logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jan Rybicki na stałe dołącza do redakcji Weekend.Gazeta.pl

  PR 22.05.2024, przeczytano 147 razy
ilustracja

Jan Rybicki, zwycięzca pierwszej edycji konkursu „Polska Stories”, na stałe dołącza do zespołu serwisu Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej, w ramach projektu dedykowanego młodym reporterom i reporterkom, brał udział w warsztatach prowadzonych przez Olgę Gitkiewicz oraz opublikował swój finałowy reportaż na łamach Weekend.Gazeta.pl. Po zakończeniu konkursu współpracował z redakcją, a teraz czytelnicy portalu będą mogli regularnie czytać jego teksty. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jan-rybicki-na-stale-dolacza-do-redakcji-weekend.gazeta.pl,404313,artykul.html

„Polska Stories” to unikatowy program w polskich mediach dedykowany młodym reportażystom i reportażystkom, którzy rozpoczynają pracę w zawodzie. Podczas dwóch edycji finaliści przez osiem miesięcy pracowali nad reportażami, które następnie zostały opublikowane na łamach serwisu Gazeta.pl.  Dotychczasowe edycje były prowadzone przez wielokrotnie nagradzaną reportażystkę – Olgę Gitkiewicz. Każdorazowo w dwóch etapach rekrutacji wyróżniono dziesięciu autorów. Każdy z nich napisał reportaż, który następnie został opublikowany na portalu Gazeta.pl. Spośród dziesięciu tekstów komisja wybierała ten najlepszy.  

W pierwszej edycji był to reportaż Jana Rybickiego o młodej piłkarce i jej drodze do Ekstraligi oraz o regułach rządzących kobiecym sportem (link). 

Jan Rybicki jest laureatem pierwszej edycji programu „Polska Stories”. Od maja br. współpracuje na stałe z redakcją Weekend.Gazeta.pl. Wcześniej publikował swoje reportaże m.in. w „Dużym Formacie" i „Tygodniku Powszechnym".

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

​​​​​​​Weekend.Gazeta.pl to nowoczesny i atrakcyjny wizualnie serwis premium, w którym publikowane są między innymi reportaże, pogłębione wywiady, rozbudowane sylwetki. Artykuły ilustrowane są wielkoformatowymi zdjęciami. To pierwszy tego typu magazyn w polskim internecie, który wyznaczył nowe standardy pisania i pokazywania jakościowych treści na rodzimych portalach. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartłomiej Chmiel dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania Klientów z branży e-commerce.
 Zmiany w zarządzie AMS
1 lipca br. do zarządu AMS dołącza Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menadżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X
Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Awanse w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
First aid communication team rozbudowuje kompetencje
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764