logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Niezbędny ze wsparciem K2 Precise

  PR 11.07.2023, przeczytano 231 razy

K2 Precise zrealizowała działania, które obejmowały kampanię telewizyjną oraz digitalową, zrealizowane w podejściu wideo multiscreen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-niezbedny-ze-wsparciem-k2-precise,400750,artykul.html

Agencja wygrała przetarg, pokonując dotychczasowy, wieloletni dom mediowy klienta. Rok wcześniej, również po wygranym przetargu, K2 Precise zajmowała się planowaniem i zakupem mediów w digitalu, a w obecnej kampanii do prowadzonych działań doszedł również obszar telewizyjny (planowanie i zakup).

– Wybraliśmy K2 Precise ze względu na kreatywne i nieszablonowe podejście oraz doskonałą odpowiedź na nasze potrzeby określone w założeniach kampanii. Doceniamy w kampanii jej stały monitoring i maksymalizowanie parametrów, które przyniosło wyniki znacznie wyższe od zakładanych  mówi Bartek Szakiewicz, Marketing Manager w Sarantis Polska.

- Staramy się, żeby nasze podejście zarówno na etapie przetargów, jak i obsługi klientów, budowało długoletnie, partnerskie i jednocześnie biznesowe relacje, dlatego cieszymy się z okazanego nam ponownie zaufania i rozszerzenia współpracy. Czujemy się silnym zespołem zarówno w digitalu, jak również w kampaniach telewizyjnych – podkreśla Marta Kubik, Head of New Business K2 Precise.

W komunikacji wykorzystano spoty z Marcinem Pękałło. Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała agencja Grey.

Źródło: K2 Precise

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma AtomStore.
Pieniądze to wrażliwy temat w związkach, ale nie muszą być przyczyną nieporozumień. Wiele zależy od tego, jak i czy w ogóle rozmawiamy o naszych dochodach, wydatkach i zobowiązaniach. Aby to ułatwić, powstała kampania społeczna #CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na nasze relacje? Ma ona na celu podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji finansowej i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764