logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Janmar Centrum z Trzcinicy zwycięzcą w konkursie Art Of Packaging 2019

  PR 11.07.2019, przeczytano 1958 razy
ilustracja

Janmar Centrum z Trzcinicy - dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, będące liderem na rynku producentów opakowań z tektury falistej, został Zwycięzcą Kategorii Opakowanie Flekso w ogólnopolskim konkursie na najlepsze opakowanie roku 2019 – ART OF PACKAGING PROFESSIONAL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/janmar-centrum-z-trzcinicy-zwyciezca-w-konkursie-art-of-packaging-2019,383223,artykul.html

Produkt firmy Janmar Centrum został wyłoniony spośród ponad pół tysiąca prac zgłoszonych do konkursu. To ogromne wyróżnienie i szansa na pokazanie światu zrealizowanego projektu.

Przedsiębiorstwo Janmar Centrum działa na rynku od 2000 roku. Tworzy wyjątkowe pod względem jakości opakowania z tektury falistej – bez nadruku i ze znakomitym nadrukiem w jakości HD, który podnosi prestiż produktów i daje rozpoznawalność na rynku.

Firma posiada doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę. Cechuje się elastycznością, terminowością i znakomitym kontaktem z klientem. Aktualnie posiadany park maszynowy czyni Janmar Centrum jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw tego typu w Europie.

Źródło: JANMAR CENTRUM sp. z o.o. sp. k.


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: jcpr

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764