logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jarosław Czajkowski prezesem Humanverse

  PR 01.07.2024, przeczytano 524 razy
ilustracja
Od lewej Krzysztof Kujawski i Jarosław Czajkowski

Spółka Humanverse, krajowy lider wykorzystywania narzędzi AI do tworzenia autorskich rozwiązań i produktów w dziedzinie produkcji, komunikacji i marketingu stawia na intensywny rozwój swoich kompetencji i poszerzenie portfolio Klientów. Dlatego do Zarządu obok Krzysztofa Kujawskiego dołącza Jarosław Czajkowski. Połączenie kompetencji kreatywnych Krzysztofa i technologicznych Jarosława ma stanowić unikatową propozycję na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaroslaw-czajkowski-prezesem-humanverse,404852,artykul.html

Specjalizujemy się w generatywnym AI, tworząc własne modele AI oraz udoskonalając istniejące. Tworzymy wirtualne postaci - jesteśmy na przykład autorem pierwszej w Polsce wirtualnej influencerki Meta_Queen. Produkujemy reklamy i video content z wykorzystaniem narzędzi AI, generatora animacji z promptów oraz unreal engine. Kreujemy doświadczenia dla marek wykorzystując XR jak na przykład jeden z najbardziej realistycznych obecnie w Polsce fakeOOH dla marki Oshee promujący współpracę marki z Igą Świątek – mówi Krzysztof Kujawski.

Jednak żeby utrzymać pozycję lidera na rynku musimy uzupełnić kompetencje kreatywne i rozumienie potrzeb marek o rozbudowany i wyspecjalizowany dział R&D. To pozwoli nam cały czas być w forpoczcie rozwiązań na tak dynamicznie zmieniającym się rynku AI – kontynuuje Krzysztof.

Objęcie przez mnie funkcji Prezesa i dołączenie do pracy operacyjnej w firmie obrazuje nasze ambicje. Nie chcemy oferować Klientom tego, co mogą zrobić sami. Wykorzystywanie istniejących narzędzi w podstawowy sposób to jedno. Czym inny jest jednak umiejętność tworzenia własnych modeli w oparciu o dostępne światowe rozwiązania, dopasowanych do potrzeb danego Klienta. A tu już niezbędna jest zaawansowana wiedza z zakresu programowania – tłumaczy Jarek Czajkowski.

Jarosław Czajkowski jest doświadczonym specjalistą IT z 15-letnim stażem w branży. Rozpoczął swoją karierę w AMG.net, gdzie pracował nad systemem do tworzenia i sprzedaży raportów kredytowych dla Biura Informacji Kredytowej. Następnie jako backend developer w ERGO skupiał się na rozwijaniu systemów do zarządzania majątkowymi polisami ubezpieczeniowymi. Jego kariera ewoluowała w kierunku technologii frontend, gdzie przyczynił się do stworzenia wspólnego systemu ubezpieczeniowego dla krajów bałtyckich. Jarosław pracował także nad systemem dokumentowym dla statków, a ostatnio zaangażowany był w projektowanie systemu do zarządzania portfolio inwestycyjnym w szwajcarskim banku.

Jego wszechstronne doświadczenie czyni go ekspertem w różnorodnych aspektach technologii informatycznych.

Źródło: Humanverse 

www.humanverse.pl

Dodatkowe informacje:

Humanverse wykorzystuje narzędzia AI do tworzenia autorskich rozwiązań i produktów w dziedzinie produkcji, komunikacji i marketingu. Prowadzi pierwszą polską influencerkę wirtualną Meta_Queen, wyprodukował pierwszą reklamę AI z wykorzystanie wirtualnej influencerki (dla marki Douglas) czy pierwszą europejską reklamę dla marki Oclean z wykorzystaniem procesu skanowania topowych influencerów z 5 krajów w celu stworzenia ich avatarów.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awanse w OneMulti
Agencja PR OneMulti wraz z początkiem lipca dokonała wzmocnienia swojego zespołu i awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników – Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. Zmiany kadrowe odzwierciedlają strategię firmy skupioną na rozwoju kadr i podnoszeniu jakości usług.
Beata Nowalska poprowadzi marketing Empik Go i Virtualo
Beata Nowalska objęła stanowisko Digital Content Marketing Director w Grupie Empik. Na tym miejscu zastąpiła Jakuba Ambrożewskiego, który pokieruje analogicznym działem w spółce Going (Grupa Empik).
Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764