logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Janmar Centrum z Trzcinicy zwycięzcą w konkursie Art Of Packaging 2019

  PR 11.07.2019, przeczytano 600 razy
ilustracja

Janmar Centrum z Trzcinicy - dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwo, będące liderem na rynku producentów opakowań z tektury falistej, został Zwycięzcą Kategorii Opakowanie Flekso w ogólnopolskim konkursie na najlepsze opakowanie roku 2019 – ART OF PACKAGING PROFESSIONAL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/janmar-centrum-z-trzcinicy-zwyciezca-w-konkursie-art-of-packaging-2019,383223,artykul.html

Produkt firmy Janmar Centrum został wyłoniony spośród ponad pół tysiąca prac zgłoszonych do konkursu. To ogromne wyróżnienie i szansa na pokazanie światu zrealizowanego projektu.

Przedsiębiorstwo Janmar Centrum działa na rynku od 2000 roku. Tworzy wyjątkowe pod względem jakości opakowania z tektury falistej – bez nadruku i ze znakomitym nadrukiem w jakości HD, który podnosi prestiż produktów i daje rozpoznawalność na rynku.

Firma posiada doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę. Cechuje się elastycznością, terminowością i znakomitym kontaktem z klientem. Aktualnie posiadany park maszynowy czyni Janmar Centrum jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw tego typu w Europie.

Źródło: JANMAR CENTRUM sp. z o.o. sp. k.


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: jcpr

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs make me! 2020. Pula nagród: 65 tys. zł.
Międzynarodowy konkurs wzorniczy make me! to jedno z najbardziej innowacyjnych wydarzeń w dziedzinie projektowania w Europie i kluczowy element Łódź Design Festival. Najważniejszym celem make me! jest prognozowanie nadciągających trendów, odważnych idei, oraz wsparcie młodych projektantów, którzy są gotowi do startu. Finaliści ubiegłych edycji podkreślają możliwości,...
Screen Network z nagrodą w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych nośników...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764