Jarosław Czujak, na stanowisku Sales Development Director, będzie odpowiedzialny za kreowanie nowych produktów nadzorowanie prac działu sprzedaży, opracowanie oferty grupy oraz realizację budżetów sprzedażowych poszczególnych spółek 38GROUP.
Jarek w branży reklamowej pracuje od ponad 25 lat. Doświadczenie z obszarów mediów i reklamy zdobywał między innymi w największej grupie telewizyjnej w Polsce – w Grupie TVN był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy. W ostatnim czasie związany był również z firmą Deloitte, gdzie odpowiadał za dział audytu mediów w Polsce.
- Jarek miał okazję uczestniczyć w tworzeniu wielu innowacyjnych rozwiązań branded content dla różnych marek, łącząc rozwiązania z obszaru telewizji i internetu. Dzięki tak szeroko rozbudowanym kompetencjom, doskonale uzupełnia zespół 38 GROUP i idealnie pasuje do wizji rozwoju naszej grupy. Do swoich struktur szukamy osób, które mają nie tylko interdyscyplinarne doświadczenie i odnajdują się w naszej dynamicznie zmieniającej się branży, ale również mają wysoko rozwinięte zrozumienie potrzeb klienta. Dzięki wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce i rozwiniętym umiejętnościom strategicznym i analitycznym, Jarek doskonale odnajduje się w opracowaniu projektów, angażujących różne kanały dotarcia, przy jednoczesnym zachowaniu orientacji na efektywność działań komunikacyjnych – mówi Katarzyna Życińska, Prezes Zarządu, 38 GROUP.
38 GROUP to fullservisowa grupa mediowa, w skład której wchodzą: agencja 38Content Communication, Brandtime oraz Quanta Media.
Źródło: 38 GROUP