logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Janusz Walczuk ambasadorem marki Garage

  PR 24.05.2023, przeczytano 1045 razy
ilustracjastrzałka

Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali mocnym wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/janusz-walczuk-ambasadorem-marki-garage,400116,artykul.html

- Wchodzę w inny wymiar współpracy z Garage. Przed nami koncerty i letnie imprezy! - zapowiada Janusz Walczuk na swoim profilu na Instagramie. Dwudziestopięcioletni raper związany jest z czołową wytwórnią hip-hopową w Polsce, SMB Label, w której jest jednym z najmocniejszych „graczy”. Jego pozycję potwierdza występ na Gali Bestsellery Empiku 2023 i tłumy fanów gromadzących się na każdym koncercie. Janusz Walczuk występuje z czołówką polskiego rapu podczas największych wydarzeń hip-hopowych w kraju. Współpraca popularnego artysty z marką Garage jest długofalowa i jako ambasador marki będzie włączał się w różne działania. Weźmie udział m.in. w najnowszym cyklu letnich imprez marki Garage - Garage’ówkach.

SO HARD feat. Garage odpala inny wymiar imprezy

Garage’ówki to cykl 4 koncertów w największych polskich miastach: Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Już 27 maja w Katowicach odbędzie się pierwsza Garage’ówka, rozpoczynająca cykl najmocniejszych imprez w festiwalowym sezonie! Eventy organizowane przez Garage z kolektywem SO HARD będą zupełnie innym wymiarem dobrej zabawy. Ekipa SO HARD jest dobrze znana miłośnikom imprez z muzyką rap, hip-hop i trap w całej Polsce. Na koncertach gromadzi prawdziwe tłumy, a na scenie - największe gwiazdy z Polski, Europy i Ameryki. Na Garage’ówki wpadnie cały skład: Gargamel, Luzwix i Bashick oraz Special Guest: król hip-hopowego podziemia – VIKE. Zaaranżowane strefy Garage umilą czas tym, którzy szukają nowych wrażeń smakowych i lubią imprezować w gronie znajomych.

– Imprezy SO HARD to obecnie jedne z najbardziej pożądanych wydarzeń muzycznych wśród generacji Z, a sam kolektyw doskonale czuje i rozumie potrzeby tych, którzy chcą się bawić. Z kolei Garage to marka oferująca produkty i smaki z innego wymiaru. Takie też są projekty, które chcemy realizować – odważne, niestandardowe i trafiające do młodego pokolenia. Podjęcie wspólnych działań było zatem tylko kwestią czasu – mówi Magda Spodarek, Senior Marketing Specialist Garage.

Cykl Garage’ówek zamknie impreza w Warszawie, na której zagra Janusz Walczuk – ambasador marki. Bilety na wydarzenie będzie można wygrać w lipcu w ramach konkursu zorganizowanego przez markę Garage i sieć sklepów Żabka.

Kalendarz imprez:

  • SoHard feat. Garage vol.1: Katowice 27.05
  • SoHard feat. Garage vol.2: Poznań 17.06
  • SoHard feat. Garage vol.3: Wrocław 23.06
  • SoHard feat. Garage vol.4: Warszawa 05.08

„Garage’ówki” to dopiero początek – marka Garage obejmie patronat nad innymi imprezami organizowanymi przez So Hard, na których będzie się można napić doskonałych napojów piwnych Garage.

Źródło: Garage

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764