logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Japończycy żyją w przyszłości druku wielkoformatowego – Ty też możesz

  sponsorowane 24.05.2024, przeczytano 1111 razy
ilustracja

Jak wzmocnić swoją pozycję na rynku druku LFP? API.PL organizuje wydarzenie, by odpowiedzieć na to pytanie. Celem spotkania jest opowiedzenie, jak usprawnić i przyspieszyć proces produkcji, ograniczyć zbędne zużycie materiału, a także stworzyć szansę na zyskanie nowych klientów. By dowiedzieć się, jak to zrobić przeanalizowana zostanie filozofia trzech marek, które królują na japońskim rynku druku wielkoformatowego – Epson, Graphtec i Eizo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/japonczycy-zyja-w-przyszlosci-druku-wielkoformatowego-%E2%80%93-ty-tez-mozesz,404355,artykul.html

Japoński ideał LFP – czego oczekiwać po spotkaniu?

Japońskie Trio to seria prezentacji, na których zaprezentowane zostaną drukarki żywiczne Epson z serii SureColor SC-R, plotery tnące Graphtec i monitory graficzne Eizo. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać każdą z tych maszyn z osobna – a najlepiej w ramach jednego ekosystemu – by zautomatyzować proces produkcji druku wielkoformatowego, oszczędzić i zyskać nowych klientów.

Drukarka żywiczna Epson SureColor SC-R to fantastyczna alternatywa dla druku solwentowego. Dlaczego? Przede wszystkim przyspiesza możliwość realizacji zleceń - wydruki żywiczne schną niemal natychmiast w odróżnieniu od druku solwentowego, który musi odparować dłuższy czas, nim poddamy go kolejnemu etapowi. Kolejną zaletą jest możliwość produkcji nadruków odpowiednich do środowisk wrażliwych, ze względu na ekologiczny i niskoemisyjny druk potwierdzony certyfikatami. Druk solwentowy nie nadaje się do takich miejsc, jak szpital czy przedszkole. Z kolei sama drukarka Epson z serii SC-R cechuje się niezrównaną jakością wydruku i doskonałym odwzorowaniem kolorów dzięki dodatkowym jasnym atramentom.

Plotery tnące Graphtec zapewnia maksymalną precyzję cięcia, a ich niezawodność jest już legendarna. Co więcej z odpowiednim oprogramowaniem można upewnić się, że zachowujemy ciągłość pracy pomiędzy drukarką i ploterem. Można także automatycznie rozmieścić nadruki i markery tak, by ciąć z jak najmniejszą stratą materiału.

Monitor graficzny Eizo jest środowiskiem, w którym powstaje projekt wydruku, więc oczywiście musi cechować go nienaganne odwzorowanie kolorów, by dostać na wydruku to, co na ekranie. Eizo oprócz najwyższej klasy specyfikacji technologicznej, zadbało też o automatyzację kalibracji monitora, by dopasować kolory na ekranie do potrzeb drukarza. Dodatkowo, łącząc ze sobą kilka monitorów Eizo w chmurze, upewniamy się, że - przykładowo - grafik i drukarz zobaczą to samo.

Uczestnicy dowiedzą się, ułatwić sobie życie, a także zadbać o to, by park maszynowy od początku do końca stanowił zgrany ekosystem! Na wydarzeniu będzie można zobaczyć także media do druku, które z pewnością wzbogacą projekty. Zaprezentowany też zostanie system Caldera, który pomaga osiągnąć status perfekcji w automatyzacji.

Wydarzenie odbędzie się w czterech różnych miastach.

  • 11.06 - Kraków
  • 12.06 - Warszawa
  • 18.06 - Gdańsk
  • 19.06 - Swarzędz pod Poznaniem

API.PL ma przyjemność zaprosić wszystkich zainteresowanych na Japońskie Trio. Ilość miejsc jest ograniczona. By wziąć udział, prosimy o wypełnienie formularza, który znajduje się na naszej stronie internetowej. Nie przegap szansy, by poznać nowe możliwości, a także porozmawiać z naszymi doświadczonymi fachowcami, którzy chętnie doradzą, jak najlepiej usprawnić druk dużego formatu.

https://www.api.pl/japonskie-trio/

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL od ponad dwóch dekad dostarcza Wam kompleksowe rozwiązania do druku zarówno na tekstyliach i gadżetach, jak i w wielkim formacie. Chcesz rozpocząć działalność w druku – w znakowaniu tekstyliów i gadżetów lub drukować oznakowania i inne materiały reklamowe? A może planujesz rozszerzyć swoją produkcję o nowe technologie, tak aby móc realizować bez podwykonawców zlecenia swoich klientów? Może szukasz usprawnień w Twoim parku maszynowym i zastanawiasz się, jak podnieść efektywność realizacji zleceń i poprawić jakość Twoich wydruków?

Skontaktuj się z nami – nasi doświadczeni specjaliści pomogą Ci podjąć decyzję, które urządzenia najlepiej będą pasowały do Twojej działalności. Wspieramy ekspertów drukujących w wielkim formacie i na tekstyliach, dostarczając wysokiej jakości media i materiały eksploatacyjne do druku.

Pomagamy początkującym przedsiębiorcom się rozwijać, dostarczając sprawdzone, kompleksowe rozwiązania oraz szkoląc z technologii i obsługi urządzeń. Coś o serwisie i gwarancjach

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami! Chętnie Ci pomożemy. Chcesz zobaczyć dane rozwiązanie na żywo? Umów się na indywidualną prezentację w naszym showroomie.

Więcej informacji o użytkowniku

sponsorowane - Tekst sponsorowany opublikowany odpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764