logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Janusz Walczuk ambasadorem marki Garage

  PR 24.05.2023, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka

Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali mocnym wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/janusz-walczuk-ambasadorem-marki-garage,400116,artykul.html

- Wchodzę w inny wymiar współpracy z Garage. Przed nami koncerty i letnie imprezy! - zapowiada Janusz Walczuk na swoim profilu na Instagramie. Dwudziestopięcioletni raper związany jest z czołową wytwórnią hip-hopową w Polsce, SMB Label, w której jest jednym z najmocniejszych „graczy”. Jego pozycję potwierdza występ na Gali Bestsellery Empiku 2023 i tłumy fanów gromadzących się na każdym koncercie. Janusz Walczuk występuje z czołówką polskiego rapu podczas największych wydarzeń hip-hopowych w kraju. Współpraca popularnego artysty z marką Garage jest długofalowa i jako ambasador marki będzie włączał się w różne działania. Weźmie udział m.in. w najnowszym cyklu letnich imprez marki Garage - Garage’ówkach.

SO HARD feat. Garage odpala inny wymiar imprezy

Garage’ówki to cykl 4 koncertów w największych polskich miastach: Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie. Już 27 maja w Katowicach odbędzie się pierwsza Garage’ówka, rozpoczynająca cykl najmocniejszych imprez w festiwalowym sezonie! Eventy organizowane przez Garage z kolektywem SO HARD będą zupełnie innym wymiarem dobrej zabawy. Ekipa SO HARD jest dobrze znana miłośnikom imprez z muzyką rap, hip-hop i trap w całej Polsce. Na koncertach gromadzi prawdziwe tłumy, a na scenie - największe gwiazdy z Polski, Europy i Ameryki. Na Garage’ówki wpadnie cały skład: Gargamel, Luzwix i Bashick oraz Special Guest: król hip-hopowego podziemia – VIKE. Zaaranżowane strefy Garage umilą czas tym, którzy szukają nowych wrażeń smakowych i lubią imprezować w gronie znajomych.

– Imprezy SO HARD to obecnie jedne z najbardziej pożądanych wydarzeń muzycznych wśród generacji Z, a sam kolektyw doskonale czuje i rozumie potrzeby tych, którzy chcą się bawić. Z kolei Garage to marka oferująca produkty i smaki z innego wymiaru. Takie też są projekty, które chcemy realizować – odważne, niestandardowe i trafiające do młodego pokolenia. Podjęcie wspólnych działań było zatem tylko kwestią czasu – mówi Magda Spodarek, Senior Marketing Specialist Garage.

Cykl Garage’ówek zamknie impreza w Warszawie, na której zagra Janusz Walczuk – ambasador marki. Bilety na wydarzenie będzie można wygrać w lipcu w ramach konkursu zorganizowanego przez markę Garage i sieć sklepów Żabka.

Kalendarz imprez:

  • SoHard feat. Garage vol.1: Katowice 27.05
  • SoHard feat. Garage vol.2: Poznań 17.06
  • SoHard feat. Garage vol.3: Wrocław 23.06
  • SoHard feat. Garage vol.4: Warszawa 05.08

„Garage’ówki” to dopiero początek – marka Garage obejmie patronat nad innymi imprezami organizowanymi przez So Hard, na których będzie się można napić doskonałych napojów piwnych Garage.

Źródło: Garage

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764