwszego wertykalnego serialu BLIKA, agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”. Za koncepcję i strategię mediową kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Spark Foundry. Pomysł kreatywny i realizacja serialu leży po stronie agencji...
Kampania Melt Museum: Are you f_king?
Witamy w świecie technologii fałszu, w którym kłamstwo nigdy nie było tak łatwe do stworzenia. I tak trudne do wykrycia. melt museum prezentuje swoją najnowszą instalację „FAKE.EXE”, która eksploruje granice tożsamości w rzeczywistości, gdzie fałsz i prawda przenikają się bardziej niż kiedykolwiek. Premierze towarzyszy kampania, której...
Świeże o każdej porze dnia – kampania „Piekarni w sercu Lidla”
Kto powiedział, że świeże bułki można kupić tylko rano? W Lidl Polska chrupiące pieczywo jest dostępne przez cały dzień – można zaserwować je na śniadanie, jak również kupić je wracając z pracy czy odwiedzając sklep wieczorem. W „Piekarni w sercu Lidla” klienci wśród bogatej oferty znajdą szeroki wybór świeżych i chrupiących bułek,...
Ancymony (*ancy) dla marki Kaufland
Marki lubią okrągłe liczby i potrafią sprawić, że lubią je także klienci. Kaufland ruszył z kampanią zapowiadającą wielkie otwarcie 250. marketu w Polsce. Sieć świętuje z przytupem, łącząc działania wizerunkowe z prosprzedażowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764