logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jankowski i Kulisz nowymi Creative Group Headami w Walk Creative

  PR 26.02.2018, przeczytano 1087 razy

Do Walk Creative dołączyło dwóch Creative Group Headów – Łukasz Jankowski i Mirek Kulisz. Jako duet kreatywny działają od ponad trzech lat. Przez ostatni rok byli związani z Scholz&Friends Warszawa, realizując działania dla marek Opel i Tymbark. Wcześniej współpracowali ze sobą jako freelancerzy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jankowski-i-kulisz-nowymi-creative-group-headami-w-walk-creative,35572,artykul.html

Łukasz Jankowski pracę w branży reklamowej rozpoczął w 2000 roku. Przez ostatni rok był związany z Scholz&Friends Warszawa na stanowisku Senior Art Director. Doświadczenie zawodowe zdobywał również, współpracując z agencjami, takimi jak: Isobar Polska, Leo Burnett Warszawa czy Communication Unlimited (obecnie CU). Tworzył i realizował kampanie reklamowe m.in. dla Accor, Amway, L&M, Marlboro, Suzuki Motor Poland, Unilever Polska.

Mirek Kulisz ma ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe. Specjalizuje się w kreatywnym copywritingu, storytellingu i scenariopisarstwie. Ostatnio jako Senior Copywriter pracował w Scholz&Friends Warszawa. Wcześniej był związany m.in. z Ogilvy&Mather Poland, Red8 Advertising czy Euro RSCG (obecnie Havas Media Group Poland). Tworzył i realizował koncepty kreatywne dla marek, takich jak: APAP, BZ WBK, Canal+, Gripex, Harnaś, Peugeot czy Żywiec. Jest współautorem konceptu kreatywnego „Chce się Ż” (Żywiec) oraz twórcą claimu „Chce się Ż”. Do największych kampanii, które współtworzył należą również m.in. „Najlepsza nagroda po robocie” (Harnaś) - nagrodzona złotem w konkursie Effie Awards w kategorii „Long term marketing excellence” oraz „Dla niepokonanych” (Ibuprom). Pracował też przy kampanii Banku Zachodniego WBK z udziałem Kevina Spacey’ego.

- W Walk mocno stawiają na kreację. Poczułem to od razu. To nie jest jedna z tych agencji, które ograniczają się do uśmiechania i wykonywania poleceń klienta. Im naprawdę chcę się robić rzeczy ponadprzeciętne – skomentował swoją decyzję Mirek Kulisz.

– Dla mnie kluczowa była rozmowa z Mariuszem Piturą i Tomkiem Dembińskim. Przekonały mnie ich entuzjazm i poczucie humoru – dodał Łukasz Jankowski.

W Walk Creative Jankowski i Kulisz odpowiadają za zarządzanie pracą zespołu kreatywnego, realizującego działania dla Vision Express oraz tworzenie konceptów kreatywnych dla potencjalnych klientów grupy marketingowej Walk.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764