logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jarosław Czujak dołączył do 38 Group

  PR 29.08.2019, przeczytano 163 razy

Jarosław Czujak, na stanowisku Sales Development Director, będzie odpowiedzialny za kreowanie nowych produktów  nadzorowanie prac działu sprzedaży, opracowanie oferty grupy oraz realizację budżetów sprzedażowych poszczególnych spółek 38GROUP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaroslaw-czujak-dolaczyl-do-38-group,383748,artykul.html

Jarek w branży reklamowej pracuje od ponad  25 lat. Doświadczenie z obszarów mediów i reklamy zdobywał między innymi w największej grupie telewizyjnej w Polsce – w Grupie TVN był odpowiedzialny za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy. W ostatnim czasie związany był również z firmą Deloitte, gdzie odpowiadał za dział audytu mediów w Polsce.

- Jarek miał okazję uczestniczyć w tworzeniu wielu innowacyjnych rozwiązań branded content dla różnych marek, łącząc rozwiązania z obszaru telewizji i internetu. Dzięki tak szeroko rozbudowanym kompetencjom, doskonale uzupełnia zespół 38 GROUP i idealnie pasuje do wizji rozwoju naszej grupy. Do swoich struktur szukamy osób, które mają nie tylko interdyscyplinarne doświadczenie i odnajdują się w naszej dynamicznie zmieniającej się branży, ale również mają wysoko rozwinięte zrozumienie potrzeb klienta. Dzięki wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce i rozwiniętym umiejętnościom strategicznym i analitycznym, Jarek doskonale odnajduje się w opracowaniu projektów, angażujących różne kanały dotarcia, przy jednoczesnym zachowaniu orientacji na efektywność działań komunikacyjnych – mówi Katarzyna Życińska, Prezes Zarządu, 38 GROUP.

38 GROUP to fullservisowa grupa mediowa, w skład której wchodzą: agencja 38Content Communication, Brandtime oraz Quanta Media.

Źródło: 38 GROUP

www.38pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów Remadays 2020 - podsumowanie
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2020 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 16. edycja RemaDays Warsaw zakończyła się rozstrzygnięciami w prestiżowych konkursach targowych.
Wrażenia na półmetku – targi Remadays Warsaw 2020
Wczoraj minęła połowa jednej z największych imprez wystawienniczych z branży reklamowej, która obfitowała w cenne spotkania, wykłady przeprowadzane w ramach RemaCongress oraz konkursowe atrakcje. Drugiego dnia targów zakończyło się głosowanie na najlepsze gadżety, katalog oraz materiały POS roku, poznaliśmy ponadto kolejnych zwycięzców Loterii dla zwiedzających.
M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO - nowy obiektyw Olympusa
Średnica - 63,4 mm, długość - 70 mm i waga - ok 254 gram to cechy najmniejszego i najlżejszego na świecie standardowego obiektywu zoom ze stałą wartością przysłony1. M.Zuiko Digital ED 12-45 mm F4.0 PRO jest nie tylko lekki i kompaktowy, ale także odporny na warunki atmosferyczne. Marka Olympus swój nowy produkt kieruje do każdego fotografa, który chce uwolnić się...
Peppermint i nowa odsłona kampanii „Born in Poland”
Agencja Peppermint powered by Quad kontynuuje współpracę z Lagardere Duty Free Polska, właścicielem sieci sklepów Aelia Duty Free zlokalizowanych na lotniskach.
OM-D E-M1 Mark III - bezlusterkowiec Olympusa dla zaawansowanych
Najlepszą na świecie stabilizację obrazu, nowy procesor, szybki i precyzyjny autofokus oraz funkcje dla zaawansowanych fotografów. Marka Olympus prezentuje bezlusterkowca - OM-D E-M1 Mark III.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764