logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jarosław Czujak dołączył do 38 Group

  PR 29.08.2019, przeczytano 461 razy

Jarosław Czujak, na stanowisku Sales Development Director, będzie odpowiedzialny za kreowanie nowych produktów  nadzorowanie prac działu sprzedaży, opracowanie oferty grupy oraz realizację budżetów sprzedażowych poszczególnych spółek 38GROUP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaroslaw-czujak-dolaczyl-do-38-group,383748,artykul.html

Jarek w branży reklamowej pracuje od ponad  25 lat. Doświadczenie z obszarów mediów i reklamy zdobywał między innymi w największej grupie telewizyjnej w Polsce – w Grupie TVN był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy. W ostatnim czasie związany był również z firmą Deloitte, gdzie odpowiadał za dział audytu mediów w Polsce.

- Jarek miał okazję uczestniczyć w tworzeniu wielu innowacyjnych rozwiązań branded content dla różnych marek, łącząc rozwiązania z obszaru telewizji i internetu. Dzięki tak szeroko rozbudowanym kompetencjom, doskonale uzupełnia zespół 38 GROUP i idealnie pasuje do wizji rozwoju naszej grupy. Do swoich struktur szukamy osób, które mają nie tylko interdyscyplinarne doświadczenie i odnajdują się w naszej dynamicznie zmieniającej się branży, ale również mają wysoko rozwinięte zrozumienie potrzeb klienta. Dzięki wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce i rozwiniętym umiejętnościom strategicznym i analitycznym, Jarek doskonale odnajduje się w opracowaniu projektów, angażujących różne kanały dotarcia, przy jednoczesnym zachowaniu orientacji na efektywność działań komunikacyjnych – mówi Katarzyna Życińska, Prezes Zarządu, 38 GROUP.

38 GROUP to fullservisowa grupa mediowa, w skład której wchodzą: agencja 38Content Communication, Brandtime oraz Quanta Media.

Źródło: 38 GROUP

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764