logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jarosław Zalesiak ekspertem signs.pl w dziedzinie druku wielkoformatowego

   10.10.2006, przeczytano 3366 razy

Grono ekspertów signs.pl poszerzył pan Jarosław Zalesiak. Jego specjalność to druk wielkoformatowy, w szczególności problemy związane z doborem techniki druku i mediów pod kątem różnych aplikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jaroslaw-zalesiak-ekspertem-signs.pl-w-dziedzinie-druku-wielkoformatowego,4574,artykul.html

Od 1998 r. związany z branżą poligraficzno-reklamową. Pracował na stanowiskach przedstawiciela handlowego w agencjach reklamowych i firmach z segmentu reklamy wielkoformatowej. Obecnie na stanowisku Brand Managera w firmie Jet Media zajmuje się opieką nad markami m.in. Blumedia, InteliCoat. Doradza i szkoli także w zakresie podłoży do druku wielkoformatowego.

Dziedziny w jakich można już uzyskać fachową poradę to dobór materiałów do druku ink-jet (w tym solwentowego), dobór techniki zadruku i mediów w oparciu o rodzaj grafiki oraz ogólnie - problemy wiążące się z drukiem wielkoformatowym.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764