logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jarosław Czujak dołączył do 38 Group

  PR 29.08.2019, przeczytano 262 razy

Jarosław Czujak, na stanowisku Sales Development Director, będzie odpowiedzialny za kreowanie nowych produktów  nadzorowanie prac działu sprzedaży, opracowanie oferty grupy oraz realizację budżetów sprzedażowych poszczególnych spółek 38GROUP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaroslaw-czujak-dolaczyl-do-38-group,383748,artykul.html

Jarek w branży reklamowej pracuje od ponad  25 lat. Doświadczenie z obszarów mediów i reklamy zdobywał między innymi w największej grupie telewizyjnej w Polsce – w Grupie TVN był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy. W ostatnim czasie związany był również z firmą Deloitte, gdzie odpowiadał za dział audytu mediów w Polsce.

- Jarek miał okazję uczestniczyć w tworzeniu wielu innowacyjnych rozwiązań branded content dla różnych marek, łącząc rozwiązania z obszaru telewizji i internetu. Dzięki tak szeroko rozbudowanym kompetencjom, doskonale uzupełnia zespół 38 GROUP i idealnie pasuje do wizji rozwoju naszej grupy. Do swoich struktur szukamy osób, które mają nie tylko interdyscyplinarne doświadczenie i odnajdują się w naszej dynamicznie zmieniającej się branży, ale również mają wysoko rozwinięte zrozumienie potrzeb klienta. Dzięki wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce i rozwiniętym umiejętnościom strategicznym i analitycznym, Jarek doskonale odnajduje się w opracowaniu projektów, angażujących różne kanały dotarcia, przy jednoczesnym zachowaniu orientacji na efektywność działań komunikacyjnych – mówi Katarzyna Życińska, Prezes Zarządu, 38 GROUP.

38 GROUP to fullservisowa grupa mediowa, w skład której wchodzą: agencja 38Content Communication, Brandtime oraz Quanta Media.

Źródło: 38 GROUP

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sklepzplakatami.pl od studia graficznego Graffidea
Blisko 1000 wyselekcjonowanych grafik oraz zdjęć dostępnych w kilku formatach do wyboru od A4 do B1, to propozycja platformy on-line www.sklepzplakatami.pl.
Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze
Lexmark rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji...
„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację
Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.
Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto
We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów...
Wyniki sprzedaży drukarek Epson dowodem na znaczenie zrównoważonego rozwoju
Wyniki sprzedaży drukarek atramentowych Epson w regionie EMEA za rok fiskalny 2019 (zakończony w marcu 2020) dowodzą, że coraz chętniej sięgamy po oszczędne technologie wspierające zrównoważony rozwój.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764