logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Piotrowski awansuje w strukturach Salestube

  PR 12.09.2018, przeczytano 994 razy

Od września funkcję Head of Programmatic Buying w SalesTube, agencji e-commerce performance w ramach Group One, objął Jan Piotrowski. Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem, budowanie strategii dla klientów oraz rozwój produktu w obszarze programatycznego zakupu mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-piotrowski-awansuje-w-strukturach-salestube,37870,artykul.html

Jan Piotrowski dołączył do Group One w 2016 r. na stanowisko starszego specjalisty w zespole Programmatic Buying. Przez ostatnie 1,5 roku pełnił funkcję managera tego zespołu w strukturach SalesTube. Specjalista w dziedzinie Programmatic Advertising oraz digital marketingu z branżą mediową związany jest od ponad 6 lat. Swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie wydawców jak i domów mediowych, obsługując m.in. takich klientów, jak: Ferrero, Polkomtel, General Motors, Adidas, AXA, Idea Bank, czy TUI. Przez ostatnie kilka miesięcy Jan Piotrowski współpracował również z magazynem Sprawny Marketing, pisząc eksperckie materiały tematyczne. Jako certyfikowany trener Google Marketing Platform (Display & Video 360) przeprowadził liczne szkolenia z zakresu Programmatic Buying, obsługi platform zakupowych i narzędzi z nim związanych. Praktyczne doświadczenie i wysokie kompetencje Jana Piotrowskiego oraz jego zespołu w pracy z narzędziami Google w istotny sposób wpłynęły na przyznanie SalesTube w lipcu br. statusu oficjalnego Sales Partner Google Marketing Platform.

Od września Jan Piotrowski obejmie stanowisko Head of Programmatic Buying w SalesTube, gdzie będzie zarządzał zespołem siedmiu specjalistów, budując strategie rozwoju dla klientów w obszarze programatycznego zakupu mediów.

SalesTube, najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One, to połączenie najsilniejszych kompetencji performance marketingowych z budową i optymalizacją sklepów e-commerce. W lipcu br. Sales Tube, został oficjalnym Sales Partner w nowym programie Google Marketing Platform, który usprawnił dotychczasowe narzędzia oraz zmienił podejście do resellerów technologii DoubleClick oraz Google Analytics 360 Suite. Wybrano wówczas ograniczoną liczbę partnerów z całego świata, wyróżniających się wiedzą oraz praktycznym doświadczeniem w pracy z narzędziami Google. W grupie tych ekspertów, określanych mianem Sales Partners, jest SalesTube. Należąca do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, już dziś ma na swoim koncie blisko 100 sprzedanych licencji, na 9 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii DoubleClick dla klientów wewnętrznych.

Jest również jedną z dwóch agencji, które otrzymały aż 3 nominacje w prestiżowym konkursie Google Premier Partner Awards 2018. Zgłoszone z całego świata kampanie oceniane są w 6 kategoriach, zarówno pod względem innowacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem narzędzi Google jak i wyjątkowych efektów, jakie agencja osiągnęła dla swoich Klientów.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764