logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jarosław Kret twarzą kampanii firmy Kessel

  PR 16.09.2019, przeczytano 223 razy

Zmiany klimatu prowadzą do coraz bardziej ekstremalnych zjawisk pogodowych. Przyzwyczailiśmy się do tego, że Jarosław Kret znakomicie nas z nimi zapozna i ostrzeże zawczasu. Teraz ma również inną rolę – w kampanii reklamowej pokazuje, że urządzenia przeciwzalewowe firmy KESSEL pozwalają nam przed nimi właściwie się zabezpieczyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaroslaw-kret-twarza-kampanii-firmy-kessel,383984,artykul.html

Kapryśna pogoda

Ulewne deszcze na stałe weszły już w nasz krajobraz pogodowy.

- Ogromne masy wody spada­ją na wysuszoną glebę jak na beton. Nie wsią­kają, spływają nagle wezbranymi potokami zalewając ulice, piwni­ce i inne nisko położo­ne pomieszczenia… – opowiada ekspert pogodowy Jarosław Kret.

Nie musimy bezczynnie czekać i liczyć, że może i tym razem żywioł nas oszczędzi.

Produkty na niepogodę

Należy wcześniej zabezpieczyć się przed skutkami zalania, montując odpowiednie urządzenie przeciwzalewowe. I to jest element łączący specjalizację Jarosława Kreta z firmą KESSEL.

- Zawory przeciwzalewowe marki KESSEL niezawodnie chronią przed przepływem zwrotnym. Są wykonane z wysokiej jakości materiałów i dzięki temu bezpieczne dla użytkowników – zapewnia Jerzy Stosiek, Dyrektor Generalny KESSEL w Polsce. Elastyczny system modułowy pozwala dopasować urządzenie do danej sytuacji budowlanej.

Warto odpowiedzialnie podejść do tematu zagrożeń pogodowych. Skoro jednemu z nich możemy zapobiec w oparciu o doświadczenia lidera odwodnień – firmy KESSEL, to warto sprawdzić optymalne możliwości dla każdego nas.

Źródło: KESSEL

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764