logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Frycz ambasadorem marki Bracia Koral

  PR 21.04.2022, przeczytano 334 razy
ilustracjastrzałka

Bracia Koral - jedna z głównych marek high premium w segmencie lodów w Polsce, rozpoczęła emisję spotu reklamowego z udziałem nowego ambasadora marki. Jan Frycz, kultowy polski aktor filmowy i teatralny, zabiera widzów w sentymentalną podróż do wspomnień, które nieodłącznie związane są z cudownymi polskimi krajobrazami, naturą oraz lodami Bracia Koral. Nagranie zrealizowane zostało w zachwycających i sielskich krajobrazach polskiego wybrzeża.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-frycz-ambasadorem-marki-bracia-koral,395580,artykul.html

Marka Bracia Koral jest obecna na polskim rynku od 2014 roku. Stworzona została przez młodsze pokolenie właścicieli z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy Koral, jako wyraz wielkiego uznania pracy dla jej założycieli – sam projekt miał mieć początkowo charakter jednoroczny. Niemniej jednak ogromna popularność rynkowa „Lodów Jak Dawniej” sprawiła, że została ona ostatecznie już na stałe wprowadzona do portfolio firmy KORAL. W ramach promocji linii „Lodów Jak Dawniej” corocznie przygotowywane oraz realizowane są szeroko zakrojone kampanie reklamowe z udziałami gwiazd polskiego kina, sztuki i kultury.

Symbolika w każdej sekundzie.

Scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny nawiązują charakterem do poprzednich reklam jako sentymentalnej podróży bohatera. Ich wspólnym elementem jest ukazanie walorów polskich krajobrazów, natury i przyrody.  Scenerią nowego nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki polskiego wybrzeża w okolicach Łeby, a Bałtyk niemal większości Polakom kojarzy się z wakacjami, dzieciństwem, błogimi chwilami i lodami jedzonymi nad brzegiem morza.

- W kolejnym naszej „historii reklamowej” kontynuujemy sentymentalną podróży głównego bohatera, aby podkreślić, że czas wakacji, odpoczynku, wspomnień, miłości i „Lody Jak Dawniej” pozostają w naszych wspomnieniach na całe życie i że uwielbiamy do nich powracać przypominając sobie ten czas, który pozwala choć na chwilę odetchnąć od trudów życia codziennego – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.  - Ukazanie piękna polskich krajobrazów to również ważny element filmu, gdyż możemy być dumni z przepięknych i jakże nam bliskich okoliczności polskiej przyrody i scenerii niezależnie czy jest to południu czy północ naszego kraju. Kolejny raz długo poszukiwaliśmy artysty, który wcieliłby się w rolę naszego bohatera i szczerze przekazał towarzyszące naszej firmie i marce emocje – wybór był jednogłośny - Jan Frycz, wybitny polski aktor teatralny oraz filmowy, doskonale rozumie naszą filozofię i dlatego jest tak doskonale przekonujący w tej produkcji. Bardzo cieszymy się, że został naszym nowym ambasadorem i wesprze nas nie tylko w tym filmie - pojawi się również przy okazji naszych kampanii w radiu, prasie, kinie, szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz szeregu działań BTL – dodaje.

Za kreację spotu odpowiada współpracująca od lat z firmą Koral Film Grupa, całościową koncepcję kampanii ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Za działania w sferze digital odpowiada SMI Agency. Reklama w TV emitowana będzie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich na antenie TVP oraz TV Polsat. Zaplanowana została także bardzo intensywna akcja za pośrednictwem Internetu.

Źródło: PPL Koral

www.braciakoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764