logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery

  PR 28.03.2024, przeczytano 428 razy
ilustracja

Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaroslaw-luczka-product-ownerem-w-adquery,403641,artykul.html

Jarosław Łuczka to doświadczony ekspert w zakresie realizacji wielokanałowych kampanii digital, marketing automation oraz e-commerce. W przeszłości był związany m.in. z Tradedoubler, E-com 360 czy Argonauts Media, gdzie odpowiadał za utworzenie i nadzór nad zespołem realizacji. Aktualnie zajmuje stanowisko Product Ownera w adQuery – niezależnej platformie technologicznej, stworzonej w 2020 r. przez zespól Open Mobi.

adQuery zapewnia kompleksową obsługę z zakresu kampanii digitalowych na każdym etapie lejka sprzedażowego, zarówno na polskim, jak i niemieckim rynku. Firma powstała w odpowiedzi na potrzeby branży marketingowej i posiadania przez nią wpływu na kluczowe dla realizacji kampanii obszary. W swoich działaniach wykorzystuje autorskie narzędzia, takie jak: SEMTEQ, QID czy QOPS, wspierające skuteczność targetowania kontekstowego, zapewniające brand safety i bezpieczne otoczenie marki w przestrzeni reklamowej, a także pozwalające na dogłębną analizę zachowań użytkowników w sieci, przed wyświetleniem im reklamy.

Firma - w celu przybliżenia reklamodawców do neutralności węglowej - wprowadziła na rynek pionierskie rozwiązanie Q-ECO. Autorska technologia wykorzystująca algorytmy AI, pozwala zaoszczędzić do 60 proc. emisji CO2 w kampaniach digital, tym samym ograniczając szkodliwy wpływ branży mediowej na środowisko.

Źródło: adQuery

adquery.io

Dodatkowe informacje:

O adQuery
adQuery to platforma technologiczna, która zapewnia kompleksową obsługę z zakresu kampanii digitalowych na każdym etapie lejka sprzedażowego. Powstała w odpowiedzi na potrzeby branży marketingowej i posiadania przez nią wpływu na kluczowe dla realizacji kampanii obszary. W swoich działaniach wykorzystuje autorskie narzędzia, takie jak: SEMTEQ, QID czy QOPS, wspierające skuteczność targetowania kontekstowego, zapewniające brand safety i bezpieczne otoczenie marki w przestrzeni reklamowej, a także pozwalające na dogłębną analizę zachowań użytkowników w sieci, przed wyświetleniem im reklamy. Platforma, oprócz tego, że współpracuje z reklamodawcami i wydawcami, jest partnerem organizacji, takich jak: IAB Polska oraz IAB Europe, Member, QUALID, Prebid oraz posiada certyfikat Google Thirt-Party Ad Serving Certifications.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Malwina Pająk w El Padre
Do zespołu El Padre, po zakończonym pomyślnie okresie próbnym, dołącza Malwina Pająk obejmując nowo utworzone stanowisko Communication Manager.
Zmiany na czele Agencji Kreacji Filmu i Serialu Telewizji Polskiej
Telewizja Polska S.A. w likwidacji zmienia model funkcjonowania Agencji Kreacji Filmu i Serialu. Zmianie ulegnie m.in. proces zamawiania, budżetowania oraz nadzoru nad produkcją filmów i seriali. Zlikwidowane zostanie również stanowisko jednego z wicedyrektorów.
Paulina Chylewska wraca do TVP
Paulina Chylewska – znana i lubiana dziennikarka i prezenterka po siedmiu latach wraca do TVP. Na antenie TVP1 zobaczymy ją już 31 maja. Gwiazda otworzy i poprowadzi pierwszy dzień 61. Krajowego Festiwalu  Polskiej Piosenki, a w najbliższym czasie będzie pracować przy dwóch najważniejszych imprezach sportowych TVP: Euro 2024 oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w...
Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
Ewelina Puławska dyrektor zarządzającą Good One PR
W maju br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach Good One PR, obejmując nowo utworzone stanowisko managing director.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764