logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Michalski nowym liderem Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej

  PR 14.01.2019, przeczytano 462 razy

Jan Michalski, dotychczasowy Lider Salesforce w Deloitte w Europie Środkowej, objął funkcję Lidera Deloitte Digital. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój szerokiej oferty usług związanych z transformacją cyfrową firm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-michalski-nowym-liderem-deloitte-digital-w-polsce-i-europie-srodkowej,380773,artykul.html

W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów związane z dotrzymaniem kroku zmianom w preferencjach konsumentów oraz ewolucji całych rynków, Deloitte Digital, będący częścią międzynarodowej firmy doradczej Deloitte, stawia na rozwój wsparcia w zakresie transformacji cyfrowej, łącząc kompetencje technologiczne i kreatywne ze strategią oraz doradztwem biznesowym.

– Rozszerzenie usług Deloitte Digital wynika przede wszystkim z naszej współpracy z klientami i ich rosnących oczekiwań związanych z kompleksową obsługą transformacji cyfrowej: od przygotowania strategii po doradztwo, wdrożenia nowych rozwiązań czy ich koordynację. W obliczu dynamicznych zmian związanych m.in. z Przemysłem 4.0 firmy doradcze, takie jak Deloitte, muszą rozszerzać zakres swojej działalności i wsłuchiwać się w potrzeby rynku – mówi Andrzej Lachowski, Partner Zarządzający Działem Konsultingu Deloitte.

Jan Michalski posiada ponad dziesięć lat doświadczenia w obszarach CRM, mobile, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta. Specjalizuje się we wdrażaniu nowoczesnych technologii i wykorzystaniu ich do poprawiania rezultatów biznesowych oraz budowania długotrwałych relacji z klientami. Jako Lider Deloitte Digital będzie kierował pracą blisko 200 osób w Europie Środkowej, doradzając firmom, w jaki sposób efektywnie wykorzystywać technologię do tworzenia najlepszych doświadczeń klientów i użytkowników na każdym etapie ich interakcji z marką.

– Bardzo uważnie śledzimy zachodzące na rynku zmiany. Dynamicznie postępujący rozwój nowych technologii kładzie kres dotychczasowym modelom biznesowym, zmieniając układ rynkowych sił i tworząc nowe. Najistotniejsze są jednak rosnące oczekiwania konsumentów. Naszą rolą jest to, aby je zamieniać w sukces naszych klientów. Dlatego w świadczonych przez nas usługach łączymy trzy kluczowe aspekty: strategię, wsparcie technologiczne i kreatywne oraz konsulting. Nie ograniczamy się wyłącznie do przyjętych już rozwiązań, ale szukamy także nowych możliwości, reagując na aktualne trendy – zaznacza Jan Michalski.

Źródło: Deloitte Digital

www.deloitte.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764