Od września funkcję Head of Programmatic Buying w SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, objął Jan Piotrowski. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem, budowanie strategii dla klientów oraz rozwój produktu w obszarze programatycznego zakupu mediów.
Jan Piotrowski dołączył do Group One w 2016 r. na stanowisko starszego specjalisty w zespole Programmatic Buying. Przez ostatnie 1,5 roku pełnił funkcję managera tego zespołu w strukturach SalesTube. Specjalista w dziedzinie Programmatic Advertising oraz digital marketingu z branżą mediową związany jest od ponad 6 lat. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie wydawców jak i domów mediowych, obsługując m.in. takich klientów, jak: Ferrero, Polkomtel, General Motors, Adidas, AXA, Idea Bank, czy TUI. Przez ostatnie kilka miesięcy Jan Piotrowski współpracował również z magazynem Sprawny Marketing, pisząc eksperckie materiały tematyczne. Jako certyfikowany trener Google Marketing Platform (Display & Video 360) przeprowadził liczne szkolenia z zakresu Programmatic Buying, obsługi platform zakupowych i narzędzi z nim związanych. Praktyczne doświadczenie i wysokie kompetencje Jana Piotrowskiego oraz jego zespołu w pracy z narzędziami Google w istotny sposób wpłynęły na przyznanie SalesTube w lipcu br. statusu oficjalnego Sales Partner Google Marketing Platform.
Od września Jan Piotrowski obejmie stanowisko Head of Programmatic Buying w SalesTube, gdzie będzie zarządzał zespołem siedmiu specjalistów, budując strategie rozwoju dla klientów w obszarze programatycznego zakupu mediów.
SalesTube, najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One, to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. W lipcu br. Sales Tube, został oficjalnym Sales Partner w nowym programie Google Marketing Platform, który usprawnił dotychczasowe narzędzia oraz zmienił podejście do resellerów technologii DoubleClick oraz Google Analytics 360 Suite. Wybrano wówczas ograniczoną liczbę partnerów z całego świata, wyróżniających się wiedzą oraz praktycznym doświadczeniem w pracy z narzędziami Google. W grupie tych ekspertów, określanych mianem Sales Partners, jest SalesTube. Należąca do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, już dziś ma na swoim koncie blisko 100 sprzedanych licencji, na 9 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii DoubleClick dla klientów wewnętrznych.
Jest również jedną z dwóch agencji, które otrzymały aż 3 nominacje w prestiżowym konkursie Google Premier Partner Awards 2018. Zgłoszone z całego świata kampanie oceniane są w 6 kategoriach, zarówno pod względem innowacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi Google jak i wyjątkowych efektów, jakie agencja osiągnęła dla swoich Klientów.
Źródło: Group One