logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jasiek Mela wspiera kampanię Renault #pomagajrzeczowo

  PR 16.07.2018, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

Jasiek Mela, polski podróżnik i zdobywca wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej, wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami. Internetowa platforma stworzona w ramach programu Renault Handisport Team umożliwia kontakt między niepełnosprawnymi sportowcami a firmami czy osobami, które mogą im zaoferować potrzebny sprzęt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jasiek-mela-wspiera-kampanie-renault-pomagajrzeczowo,37265,artykul.html

Niepełnosprawność nie musi być barierą w realizowaniu sportowych pasji i myślę, że moja historia jest tego dobrym przykładem. Czasem większym problemem mogą się okazać zewnętrzne ograniczenia, jak brak potrzebnego sprzętu. Cieszę się, że mam okazję zaangażować w akcję #pomagajrzeczowo, dzięki której sportowcy z niepełnosprawnością mogą otrzymać wsparcie, którego potrzebują – mówi Jasiek Mela.

Jak działa akcja #pomagajrzeczowo? Sportowiec z niepełnosprawnością na stronie renaulthandisport.pl/pomagajrzeczowo/ zamieszcza ogłoszenie, gdzie w opisuje siebie, swoje osiągnięcia i sportowe marzenia oraz wskazuje, jakie są jego potrzeby, np. sportowe buty, narty czy rakieta tenisowa. Następnie firma lub osoba, która chce wesprzeć zawodnika, kontaktuje się z nim bezpośrednio za pomocą poczty elektronicznej. Nazwa akcji brzmi #pomagajrzeczowo, by zwrócić uwagę to, że pomoc ma charakter rzeczowy, a nie finansowy.

Jasiek Mela to osoba niezwykle zdeterminowana do osiągania celów, które sobie wyznacza. Może stanowić źródło inspiracji oraz motywacji dla sportowców i nie tylko dla nich. Dlatego tak cenne jest jego wsparcie dla akcji #pomagajrzeczowo – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Renault Terytorium East.

Jasiek Mela jest najmłodszym zdobywcą obu biegunów (północnego i południowego) w ciągu jednego roku, a także pierwszym niepełnosprawnym, który tego dokonał. Założył również Fundację Poza Horyzonty. Niedawno rozpoczął współpracę z Renault przy nowej kampanii reklamowej.

Jasiek Mela jeździ Renault Espace w wersji Intiale Paris. Umowa o współpracy została podpisana na rok.

Źródło: Renault Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764