logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jaś Skorobohaty... Plejada gwiazd w charytatywnej produkcji roku

  PR 05.12.2024, przeczytano 220 razy
ilustracjastrzałka

Kalejdoskop polskich talentów, zaangażowany tata i szczytny cel: wsparcie psychologiczne podopiecznych Fundacji Happy Kids. Na platformę Audioteka trafiła pierwsza część charytatywnego audiobooka, nagrana na podstawie „Jasia Skorobohatego. Na ratunek tacie”. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jas-skorobohaty...-plejada-gwiazd-w-charytatywnej-produkcji-roku,406742,artykul.html

W superprodukcji usłyszymy m.in. Wiktora Zborowskiego, Zofię Zborowską-Wronę, Magdalenę Różczkę, Jarosława Boberka, Annę Dereszowską, Wojciecha Manna i Arkadiusza Jakubika. W sumie w audiobooku usłyszymy aż 20 głosów.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Audiobook powstał jako forma wsparcia dla podopiecznych Fundacji Happy Kids. Organizacja, działająca od 23 lat, prowadzi 18 rodzinnych domów dziecka, zapewniając najmłodszym bezpieczne i kochające środowisko oraz potrzebną opiekę psychologiczną i psychiatryczną. Audiobook zostanie formalnie przekazany Fundacji Happy Kids, dzięki czemu cały dochód z jego sprzedaży trafi bezpośrednio do dzieci w pieczy zastępczej.

Za komunikację PR odpowiada agencja Walk PR, natomiast kampanię w mediach społecznościowych realizuje Walk Creative (Grupa Walk). Materiały wizualne oraz filmy zza kulis przygotowało studio Truskavka, natomiast produkcją zajęli się JAWA Wojciech Bablok oraz Studio jogibaboo. Patronat medialny nad audiobookiem objęło Radio Nowy Świat.

 

Źródło: Fundacja Happy Kids

www.happykids.org.pl

Dodatkowe informacje:

Autor Wojciech Bablok: https://www.facebook.com/wojciech.bablok
Ilustrator Igor Kubik: https://www.igorkubik.com/
Partner strategiczny: Fundacja PKO Banku Polskiego
Partnerzy wspierający: CERES Family Office & Inwestycje, Manuka Health New Zealand, Kamis, Eques Investment TFI SA, OFF Piotrkowska Center, Fundacja Deloitte Polska, Media4U, Teva, Sudocrem, Vibovit
Patronat medialny: Radio Nowy Świat
Pomagają nam: TRUSKAVKA, Walk, Teatr 6. Piętro, 90 Consulting, hey cortex, Kancelaria LSW, ParaMaya
Produkcja: JAWA Wojciech Bablok, Studio jogibaboo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764