logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jarosław Chludziński dołącza do zespołu Havas Warsaw

  PR 20.10.2017, przeczytano 763 razy

Jarosław Chludziński objął funkcję Executive Strategy Director w Havas Warsaw. W przeszłości był związany zawodowo m.in. z PZL, &Sons i Brain.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaroslaw-chludzinski-dolacza-do-zespolu-havas-warsaw,34193,artykul.html

Jako strategy director Jarosław Chludziński będzie odpowiadał za strategiczną obsługę kluczowych klientów, rozwój kompetencji w zespole, a także wsparcie działu new business.

Chludziński ma 22-letnie doświadczenie w branży komunikacyjnej. Karierę zaczynał w agencjach design, w tym Dragon Rouge, gdzie zajmował się corporate identity. Następne dziesięć lat spędził w agencji reklamowej PZL, w której przeszedł całą drogę zawodową aż do dyrektora zarządzającego. Przez kolejne lata pracował jako strateg w różnych konfiguracjach — freelancersko, jako współwłaściciel niezależnej agencji strategicznej &Sons czy dla agencji Brain. Zajmuje się tworzeniem pozycjonowań, konceptów marek i strategii komunikacji.

W swoim dotychczasowym portfolio ma prace dla firm i marek różnych branż i na różnych etapach rozwoju, np. Morizon, Ikea, Orlen, Tesco, Żywiec, Narovista, Żubr, Dębowe Mocne, Redd’s, Pilsner Urquell, Ustronianka, Frugo, Tetley, Irving, Quality Packers, Logic Design, ING Bank Śląski, PZU, Aviva, PKO BP, Alior Bank, mBank, Warka, Leżajsk, Dziki Sad, Masmix, Masło Roślinne, Kujawski, Czteryczwarte, Mila, O!Shop, Posti, Getme i innych. Ukończył studia podyplomowe na kierunku Service Design w poznańskiej School of Form..

Źródło: Havas Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764